بلیط پرواز های زنجان

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Zanjan

سفر به زنجان

شهر زنجان که مرکز استان زنجان است در شمال غربی ایران قرار دارد. زنجان از شمال با شهرهای طارم، خلخال، و میانه، از شرق با سلطانیه، از جنوب با خدابنده و ایجرود و از غرب با شهرستان ماهنشان همجوار است. زنجان توسط اردشیر اول پادشاه ساسانی بنا شد. شهر زنجان به دلیل موقعیت استراتژیکی خود در مسیر تجارت ری و آذربایجان، همواره مورد اهمیت بوده است. درصد کثیری از جمعیت زنجان را مردم آذری زبان تشکیل می‌دهند.
زنجان همواره یکی از مهم‌ترین مراکز کشاورزی ایران بوده است و در میان صنایع دستی این شهر، چاقوهای آن بسیار مشهور هستند. زنجان جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد که بسیاری از گردشگران را جذب خود می‌کند. با وجودیکه زنجان آب و هوای کوهستانی دارد، اکوسیستم‌های گوناگونی در آن به چشم می‌خورد. همچنین به دلیل وجود آب فراوان در این منطقه، باغ‌های با صفا و زیبایی در حومه این شهر و در مجاورت رود قزل اوزن به چشم می‌خورد. زنجان غارهای متعددی نیز دارد که یکی دیگر از جاذبه‌های طبیعی این شهر هستند و بر زیبایی آن افزوده‌اند. برای خرید بلیط هواپیما راهنمای زیر را مطالعه کنید.

آب و هوای زنجان 

آب و هوای زنجان در فصل تابستان گرم و خشک و در فصل زمستان سرد و همراه با بارندگی است. میانگین دمای سالانه در زنجان 11.5 درجه سانتیگراد و میزان بارش متوسط در این شهر 419 میلیمتر است. در زنجان ماه مرداد با متوسط 3 میلیمتر بارندگی و ماه آذر با متوسط 87 میلیمتر بارندگی به ترتیب کم بارش‌ترین و پر بارش‌ترین ماه‌های سال هستند. همچنین تیر ماه با میانگین دمای 23.3 درجه سانتیگراد و دی ماه با 1- درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال در زنجان هستند. به طور کلی ماه‌های اردیبهشت، خرداد و تیر بهترین ماه‌های سفر به زنجان هستند.

جا‌‌های دیدنی زنجان

زنجان شهری است که از لحاظ تاریخی غنی است، به همین دلیل بسیاری از بناهای تاریخی را در خود جای داده است. علاوه بر بناهای تاریخی با سفر به زنجان می‌توانید از بسیاری جاذبه‌های طبیعی، و فرهنگی این شهر نیز دیدن کنید. شاید بتوان گنبد سلطانیه را مهم‌ترین جاذبه گردشگری زنجان دانست. این بنا یکی از مشهورترین سازه‌های اسلامی است که قدمت آن به 700 سال پیش می‌رسد و به ثبت میراث جهانی یونسکو نیز رسیده است. این بنا به تنهایی نقش مهمی در جذب توریست به شهر زنجان دارد. گنبد سلطانیه پس از گنبد ایاصوفیه استانبول بزرگترین گنبد جهان است. علاوه بر این، زنجان مکان بسیار مناسبی برای علاقه‌مندان به غارنوردی است. از مهم‌ترین جاهای دیدنی زنجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  گنبد سلطانیه
  بازار سنتی زنجان
  مسجد جامع زنجان
  آرامگاه ملا حسن کاشی
  رختشویخانه زنجان
  پل میر بهاء الدین زنجان
  منطقه حفاظت شده سهرین
  کاروانسرای سنگی زنجان
  عمارت ذوالفقاری زنجان
  مسجد میرزایی زنجان
  روستای شیلاندر
  موزه باستان شناسی زنجان
  غار کتله خور
 

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما زنجان

  جستجوی بلیط هواپیما زنجان

ابتدا از برنامه پروازهای زنجان اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز زنجان برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما زنجان

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای زنجان به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان زنجان

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر زنجان

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری زنجان

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به زنجان را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری زنجان است. در پرواز لحظه آخری زنجان همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی زنجان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری زنجان هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری زنجان نیز همانند بلیط سیستمی زنجان است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به زنجان را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران زنجان انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران زنجان موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران زنجان به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری زنجان با قیمت بلیط سیستمی زنجان خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری زنجان دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری زنجان خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران زنجان را برای شما میسر می‌سازد.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما زنجان در فلای تودی

  فرودگاه‌های زنجان

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما زنجان از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای زنجان که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای زنجان عبارتند از :

  فرودگاه زنجان

  بلیط ارزان هواپیما زنجان

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز زنجان از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما زنجان به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما زنجان را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای زنجان

غذاهای محلی هر شهر به همراه لباس‌های محلی، جاذبه‌های تاریخی و سایر عوامل فرهنگی به نوعی شناسنامه آن شهر محسوب می‌شوند. زنجان نیز شهری است که با داشتن تاریخی غنی از این قاعده مستثنی نیست. زنجان شهری است که مردم آن بسیار به تغذیه خود اهمیت می‌دهند و علاوه بر لذیذ بودن غذا به جنبه‌های درمانی آن هم توجه می‌کنند. غذاهای زنجان طرفدارن بسیاری در میان مردم‌ شهرهای دیگر دارند، از این رو اگر به این شهر سفر کنید و غذاهای لذیذ آن را امتحان نکنید، قطعا پشیمان خواهید شد. در ادامه تعدادی از مشهورترین غذاهای زنجان را به شما معرفی می‌کنیم.

  مرغ آلوچه
  آش گندم
  جغور بغور
  پیازو (پزو)
  بوغدا آشی (آش گندم)
  تورش آشو (آش ترش)
  آش شیر
  شش انداز
  کله جوش
  کشک بادمجان
  علم سلات
  رشته – بلاماش
  كوفته – آغوز
  سوت آشو
  قوروت آشو
  یارما آشو

شیرینی‌های زنجان

یکی از شیرینی‌هایی که معمولا در ماه رمضان در شهر زنجان طبخ می‌شود و بر سر سفره اکثر زنجانی‌ها یافت می‌شود، چای چورکی یا همان نان چایی است. این شیرینی بسیار لذیذ و منحصر به فرد است و تنها در شهر زنجان طبخ می‌شود. از شیرینی‌های زنجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  چای چورکی (نان چایی)
  قرابیه
  شیرین شستی
  نان اردک
  نان برنجی

رستوران‌های زنجان

زنجان یکی از شهرهای محبوب گردشگری ایران است که نه تنها مکان‌های دیدنی و سوغاتی‌های بسیاری دارد، از رستوران‌های متعدد و با کیفیتی نیز برخوردار است. اگر شما هم به زنجان سفر کردید و تصمیم گرفتید در بهترین رستوران‌های این شهر غذا بخورید حتما سری به یکی از رستوران‌های زیر بزنید:

  رستوران پلو زنجان
  دیزی سرای عابدینی زنجان
  رستوران صدف زنجان
  سفره خانه و رستوران سنتی زرتشت زنجان
  فست فمود ارگانو زنجان
  فست فور پیتزا لند زنجان
  رستوران سنتی مشاهیر زنجان
  رستوران گلریز زنجان
  رستوران حاج داداش زنجان
  رستوران مجلسی زنجان
  رستوران بابیلون زنجان
  رستوران آدانا کباب زنجان
  آتا رستورانی زنجان
  رستوران دورچین زنجان
  رستوران سنتی نارنج زنجان
  کبابی یاران زنجان
  رستوران روشا زنجان
  رستوران هتل لوکس سنتی ددمان زنجان
  رستوران مجموعه گردشگری دلنواز زنجان
  جغور بغور سنتی انصاری زنجان

صنایع دستی و سوغاتی زنجان

در سال‌های اخیر زنجان علاوه بر اینکه در بسیاری از زمینه‌ها رشد کرده است، به دلیل اهمیت مردم این شهر به صنایع دستی، رشد چشمگیری نیز در تولید و تامین محصولات هنری داشته است. کارگاه‌های هنری متنوعی در زنجان وجود دارند که به تولید و فروش صنایع دستی مختلف می‌پردازند. به طور کلی دلیل دیگر شهرت زنجان به خاطر هنرهای دستی زیبای آن است. از میان مهم‌ترین صنایع دستی و سوغاتی زنجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  قالی
  چاروق دوزی
  جاجیم
  گلیم
  چاقو سازی
  محصولات چرمی
  نقاشی‌های مینیاتوری
  معرق کاری
  منبت کاری
  قلم‌زنی
  مسگری
  ملیله
  رنگرزی
  تراش سنگ‌های قیمتی
  غاز یاغی
  پیاز کوهی
  گردو

مراکز خرید زنجان

زنجان یکی از جمله شهرهایی در ایران است که تنوع مراکز خرید در آن بالا است و برای گردشگرانی که به خرید علاقه دارند مکان بسیار مناسبی است. از میان مراکز تجاری زنجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  بازار تاریخی زنجان
  مجتمع تجاری پردیس زنجان
  پاساژ مروارید زنجان
  مجتمع تجاری نور زنجان
  مجتمع تجاری شهر راز زنجان
  مجتمع تجاری ایران زمین زنجان
  مرکز تجاری آریا زنجان
  پاساژ سبزه میدان زنجان
  فروشگاه هالیدی زنجان
  فروشگاه صنایع دستی موسوی زنجان
  پاساژ گلها زنجان
  پاساژ وثوق زنجان
  مس سلیمانی زنجان

همین حالا بلیط پرواز به زنجان را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به زنجان ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما زنجان

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.