بلیط پرواز های شیراز

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
بلیط هواپیما مسقط شیراز

بلیط مسقط به شیراز

عمان کشور همسایه جنوبی کشورمان با فرهنگ و تاریخ غنی و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد، یکی از مقاصد سفر ایرانیان است که به خصوص در سالهای اخیر سفرهای بسیاری از شهرهای مختلف کشورمان به آن انجام می‌شود. سفر به یکی از تمیزترین کشورهای دنیا و آشنایی با فرهنگ غنی مردم آن، یکی از تجربه‌های به یادماندنی است. ایرانیان در بازگشت از سفر مسقط، می‌توانند بلیط هواپیما خود را به شهر شعر و ادب، شیراز خریداری کنند. راه سفر از مسقط عمان به شیراز زیبا با خرید یک بلیط مسقط به شیراز کوتاه شده است. فلای تودی، ارزانترین پرواز مسقط به شیراز را به مسافران این مسیر ارائه می‌دهد. کافی است راهنمای زیر را برای خرید بلیط از فلای تودی مطالعه کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما مسقط شیراز

برای خرید اینترنتی بلیط مسقط شیراز در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پرواز های مسقط شیراز تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر مسقط شیراز را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت بلیط مسقط به شیراز را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گاه در مسیر مسقط شیراز پروازها ارزان شد به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما شیراز مسقط را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز از مسقط به شیراز فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.
برنامه پرواز مسقط شیراز با توجه به شرایط مختلف ممکن است تغییر کند. در حال حاضر می‌توانید پرواز مسقط به شیراز تابان، هواپیمایی قطر ایرویز و هواپیمایی سلام ایر را در این مسیر خریداری نمایید.
همچنین مسافران می توانند ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از شیراز به مسقط هواپیمایی قطر ایرویز، سلام ایر و هواپیمایی تابان و هواپیمایی امارات را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما مسقط شیراز در فلای تودی

  جستجوی بلیط مسقط به شیراز

ابتدا از برنامه پروازهای شیراز اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت مسقط شیراز یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز مسقط به شیراز برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما مسقط شیراز را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " مسقط " یا " Muscat " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " شیراز " یا " Shiraz " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی مسقط به شیراز برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط پرواز مسقط شیراز

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست قیمت پروازهای مسقط به شیراز از ارزانترین بلیط هواپیما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط هواپیما از مسقط به شیراز را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های شیراز

در زمان رزرو و خرید بلیط مسقط به شیراز از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های شیراز که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه های شیراز عبارتند از :

  فرودگاه شهید دستغیب شیراز (SYZ)

 

قیمت بلیط مسقط به شیراز

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما مسقط شیراز می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما مسقط به شیراز یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط عمان به شیراز به موارد زیر توجه کنید:

 برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از مسقط به شیراز به موارد زیر توجه کنید:
•    قیمت پرواز مسقط به شیراز با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس مسقط شیراز را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس مسقط شیراز را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا کمترین قیمت بلیط مسقط به شیراز را در ماه مارچ (اواسط اسفند تا اواخر اسفند) می‌توانید خریداری کنید.
•    ارزانترین بلیط هواپیما از مسقط به شیراز را می‌توانید در روزهای شنبه، سه شنبه و چهارشنبه خریداری کنید.
•    سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما مسقط شیراز را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت مسقط شیراز از قیمت دو بلیط یکطرفه مسقط شیراز و شیراز به مسقط ارزان‌تر خواهد شد.

تور مسقط گزینه مناسبی است تا هزینه‌های سفر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با خرید این تورها علاوه بر بلیط هواپیما رفت و برگشت، از هتل، بیمه و امکانات دیگر نیز برخوردار خواهید شد. فلای‌تودی انواع تور عمان را با بهترین امکانات و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما مسقط شیراز

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما مسقط شیراز را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما مسقط شیراز به بهترین قیمت پرواز دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) مسقط شیراز در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما مسقط شیراز هدر ندهید. بلیط مسقط شیراز را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر هواپیما از مسقط به شیراز را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما مسقط شیراز را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بلیط چارتر مسقط شیراز

در میان پروازهای چارتر شیراز، بلیط چارتری مسقط شیراز یکی از محبوب‌ترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط چارتر هواپیما مسقط شیراز در مسیر رفت و یا خرید بلیط هواپیما چارتر شیراز مسقط در مسیر برگشت کافی است پروازهای مسقط شیراز را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط مسقط به شیراز چارتر و یا بلیط چارتر شیراز به مسقط موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پروازهای چارتر شیراز، می‌توانید به بلیط چارتر دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ارزان ترین بلیط چارتر مسقط شیراز نمایید.

بلیط لحظه آخری مسقط شیراز

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری مسقط شیراز موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای مسقط به شیراز به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری مسقط شیراز با قیمت بلیط سیستمی خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری مسقط شیراز دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری مسقط شیراز خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری مسقط شیراز را در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما مسقط شیراز در فلای تودی

  خرید بلیط عمان به شیراز ارزان قیمت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز مسقط به شیراز از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید بلیط هواپیما شیراز و بلیط هواپیما مسقط را به صورت جداگانه با قیمت ارزان در فلای تودی خریداری کنید.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط مسقط شیراز از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید پرواز مسقط شیراز از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بليط مسقط به شیراز را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل به صورت همزمان

با خريد بليط مسقط به شیراز از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل  را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر شیراز و نرخ بلیط هواپیما از مسقط به شیراز را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط پرواز مسقط شیراز را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید بلیط هواپیما عمان شیراز از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

  اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای مسقط به شیراز در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط پرواز مسقط به شیراز به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما مسقط به شیراز را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که بلیط پرواز عمان به شیراز ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط مسقط به شیراز از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پرواز مسقط شیراز در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان مسقط به شیراز در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین بلیط مسقط شیراز را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

اطلاعات پرواز مسقط شیراز

  فاصله هوایی مسقط تا شیراز

فاصله هوایی شیراز تا عمان 869 کیلومتر (540 مایل) است.

  مدت زمان پرواز مسقط به شیراز

طول پرواز مسقط شیراز به طور متوسط 2 ساعت و 50 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز از مسقط به شیراز با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  اختلاف ساعت مسقط و شیراز 

ساعت رسمی مسقط حدود نیم ساعت از شیراز جلوتر است. برای مثال اگر ساعت در مسقط 12:00 باشد ساعت به وقت شیراز 11:30 خواهد بود.

  ایرلاین‌هایی که از مسقط به شیراز پرواز مستقیم دارند

پرواز سلام ایر و پرواز تابان مسقط به شیراز به صورت مستقیم انجام می‌شوند.

  اطلاعات پرواز فرودگاه مسقط عمان به شیراز

  هواپیمایی تابان

MCT (فرودگاه بین المللی مسقط) ............... 2:30 ............... SYZ (فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز)

  هواپیمایی سلام ایر

MCT (فرودگاه بین المللی مسقط) ............... 1:30 ............... SYZ (فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز)

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز مسقط شیراز

ارزانترین بلیط از مسقط به شیراز را می توانید با هواپیمایی سلام ایر خریداری کنید.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر مسقط شیراز

محبوب‌ترین ایرلاین ها در مسیر مسقط شیراز هواپیمایی سلام ایر و هواپیمایی تابان هستند.

  روزهای پرواز مسقط به شیراز

پروازهای مسقط شیراز روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه انجام می‌شود. ساعت پرواز مسقط به شیراز نیز به ایرلاین و برنامه پروازی آن بستگی دارد.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.