بلیط پرواز های سوچی

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به sochi

بلیط هواپیما تهران سوچی

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران سوچی، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی ترکیش و آذربایجان در مسیر تهران سوچی مشغول فعالیت هستند. از دیگر پروازهایی که به مقصد سوچی انجام می‌شوند می‌توان به پرواز زیر اشاره کرد :

  پرواز دبی سوچی فلای دبی

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز سوچی تهران هواپیمایی ترکیش و بلیط پرواز سوچی تهران هواپیمایی آذربایجان را از طریق سایت فلای تودی با ارزانترین قیمت خریداری نمایند. خرید بلیط هواپیما خارجی را با پشتیبانی 24 ساعته در فلای تودی انجام دهید.

سفر به سوچی

سوچی یکی از شهرهای جنوبی روسیه و دومین شهر بزرگ سرزمین کراسنودار است. سوچی با جمعیتی حدود 415.000 نفر در مجاورت سواحل دریای سیاه و 1600 کیلومتری جنوب مسکو واقع شده است. سوچی در سال 2014 میزبان بازی‌های المپیک زمستانی و پارالمپیک بود. همچنین در سال 2018 میزبانی بازی‌های فوتبال جام جهانی را بر عهده داشت و این رویدادها هر کدام به نحوی باعث شهرت بیشتر سوچی شدند.
سوچی را گاهی با القاب «پایتخت تابستانی روسیه» یا «مروارید دریای سیاه» می‌شناسند. سوچی با سواحل بی‌نظیر و بی انتها، روزهای آفتابی و گرم و تفریحات شبانه پرهیاهوی خود، سالیانه بیش از 4 میلیون گردشگر را جذب خود می‌کند و به همین دلیل بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین ریزورت تابستانی روسیه محسوب می‌شود.
بسیاری از گردشگران سوچی را به عنوان بهشتی بر روی زمین می‌شناسند چرا که این شهر تقریبا 50 چشمه آب معدنی دارد که هر کدام از آن‌ها خاصیت شفابخشی دارند.
سوچی طولانی‌ترین سواحل روسیه را دارد و با 148 کیلومتر حاشیه ساحلی در امتداد دریای سیاه، بعد از مکزیکو سیتی در مقام دوم جهانی جای دارد. سواحل زیبا و بی انتهای سوچی میزبان گردشگران بسیاری است که شب تا صبح از تفریحات مهیج آن لذت می‌برند. گردشگران علاوه بر گذراندن اوقات خود در کنار سواحل سوچی از گردش در پارک‌های سرسبز و آبشارهای دیدنی این شهر لذت می‌برند.
سوچی که در ناحیه فدرالی جنوب روسیه قرار دارد روز به روز در میان گردشگران محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. به خصوص در سال‌های اخیر انقلابی واقعی در اقتصاد، فرهنگ، هنر و معماری این شهر رخ داده است.

آب و هوای سوچی

سوچی اقلیم گرم و مرطوب دارد. میزان بارندگی در شهر سوچی بالا است، به طوریکه حتی در خشک‌ترین ماه‌های سال هم شاهد بارش فراوانی در این شهر هستیم. میانگین آب و هوای سالانه سوچی 14.5 درجه سانتیگراد و متوسط بارندگی در این شهر 1514 میلیمتر است. خشک‌ترین ماه سوچی ماه می با 84 میلیمتر و پربارش‌ترین ماه در سوچی ماه دسامبر با میزان بارندگی 194 میلیمتر است. همچنین گرم‌ترین ماه سوچی ماه آگست با میانگین دمای 22.9 درجه سانتیگراد و سردترین ماه با میانگین دمای 6.4 درجه سانتیگراد است.

بهترین زمان سفر به سوچی

آب سوچی در فصل تابستان داغ نیست و به دلیل اینکه نسبتا گرم است، فصل مناسبی برای شنا در این سوچی محسوب می‌شود. در اواخر اکتبر آب و هوای سوچی ابری و بارانی است و به همین دلیل برای سفر مناسب نیست.

جاهای دیدنی سوچی

سوچی یکی از شهرهای روسیه است که گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب خود می‌کند. بسیاری از گردشگران برای تماشای باغ گیاه شناسی سوچی در کنار خانه‌های نئوکلاسیک قرن بیستمی این شهر به آن سفر می‌کنند. از دیگر جاذبه‌های گردشگری سوچی می‌توان به پارک ملی سوچی با مساحت 1937 کیلومتر مربع اشاره کرد. همچنین پیست اسکی کراسنایا پلیانا در این شهر از طرفداران بسیاری برخوردار است. به طور کلی از جاذبه‌های گردشگری سوچی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  دلفیناریوم ریویرِا سوچی
  کوه آخون بزرگ سوچی
  پارک ملی سوچی
  باغ گیاه شناسی دِندراریوم سوچی
  موزه شهر تفرجگاهی سوچی
  مرکز تاریخی و ساحل سوچی
  کراسنایا پولیانا سوچی
  ویلای استالین
  مزرعه و چای‌خانه Dagomys
  ذخیره‌گاه زیست کره طبیعت قفقاز
  کلیسای بیزانس لو
  چشمه آب گرم ماچییستا
  قلعه گودلیک
  موزه هنر سوچی

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما سوچی

  جستجوی بلیط هواپیما سوچی

ابتدا از برنامه پروازهای سوچی اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز سوچی برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران - سوچی را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " سوچی " یا " Sochi " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به سوچی برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای سوچی

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های سوچی

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما سوچی از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای سوچی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای سوچی عبارتند از :

  Mezhdunarodnyy Aeroport Sochi

  بلیط ارزان سوچی

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر سوچی

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری سوچی

در پرواز لحظه آخری سوچی همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی سوچی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری سوچی هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری سوچی نیز همانند بلیط سیستمی سوچی است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به سوچی را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران سوچی انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران سوچی موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران سوچی به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری سوچی با قیمت بلیط سیستمی سوچی خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری سوچی دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری سوچی خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران سوچی را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما سوچی در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما سوچی

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز سوچی از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما سوچی به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما سوچی را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل سوچی به صورت همزمان

با خرید بلیط سوچی از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل سوچی را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر سوچی را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط سوچی با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

حمل و نقل سوچی

در مرکز شهر سوچی بیشتر مسیرها را می‌توانید پیاده طی کنید. اما دسترسی به نقاط مختلف شهر سوچی به آسانی با وسایل نقلیه عمومی امکان‌ پذیر است. از وسایل حمل و نقل سوچی می‌توان به اتوبوس، مارشروتکا (مینی بوس)، قطار برقی و تاکسی اشاره کرد.

رستوران های سوچی

  رستوران Promenad
  رستوران Café Del Mar
  رستوران Gosti
  رستوران Tubeteika
  رستوران Suluguni
  رستوران Grillage
  رستوران Taktir Trikoni
  رستوران Kavkazsky Dvorik
  رستوران Trattoria Fettuccine

مراکز خرید سوچی

  مرکز خرید Moremall
  مرکز خرید Mall City Plaza
  مرکز خرید Gorky Gorod Mall
  مرکز خرید Shopping Center Sun City
  مرکز خرید Mall Novy Vek

همین حالا بلیط پرواز به سوچی را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به سوچی ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما سوچی

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.