بلیط پرواز های رفسنجان

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Rafsanjan

بلیط هواپیما تهران رفسنجان

برای رزرو بلیط هواپیما تهران رفسنجان، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران رفسنجان شما فقط 1 ساعت و 45 دقیقه با شهر زیبای رفسنجان فاصله دارید.
پروازهایی که در مسیر رفسنجان انجام می‌شوند به شرح زیر است:

  پرواز تهران رفسنجان ماهان ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز رفسنجان تهران هواپیمایی ماهان ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. برای خرید بلیط هواپیما در همین صفحه اقدام کنید.

سفر به رفسنجان

رفسنجان یکی از توابع استان کرمان است که در جنوب این استان واقع شده و 1469 متر از سطح دریا فاصله دارد. رفسنجان نقش مهمی در اقتصاد ایران ایفا می‌کند و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین و مشهورترین شهرهای کرمان محسوب می‌شود. رفسنجان مرکز تولید پسته در ایران و جهان است. همچنین بیشتر قالی‌های کرمان که شهرتی جهانی دارند در حقیقت در شهر رفسنجان بافته می‌شوند. مورد دیگری که در رفسنجان بسیار شناخته شده، معدن مس سرچشمه است. رفسنجان در شمال استان کرمان واقع شده و فاصله آن با تهران 949 کیلومتر است.
رفسنجان با قرارگیری در مسیر استان‌های کرمان و یزد و در امتداد راه‌آهن بندرعباس، از لحاظ تجاری نیز بسیار مورد اهمیت است. شهر رفسنجان با تولید بیشترین مقدار پسته در ایران و جهان سهم عظیمی در صادرات غیر نفتی ایران دارد. کیفیت مطلوب و خاک مرغوب رفسنجان برای ساخت کاشی و سرامیک باعث شده است تا بزرگترین کارخانجات تولید کاشی ایران در این شهر به فعالیت بپردازند. همچنین شرایط آب وهوایی، وجود معدن مس سرچشمه( بزرگترین معدن مس جهان)، منابع طبیعی از قبیل بزرگ‌ترین جنگل مصنوعی ایران، بسیاری از آثار و بناهای تاریخی همانند قلعه‌ها، بازارها، برج‌ها، معابد، آرامگاه‌ها و مکان‌های باستان شناسی و مراکز فرهنگی مذهبی، رفسنجان را به یکی از مناطق گردشگری ایران تبدیل کرده است.
مردم رفسنجان زبان فارسی را با لهجه کرمانی صحبت می‌کنند و مذهب اکثر مردم این شهر شیعه است. البته گروهی از زرتشتیان نیز در رفسنجان زندگی می‌کنند که با زبانی متفاوت صحبت می‌کنند.

آب و هوای رفسنجان

آب و هوای رفسنجان در مناطق کوهستانی آن سرد است، اما در مناطق کم ارتفاع این شهر مانند دشت‌ها شاهد آب و هوایی نسبتا گرم هستیم. به طور کلی رفسنجان آب و هوایی نیمه بیابانی همراه با تابستان‌هایی گرم و زمستان‌هایی سرد دارد. میانگین دمای سالانه در رفسنجان 17.6 درجه سانتیگراد و میزان بارندگی سالانه در این شهر 126 میلیمتر است. رفسنجان با میانگین صفر میلیمتر بارندگی در ماه تیر و 29 میلیمتر بارندگی در دی ماه، به ترتیب شاهد کمترین و بیشترین میزان بارش سالیانه است. دمای هوا در رفسنجان در ماه خرداد با میانگین 29 درجه سانتیگراد به اوج خود می‌رسد. در حالیکه میانگین دما در سردترین ماه سال یعنی دی ماه به 6 درجه سانتیگراد می‌رسد.

جا‌‌های دیدنی رفسنجان

علاوه بر باغ‌های پسته رفسنجان و درخت پسته 1500 ساله این شهر که مشهور هستند، رفسنجان شهری است که از لحاظ معماری نمایانگر ویژگی‌های برجسته و ممتازی است و بسیاری از بناهای باستانی را می‌توان در مجاورت این شهر پیدا کرد. از مهم‌ترین جاهای دیدنی رفسنجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  خانه تاریخی حاج آقا علی
  تنگه راگه
  بادگیر معین
  موزه مردم شناسی رفسنجان (حمام آقا سید مهدی)
  عمارت باقری رفسنجان
  کاروانسرای کبوترخان رفسنجان
  بازار قدیمی رفسنجان
  کاروانسرای قطب آباد (وهاب‌زاد)
  غار میرزا
  آب انبار مرادی
  برج خلیل آباد
  حصار قدیم رفسنجان
  موزه خوشنویسی رفسنجان
  موزه ریاست جمهوری رفسنجان
  معبد آناهیتا رفسنجان (قلعه دزدان)
  یخدان عباس آباد حاجی
  درخت کهنسال پسته اودرج
  پارک آبی نشاط رفسنجان

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما رفسنجان

  جستجوی بلیط هواپیما رفسنجان

ابتدا از برنامه پروازهای رفسنجان اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز رفسنجان برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما رفسنجان

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای رفسنجان به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان رفسنجان

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر رفسنجان

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری رفسنجان

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به رفسنجان را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری رفسنجان است. در پرواز لحظه آخری رفسنجان همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی رفسنجان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری رفسنجان هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری رفسنجان نیز همانند بلیط سیستمی رفسنجان است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به رفسنجان را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران رفسنجان انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران رفسنجان موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران رفسنجان به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری رفسنجان با قیمت بلیط سیستمی رفسنجان خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری رفسنجان دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری رفسنجان خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران رفسنجان را برای شما میسر می‌سازد.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما رفسنجان در فلای تودی

  فرودگاه‌های رفسنجان

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما رفسنجان از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای رفسنجان که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای رفسنجان عبارتند از :

  فرودگاه رفسنجان

  بلیط ارزان هواپیما رفسنجان

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز رفسنجان از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما رفسنجان به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما رفسنجان را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای رفسنجان

پسته، زیره و کشک موادی هستند که در کرمان بیش از هر جای دیگری یافت می‌شوند، به همین دلیل این سه ماده غذایی، ترکیبات اصلی بسیاری از غذاهای محلی رفسنجان را تشکیل می‌دهند و طعمی ناب به غذاهای این خطه می‌بخشند. پس در سفر به رفسنجان از چشیدن طعم لذیذ غذاهای این منطقه که تنوع بالایی نیز دارند غافل نشوید. تعدادی از بهترین غذاهای رفسنجان به شرح زیر است:

  کشک و پسته (کشک مغز)
  خورشت فسنجان
  بزقرمه
  پی تو(اوپيتو.اوآرتو)
  چمال(چنگمال)
  آب روغنو
  آب گرمو
  گور ماست
  اماچو
  چمال

شیرینی‌های رفسنجان

شیرینی‌های رفسنجان بسیار لذیذ بوده و از تنوع بالایی نیز برخوردارند. از لذیذترین شیرینی‌های رفسنجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  کلمپه
  کماچ سهن
  حلوای پسته
  خرمابريز
  شيريني خانگي پر ريز و نان چرخي
  حاج بادام و پسته و نارگيل
  سوهان زرندي
  شیرینی پفك (مرنگ)
  قطاب
  رنگينك
  برشتوك
  نون پر

رستوران‌های رفسنجان

در سفر به رفسنجان طعم لذیذ غذاهای این شهر را می‌توانید در رستوران‌های آن امتحان کنید. لیست تعدادی از بهترین رستوران‌های رفسنجان به شرح زیر است:

  رستوران شهرزاد رفسنجان
  رستوران گلها رفسنجان
  رستوران گیلانی رفسنجان
  رستوران شمس رفسنجان
  رستوران همیشه بهار رفسنجان
  سفره‌خانه سنتی توکل رفسنجان
  تالار لوکس طلایی رفسنجان
  رستوران فیش و چیپس رفسنجان
  چلوکبابی آذربایجان رفسنجان
  هات داگ شیلا رفسنجان
  پیتزا گلتابه رفسنجان
  ساندویچ فانوس رفسنجان
  پیتزا تا به تا رفسنجان

صنایع دستی و سوغاتی رفسنجان

همانطور که می‌دانید پسته رفسنجان از آن دسته سوغاتی‌های رفسنجان است که شهرتی جهانی دارد. به طور کلی صنایع دستی و سوغاتی رفسنجان در بسیاری موارد پیشتاز است که از آن میان می‌توان به مس رفسنجان، قالی، گلیم، چرم و سایر صنایع دستی این شهر اشاره کرد. درصد زیادی از قالی‌های کرمان که با نقش‌های بی بدیل خود در سراسر دنیا زبانزد هستند نیز در رفسنجان تولید می‌شوند. از صنایع دستی و سوغاتی رفسنجان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  قالیبافی
  پته دوزی
  قلم زنی مس
  حکاکی روی فلز
  ساخت ظروف مسی
  میناکاری
  منبت کاری
  سفالگری
  نقاشی روی آب
  گیوه دوزی
  معرق و مشک روی چوب و فلز
  پسته
  مس
  کاشی
  سرامیک
  قاووت ( قُووِتو)
  کره پسته

مراکز خرید رفسنجان

در رفسنجان نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر ایران، بازاری از تاریخ پیشین این شهر بر جای مانده است. این بازار که یادگار دوران سلجوقی است هم جنبه گردشگری دارد و هم جنبه تجاری. علاوه بر این بازار، مراکز خرید مدرنی نیز در رفسنجان به چشم می‌خورد. به طور کلی می‌توان از بهترین مراکز خرید رفسنجان به موارد زیر اشاره کرد:

  بازار قدیمی رفسنجان
  مجتمع تجاری، اداری و تفریحی ستاره
  مجتمع پیامبر اعظم (ص)

همین حالا بلیط پرواز به رفسنجان را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به رفسنجان ببندید.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.