بلیط پرواز های عسلویه

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Asaluyeh

بلیط هواپیما تهران عسلویه

عسلویه شهر جنوبی کشورمان است که به دلیل داشتن سواحل بکر، طبیعت زیبا و جاذبه‌های تاریخی مقصد جذابی برای سفرهای داخلی است. اگر قصد سفر به عسلویه و تجربه ماجراجویی در جنوبی‌ترین شهر ایران را دارید، بلیط پرواز تهران عسلویه را از فلای تودی خریداری کنید. کسانی که به دنبال سفر ارزان به عسلویه هستند، بلیط تهران عسلویه و بلیط عسلویه به تهران را می‌توانند با بهترین قیمت از فلای تودی خریداری کنند. علاوه بر این، با خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، از مزایایی چون پشتیبانی 24 ساعته نیز بهره‌مند می‌شوید.
برای رزرو بلیط هواپیما تهران عسلویه، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران عسلویه شما فقط یک ساعت و چهل دقیقه با شهر زیبای زاهدان فاصله دارید.
در حال حاضر هواپیمایی آسمان، هواپیمایی ماهان و هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران عسلویه مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد عسلویه انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

 

 

بلیط هواپیما عسلویه به تهران

سفر عسلویه سفری مقرون به صرفه خواهد بود اگر بلیط رفت و برگشت عسلویه را یکجا خریداری کنید. بلیط پرواز عسلویه به تهران را همزمان با خرید بلیط عسلویه خریداری کنید. بدین صورت دیگر نگران پیدا کردن بلیط برگشت نخواهید بود. 
مسافران می توانند بلیط عسلویه به تهران هواپیمایی ماهان، هواپیمایی آسمان و بلیط پرواز عسلویه تهران هواپیمایی کاسپین را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه در فلای تودی

  جستجوی بلیط پرواز تهران عسلویه

ابتدا از برنامه پرواز تهران عسلویه اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز عسلویه برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما عسلویه

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پرواز تهران به عسلویه به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های عسلویه

در زمان رزرو و خرید بلیط تهران عسلویه از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های عسلویه که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاه های عسلویه عبارتند از :

  فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس

 قیمت بلیط عسلویه

برای آگاهی از قیمت بلیط رفت و برگشت تهران عسلویه می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در انتخاب زمان مناسب بلیط پرواز عسلویه ارزان یاری می‌کند.
  برای خرید ارزانترین قیمت بلیط تهران عسلویه به موارد زیر توجه کنید:
•    قیمت بلیط هواپیما از تهران به عسلویه با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. معمولا ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تهران به عسلویه را می‌توانید در فصل بهار و تابستان خریداری نمایید.
•    سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران عسلویه را خریداری کنید، چون قیمت بلیط هواپیما تهران عسلویه رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.
قیمت بلیط هواپیما عسلویه به تهران هم بستگی به ایرلاین، کلاس پروازی، زمان سفر و نوع بلیط دارد. برای بلیط برگشت خود هم در فلای تودی بلیط پرواز عسلویه به تهران را در تاریخ موردنظر خود جستجو کنید تا بلیط های چارتر، سیستمی و لحظه آخری برایتان نمایش داده شود. قیمت بلیط عسلویه تهران را در همین صفحه در تاریخ موردنظر خود استعلام بگیرید.

بلیط ارزان عسلویه

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید. علاوه بر این، رزرو هتل عسلویه را نیز می‌توانید در فلای تودی با کمترین قیمت انجام دهید.

بلیط چارتر عسلویه

در میان پروازهای چارتر عسلویه، بلیط چارتر تهران عسلویه یکی از پرترددترین پروازها به شمار می‌رود. برای خرید بلیط چارتر تهران عسلویه در مسیر رفت و یا در مسیر برگشت کافی است پروازهای عسلویه را به صورت رفت و برگشت در فلای تودی جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران عسلویه چارتر و یا بلیط هواپیما عسلویه تهران چارتر موجود باشد برچسب چارتر در کنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. همچنین در بخش فیلترینگ با اعمال گزینه پرواز چارتر عسلویه، می‌توانید به پرواز چارتر دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید بلیط ارزان چارتر تهران عسلویه نمایید.

بلیط لحظه آخری تهران به عسلویه

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به عسلویه را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری عسلویه است. در پرواز لحظه آخری عسلویه همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی عسلویه در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری عسلویه هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری عسلویه نیز همانند بلیط سیستمی عسلویه است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به عسلویه را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران عسلویه انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران عسلویه موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران عسلویه به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری عسلویه با قیمت بلیط سیستمی عسلویه خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری عسلویه دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری عسلویه خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران عسلویه را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما عسلویه در فلای تودی

  بلیط ارزان هواپیما عسلویه

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز عسلویه از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما عسلویه را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، نرخ بلیط هواپیمای تهران عسلویه را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره اقدام به رزرو بلیط هواپيما تهران به عسلویه با بهترین قیمت نمایید.

 استرداد آنلاین بلیط عسلویه

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط تهران عسلویه از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط کنسلی هواپیما تهران عسلویه به حساب شما بازخواهد گشت.

اطلاعات پرواز عسلویه به تهران

  فاصله هوایی عسلویه تهران: فاصله هوایی عسلویه تهران حدود 904 کیلومتر است.
 مدت زمان پرواز عسلویه به تهران: طول پرواز عسلویه تهران حدودا 1 ساعت و 33 دقیقه طول می کشد.
 ایرلاین های پرواز عسلویه تهران: پرواز تهران عسلویه آسمان، ایران ایرتور، ماهان، قشم ایر 
 برنامه پروازهای عسلویه: روز و ساعت پرواز تهران عسلویه ماهان و سایر هواپیمایی ها، برای هر ایرلاین متفاوت است.

راهنمای مختصر سفر به عسلویه

عسلویه یکی از توابع استان بوشهر است که در جنوب ایران و سواحل خلیج فارس قرار دارد. بندر عسلویه یکی از قدیمی‌ترین بندرهای خلیج فارس است و قدمت آن به زمان ساسانیان برمی‌گردد. به دلیل موقعیت این بندر، عسلویه نقشی حیاتی در اقتصاد منطقه دارد. بندر عسلویه یکی از مهم‌ترین و موثرترین مناطق در صنعت نفت و گاز است. شهرت عسلویه بیشتر به دلیل وجود منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است و بسیاری از افراد با هدف کار و تجارت به این منطقه سفر می‌کنند. اما عسلویه علاوه بر جنبه صنعتی و تجاری، از لحاظ گردشگری نیز به خصوص در زمان تعطیلات نوروز مورد توجه گردشگران است. در بندر عسلویه قلعه‌های تاریخی بسیاری وجود دارد که این قلعه‌ها توسط بازارهایی احاطه شده بود‌ه‌اند. البته این بازارها توسط انگلیسی‌ها و در زمان استعمار آن‌ها بر جنوب ایران نابود شده‌اند. سراسر سواحل عسلویه با شن‌های سفید، سنگ‌های نرم و صدف‌های رنگارنگی پوشیده است که زیر نور خورشید می‌درخشند. این سواحل شنی محل زندگی و تولید نسل بسیاری از لاک پشت‌های دریایی است. همچنین جنگل‌های انبوه منطقه مکان مناسبی برای پرندگان مهاجر و مرغان دریایی است. به کسانی که دوستدار پدیده‌های طبیعی، مناظر فوق العاده و جنگل‌های حرای شگفت انگیز هستند سفر به عسلویه را توصیه می‌کنیم. در این جنگل‌ها می‌توانید شاهد درختانی باشید که سر از آب بیرون آورده‌اند و روی آب شناور هستند.

آب و هوای عسلویه

عسلویه آب و هوای گرم و شرجی دارد. در فصل تابستان و به خصوص مرداد هوا در این شهر به قدری گرم می‌شود که تحمل آن برای بسیاری از افراد دشوار است. دمای هوای عسلویه در فصل تابستان به بالای 35 درجه نیز می‌رسد. بنابراین بیشتر افرادی که قصد تفریح و گردش در این شهر را دارند فصل پاییز و زمستان و همچنین ایام نوروز را برای سفر به عسلویه انتخاب می‌کنند. این فصول بهترین زمان برای آب تنی در آب‌های گرم خلیج فارس است.

جا‌‌های دیدنی عسلویه

با شنیدن نام عسلویه اولین تصوری که از این شهر ممکن است در ذهن هر کسی نقش ببندد کار، گرما و چاه‌های نفت و گاز باشد. اما در حقیقت این شهر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری زیبایی دارد که کمتر کسی با آن‌ها آشنایی دارد و اگر شما هم این جاذبه‌ها را بشناسید قطعا به عسلویه سفر خواهید کرد و از تماشای زیبایی‌های این شهر لذت خواهید برد. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با این شهر تعدادی از جاهای دیدنی عسلویه را به شما معرفی خواهیم کرد:

  پارک ملی نایبند
  چشمه کلات
  روستای ساحلی بنود
  پارک ساحلی نخل تقی
  دهکده گردشگری پازارگاد عسلویه
  جنگل‌های حرا عسلویه
  اسکله نخل تقی
  اسکله عسلویه
  میدان ناخدا لنج
  پارک ساحلی عسلویه
  روستای هاله
  پارک ساحلی اندیشه عسلویه
  نماد نخل تقی
  مجتمع تفریحی شیرینو
  آسیاب‌های آبی بیدخون
  قلعه خان بیدخون
  تپه کوتی

غذاهای عسلویه

مردم عسلویه و بوشهر نیز مانند بسیاری از مردم جنوب کشور بسیار خونگرم و مهمان‌نواز هستند و این مهما‌ن‌نوازی را در فرهنگ غذایی خود نیز منعکس می‌کنند. در سفر به عسلویه اگر مهمان سفره‌های رنگین مردم این دیار شدید، تجربه‌ طعم ناب غذاهای زیر را از دست ندهید:

  دمی لخلاخ
  یتیمک
  گمنه
  کبه
  قلیه میگو
  شکر پلو
  میگو پلو
  ته انداز مرغ و بادمجان
  ماهی حمام شکم پر
  نشا
  قلیه ماهی

شیرینی‌های عسلویه

از شیرینی‌های عسلویه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  لِگِیمات یا لقمه قاضی
  حلوا پسکی
  حلوای راشی
  حلوا سنگک
  مسقطی

رستوران‌های عسلویه

اگر به عسلویه سفر کردید حتما غذاهای لذیذ این شهر را امتحان کنید. برای چشیدن طعم غذاهای ناب عسلویه می‌توانید مهمان سفره‌های رنگین مردم این شهر شوید و یا به یکی از رستوران‌های این شهر سری بزنید. تعدادی از بهترین رستوران‌های عسلویه به قرار زیر است:

  رستوران آلاچیق عسلویه
  رستوران و فست فود گندو عسلویه
  رستوران رویال عسلویه
  کافه رستوران سرهنگ عسلویه
  رستوران رمیله عسلویه
  رستوران و فست فود زوزو عسلویه
  رستوران آرسین عسلویه
  رستوران فلافل عرفان عسلویه
  رستوران شهر سوخاری عسلویه
  رستوران کهتویه کباب عسلویه

صنایع دستی و سوغاتی عسلویه

اگرچه تولید صنایع دستی در عسلویه به دلیل کمبود مواد اولیه و شرایط سخت آن نسبت به سایر شهرها به صورت محدودتری تولید می‌شود، اما اخیرا با توجه ویژه‌ای که به صنایع دستی این شهر شده است، تولید صنایع دستی در آن رونق گرفته است. از صنایع دستی و سوغاتی عسلویه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  خوس دوزی
  صدف سازی
  گرگوربافی
  حصیربافی
  بافت تویزه
  نخ‌ ریسی
  عبا بافی
  گلدوزی
  کلاه‌های حصیری
  سبدهای حصیری
  ساخت آلات موسیقی مذهبی
  خرما
  خارک
  پنیر نخل
  ارده

مراکز خرید عسلویه

عسلویه منطقه آزاد تجاری است و به همین دلیل قیمت اجناس در آن مناسب است. اما در خرید از عسلویه هزینه‌های گمرک را نیز در نظر بگیرید. اگر قصد خرید در عسلویه را داشتید می‌توانید به مراکز خرید زیر سری بزنید:

  مجتمع تجاری رویال عسلویه
  مرکز خرید سما عسلویه
  مرکز خرید عسلویه
  مرکز کامپیوتر اطلس
  بازار ماهی فروشان عسلویه
  چهارشنبه بازار عسلویه

همین حالا بلیط پرواز به عسلویه را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به عسلویه ببندید.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.