بلیط پرواز های دبی

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Lar-Dubai

بلیط هواپیما لار دبی

لارستان از شهرهای جنوبی استان فارس که از جنوب به بندرعباس و شهرهای جنوبی کشورمان متصل است، از جمله شهرهایی است که پرواز دبی از آن انجام می‌گیرد. مردم خونگرم لار برای اهداف تجاری یا گردشگری خود با خرید بلیط هواپیما لار به دبی سفر به این شهر توریستی ایالات متحده عربی را آغاز می‌کنند. سفر به لار، شهر باستانی دوران ساسانی به شهر مدرن دبی تنها با خرید بلیط هواپیما امکانپذیر است. فلای تودی برای مسافرانی که می‌خواهند بلیط این مسیر را با بهترین قیمت خریداری کنند، بهترین پیشنهادات را ارائه می‌دهد.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار دبی

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار دبی در سامانه خرید بلیط هواپیما فلای تودی راهی آسان پیش رو دارید. کافی است که در جستجوی پرواز، مبدا، مقصد ، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی و در صورتی که قصد پرواز با ایرلاین خاصی را دارید، ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای لار دبی تمامی پروازها را در تاریخ مورد نظر مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که از طریق آن می‌توانید بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر لار دبی را با بهترین قیمت پیدا کنید. همچنین در سیستم فیلترینگ فلای تودی می‌توانید تعداد توقف‌ها، ایرلاین‌ها، فرودگاه‌ها، ساعت حرکت، ساعت فرود، مدت انتظار و قیمت بلیط لار به دبی را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی‌های برتری که فلای تودی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد اطلاع از تغییر نرخ پروازها است. برای استفاده از این بخش کافی است که ایمیل خود را ثبت کنید تا هر گونه قیمت بلیط پرواز لار به دبی را به اطلاع شما عزیزان برسانیم.

محبوب‌ترین پروازها در مسیر دبی

بلیط هواپیما دبی به لار

 برای خرید بلیط برگشت می توانید به همین شیوه عمل کنید. کافی است بر روی فلش بین مبدا و مقصد کلیک کنید تا جای مبدا و مقصد جابجا شود. با جستجوی پرواز دبی به لار به همین شیوه، بلیط های این پرواز به ترتیب از ارزانترین نمایش داده می شود.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط لار به دبی در فلای تودی

  جستجوی بلیط پرواز لار به دبی

ابتدا از برنامه پروازهای دبی اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت لار دبی یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز لار به دبی برای شما نمایش داده می‌شود.
بطور مثال اگر قصد خرید بلیط هواپیما لار دبی را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " لار " یا " Lar " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " دبی " یا " Dubai "  را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی لار به دبی برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط لار دبی

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست پروازهای لار به دبی از ارزانترین بلیط نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های دبی

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما دبی از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های دبی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه های دبی عبارتند از :

  فرودگاه بین المللی دبی (DXB)
 فرودگاه بین المللی آل مکتوم (DWC)

  

قیمت بلیط هواپیما لار به دبی

برای آگاهی از نرخ بلیط هواپیما لار دبی می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط هواپیما لار به دبی یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط پرواز لار به دبی به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت پروازهای لار دبی با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس لار دبی را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس لار دبی را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 1 تا 3 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین فصل برای خرید بلیط هواپیما لار دبی فصل تابستان است.
• ارزانترین بلیط هواپیما لار دبی را معمولا می‌توانید در روزهای سه شنبه خریداری کنید.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما لار دبی را خریداری کنید، چون قیمت یک بلیط رفت و برگشت لار دبی از قیمت دو بلیط یکطرفه لار دبی و دبی به لار ارزان‌تر خواهد شد.

خرید بلیط‌ ارزان هواپیما لار دبی

اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما لار دبی را دارید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما لار دبی به بهترین قیمت پرواز این مسیر دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) لار دبی در فلای تودی موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بلیط‌های ارزان هواپیما لار دبی هدر ندهید. بلیط هواپیمای لار دبی را از فلای تودی بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری و بلیط چارتر هواپیما از لار به دبی را در فلای تودی بیابید. همچنین به کمک تقویم قیمتی فلای تودی می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما لار دبی و بلیط هواپیما دبی به لار را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از فلای تودی خریداری کنید.

بلیط چارتر لار دبی

در صفحه نتایج جستجو بلیط لار دبی فلای تودی، در صورتی که پرواز چارتر لار دبی موجود باشد، گزینه چارتر بالای هر پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در این بخش با اعمال فیلترینگ مناسب می‌توانید به پروازهای چارتر دبی دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها اقدام به خرید ارزان ترین بلیط چارتر لار دبی نمایید.

بلیط لحظه آخری لار دبی

در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری لار دبی موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای لار دبی به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی لار دبی خرید خود را انجام دهید، چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری لار دبی دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده نمایید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری لار دبی خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری لار دبی را در قالب پروازهای آفری لحظه آخری برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما لار دبی در فلای تودی

  خرید بلیط لار دبی ارزان

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط لار دبی و بلیط دبی به لار از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود. بلیط هواپیما لار را هم با ارزانترین قیمت در فلای تودی تهیه کنید.

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط هواپیما

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما لار به دبی از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید پرواز لار به دبی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بليط لار به دبی و بلیط هواپیما دبی به لار را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل به صورت همزمان

با خريد بليط هواپیما لار به دبی از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل دبی را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، پروازهای موجود در مسیر دبی و قیمت بلیط دبی از لار را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط را رزرو نمایید.

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما خارجی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط لار به دبی از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

  اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای لار به دبی در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما لار به دبی و بلیط هواپیما دبی به لار به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت لار دبی را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که بلیط لار دبی و بلیط دبی به لار ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط هواپیما لار به دبی از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای لار به دبی در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان لار به دبی در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین بلیط لار به دبی را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

اطلاعات پرواز لار به دبی

  فاصله هوایی لار تا دبی

مسافت پروازی لار و دبی 284 کیلومتر (177 مایل) است.

  مدت زمان پرواز لار دبی

طول پرواز لار دبی به طور متوسط 1 ساعت و 10 دقیقه است. اما مدت زمان پرواز لار به دبی با توجه به شرایطی مانند نوع مسیرها، تعداد توقف‌ها و شرایط جوی ممکن است تغییر کند. همچنین ساعت پرواز لارستان به دبی با توجه به ایرلاین‌های مختلف متفاوت است.

اختلاف ساعت لار دبی 

ساعت رسمی دبی حدود نیم ساعت از لار جلوتر است. برای مثال اگر ساعت در لار 12:00 باشد ساعت به وقت دبی 12:30 خواهد بود.

  ایرلاین‌هایی که از لار به دبی پرواز مستقیم دارند

پروازهای مستقیم لار دبی توسط هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی قشم ایر، هواپیمایی فلای دبی و هواپیمایی ایر عربیا انجام می‌شود. پیشتر پرواز لار دبی توسط هواپیمایی کیش ایر نیز انجام می‌شد اما در حال حاضر این ایرلاین پروازی در این مسیر ندارد.

  مسیر و طول مدت پروازهای مستقیم لار دبی

  ایران ایر

LRR (فرودگاه لارستان) ............... 1:20 ............... DXB (فرودگاه دبی)

  قشم ایر

LRR (فرودگاه لارستان) ............... 1:00 ............... DXB (فرودگاه دبی)

  فلای دبی

LRR (فرودگاه لارستان) ............... 1:10 ............... DXB (فرودگاه دبی)

  ایر عربیا

LRR (فرودگاه لارستان) ............... 1:10 ............... DXB (فرودگاه دبی)

  ارزانترین ایرلاین‌های پرواز لار دبی

قیمت بلیط لار به دبی ایران ایر ارزانتر از سایر هواپیمایی هاست.

  محبوب‌ترین ایرلاین در مسیر لار دبی

پرواز فلای دبی از لار به دبی از محبوب ترین بلیط های این مسیر است.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.