بلیط پرواز های لامرد

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Lamerd

بلیط هواپیما تهران لامرد

برای رزرو بلیط هواپیما تهران لامرد، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران لامرد شما فقط 2 ساعت با شهر زیبای لامرد فاصله دارید.
پروازهایی که در مسیر لامرد انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  پرواز تهران لامرد ماهان ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز لامرد تهران هواپیمایی ایران ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. با خرید بلیط هواپیما از پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی بهره مند شوید.

سفر به لامرد

لامرد یکی از توابع استان فارس است که در جنوب آن واقع شده است. لامرد در ابتدا روستایی از توابع کنگان بود که بعدها تبدیل به شهر شد. شهر لامرد در سا‌ل‌های اخیر به دلیل اکتشاف ذخایر گاز شیرین مورد توجه و توسعه قرار گرفت و پالایشگاه‌های گاز بسیاری در آن احداث شد. همچنین کارخانجات آلومینیوم و ذوب آهن نیز در این شهر در حال احداث هستند. از عمده محصولات کشاورزی لامرد نیز می‌توان به تنباکو، خرما، گندم و صیفی جات اشاره کرد. همچنین از معادن گچ این منطقه نیز به صورت گسترده بهره‌برداری می‌شود.
اکثر افراد با هدف تجاری و کاری به این شهر سفر می‌کنند، اما اگر قصد گردش در لامرد را دارید به دلیل پیشینه تاریخی غنی این شهر می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری آن نیز لذت ببرید. وجود فرودگاه بین‌المللی لامرد و نزدیکی آن به کشورهای حوزه خلیج فارس باعث شده است تا سفر به این شهر بسیار آسان شود.
لامرد طبق تقسیمات کشوری به چهار بخش مرکزی، چاه ورز، اشکنان و علامرودشت تقسیم می‌شود. مردم لامرد به زبان فارسی همراه با لهجه مخصوص خود صحبت می‌کنند، که این لهجه در بخش‌های مرکزی لامرد به لهجه‌ بوشهری و زبان لری شباهت دارد.
شهرستان لامرد از شمال و شمال شرقی به لارستان و گراش، از جنوب و جنوب شرقی به شهرستان پارسیان و بندرلنگه، از شرق به بستک و از غرب به شهرستان مهر محدود می‌شود.

آب و هوای لامرد

آب و هوای لامرد گرم و خشک است. این شهر با میانگین دمای بالای 45 درجه سانتیگراد یکی از گرم‌ترین تابستان‌های استان فارس را دارد. مرداد ماه در لامرد با میانگین دمای 26 درجه سانتیگراد و دی ماه با میانگین دمای 6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال هستند. میزان بارندگی در لامرد بسیار کم است، اما در سه ماه از سال باران‌های سیل آسایی در این شهر می‌بارد. حداکثر بارندگی در لامرد در ماه‌های دی و بهمن و حداقل بارندگی نیز در ماه شهریور است. به طور کلی تابستان‌های لامرد گرم و خشک و زمستان‌های آن معتدل است.

جا‌‌های دیدنی لامرد

شهرستان لامرد دارای قدمت بسیار است و از آنجایی که تاریخ آن متاثر از شهر لار بوده، مورد توجه پادشاهان هخامنشی قرار گرفته و در آن زمان ضرابخانه حکومتی بوده است. در سفر به شهر لامرد می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری تاریخی، طبیعی و مذهبی آن که قدمت بسیاری از آن‌ها به عصر نوسنگی، مس و سنگ و دوره‌های اسلامی می‌رسد، دیدن کنید. از جاهای دیدنی لامرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  نقش برجسته سراب بهرام
  استوران سنگ چله گاه
  رودخانه مهران
  تنگ خور
  تنگ ترمان
  تنگ پدنو
  چشمه‌های آب گرم سراب بهرام
  مسجد رئیس علی خان
  مسجد جامع فال
  قلعه باغ چالد
  لاور خشت
  قبرستان علی
  حمام حاج رخان
  باغ خضرویه
  مجموعه علی خانی اشکانی
  امامزاده میراحمد
  امام زاده شاه فرج الله
  قلعه اشکنان

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما لامرد

  جستجوی بلیط هواپیما لامرد

ابتدا از برنامه پروازهای لامرد اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز لامرد برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما لامرد

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای لامرد به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان لامرد

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر لامرد

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری لامرد

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به لامرد را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری لامرد است. در پرواز لحظه آخری لامرد همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی لامرد در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری لامرد هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری لامرد نیز همانند بلیط سیستمی لامرد است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به لامرد را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران لامرد انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران لامرد موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران لامرد به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری لامرد با قیمت بلیط سیستمی لامرد خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری لامرد دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری لامرد خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران لامرد را برای شما میسر می‌سازد.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما لامرد در فلای تودی

  فرودگاه‌های لامرد

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما لامرد از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای لامرد که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای لامرد عبارتند از :

  فرودگاه لامرد

  بلیط ارزان هواپیما لامرد

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز لامرد از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما لامرد به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما لامرد را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای لامرد

غذاهای لامرد، غذاهای سالم، مقوی و متنوعی هستند که هنوز هم در میان مردم این شهر از اهمیت خاصی برخوردارند. غذایی که در این شهر بسیار محبوب است و به تقلید از غذاهای عربی طبخ می‌شود «مَجبوس» نام دارد. از دیگر غذاهای لامرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  خهر
  ماجون
  سورو
  جلاب
  گَمَنه
  ماهی موتو
  امُرده

شیرینی‌های لامرد

از شیرینی‌های لامرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  عریین
  دلته
  معجون لامرد

رستوران‌های لامرد

اگر قصد دارید در رستوران‌های خوب لامرد غذا میل کنید، رستوران‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  رستوران ازمیر لامرد
  رستوران بیدگل لامرد
  رستوران خلیج فارس لامرد
  رستوران سنتی صوفی
  رستوران آرشام

صنایع دستی و سوغاتی لامرد

قالیبافی مهم‌ترین هنر دست زنان و دختران لامردی است اما از دیگر صنایع دستی و سوغات لامرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  گلیم بافی
  گبه بافی
  سفره بافی
  حصیر بافی
  خوس بافی
  زنبیل بافی
  نوار بافی
  سب بافی
  خورجین بافی
  رخ بافی
  زربافی
  جوال بافی
  گلت بافی
  مختک( گهواره کودک)
  سیاه چادر
  ساروج زنی
  لباس تاجی( لباس سنتی کودک)
  تلی بافی
  ارده
  ماژون
  رطب
  رنگینک

مراکز خرید لامرد

از مراکز خرید لامرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  مرکز تجاری دهشیخ( فهیمی) لامرد
  مرکز خرید MB لامرد
  مرکز خرید امین عرشا دهشیخ لامرد
  فروشگاه اینترنتی دهشیخ کالا لامرد

همین حالا بلیط پرواز به لامرد را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به لامرد ببندید.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.