بلیط پرواز های شارجه

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Lar-Sharjah

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار شارجه

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار شارجه در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای لار شارجه تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری لار شارجه و بلیط چارتر لار شارجه را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه تغییر قیمت در پروازها را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.
چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما شارجه لار را دارید کافی است در باکس جستجوی پرواز لار به شارجه فِلِش دو طرفه میان مبدا و مقصد را بزنید تا نام دو شهر برای جستجو جابجا شود.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما لار شارجه

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما لار شارجه را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما لار شارجه به بهترین قیمت پرواز لار شارجه دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم لار شارجه و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) لار شارجه در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما لار شارجه هدر ندهید. بلیط هواپیمای لار شارجه را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری لار شارجه و بلیط چارتر هواپیما از لار به شارجه را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما لار شارجه را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما لار شارجه

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما لار شارجه می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما لار به شارجه یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از لار به شارجه به موارد زیر توجه کنید:

• قیمت پروازهای لار شارجه با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس لار شارجه را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس لار شارجه را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین ماه برای خرید بلیط هواپیما لار شارجه ماه ژانویه (اواسط دی تا اوایل بهمن) است.

• ارزانترین بلیط هواپیما لار شارجه را معمولا می‌توانید در روزهای سه شنبه خریداری کنید.

• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما لار شارجه را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت لار شارجه از قیمت دو بلیط یکطرفه لار شارجه و شارجه به لار ارزان‌تر خواهد شد.

اطلاعات پروازی مفید قبل از خرید بلیط هواپیما لار شارجه

  فاصله هوایی لار تا شارجه

مسافت پروازی لار از شارجه 284 کیلومتر (176 مایل) است.

  مدت زمان پرواز لار شارجه

طول پرواز لار شارجه به طور متوسط 1 ساعت است. اما مدت زمان پرواز لار به شارجه با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند.

  مسیرهای پروازی لار شارجه

  ایر عربیا

LRR (فرودگاه لارستان) ............... 4:40 ............... SHJ (فرودگاه شارجه)

  ایرلاین‌هایی که از لار به شارجه پرواز مستقیم دارند

پروازهای هواپیمایی ایر عربیا از لار به شارجه به صورت مستقیم انجام می‌شود.

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز لار شارجه

ارزانترین ایرلاین‌ پرواز لار شارجه، ایر عربیا می‌باشد.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر لار شارجه

محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر لار شارجه هواپیمایی ایر عربیا است. 100% پروازهای بدون توقف لار شارجه توسط این ایرلاین انجام می‌شود.

  روزهای پرواز لار به شارجه

پروازهای لار شارجه تمامی روزهای هفته به جز روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما لار شارجه

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.