بلیط پرواز های خارک

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Kharg

بلیط هواپیما تهران خارک

برای رزرو بلیط هواپیما تهران خارک، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران خارک شما فقط 1 ساعت و 40 دقیقه با جزیره زیبای خارک فاصله دارید.
در حال حاضر هواپیمایی ماهان در مسیر تهران خارک مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد خارک انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز اصفهان خارک ماهان ایر
  پرواز شیراز خارک ماهان ایر
  پرواز اهواز خارک ماهان ایر

همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز خارک تهران هواپیمایی ماهان را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. خرید بلیط ارزان هواپیما را تنها در فلای تودی انجام دهید.

سفر به خارک

جزیره خارک که بومیان آن این شهر را با نام اصلی آن یعنی «خارگ» می‌شناسند، با جمعیتی بیش از 10000 نفر در 57 کیلومتری شمال غربی بندر بوشهر و 38 کیلومتری بندر گناوه واقع شده است. این جزیره‌ی صخره‌های مرجانی با طول 8 کیلومتر و عرض 4.5 کیلومتر بزرگ‌ترین جزیره ایرانی در غرب خلیج فارس است. جزیره خارک یکی از مهم‌ترین جزیره‌های ایران است که در خلیج فارس واقع شده و برخلاف وسعت کمی که دارد، نقش مهمی در تجارت، اقتصاد، تاریخ و نیروی نظامی ایران ایفا می‌کند. این جزیره متشکل از فسیل‌ها، اندام‌های مرجانی و سایر موجودات دریایی آمیخته با ذرات شن و ماسه است.
در فواصل دورتر، بسیاری از صخره‌های مرجانی و صخره‌های زیبای جزیره خارک با جریان آب به دیگر نقاط و بنادر خلیج فارس مانند گناوه، آبادان و کویت منتقل می‌شوند.
به دلیل کمبود آب و عدم وجود خاک حاصلخیز در جزیره خارک، گونه‌ گیاهی قابل توجهی در این جزیره به چشم نمی‌خورد. اما شرایط آب و هوایی این منطقه باعث رشد درختان بسیار بزرگی به نام «لیل» یا «لور» شده است. این درختان عظیم الجثه ریشه‌های هوازی دارند و در سراسر جزیره خارک به وفور یافت می‌شوند. ریشه این درختان از خاک بیرون آمده، از درخت بالا می‌روند و بر تنه آن می‌پیچند. این ریشه‌ها مواد مورد نیاز خود را به جای خاک از هوا می‌گیرند. درخت دیگری که در این منطقه فراوان می‌باشد، درخت سدار است. به طور کلی جزیره خارک درختان بومی خاص خود را دارد و در آن میوه‌ی درختانی مانند موز، مرکبات و خرما کشت می‌شود.
حیات وحش در جزیره خارک محدود به گله‌های کم شماری از آهوان است که هر سال از تعداد آن‌ها کاسته می‌شود. همچنین در این جزیره می‌توانید مارهای بزرگ و سمی را پیدا کنید که طول آن‌ها تا 1.5 متر هم می‌رسد. از آنجاییکه جزیره خارک یکی از گرم‌ترین جزایر ایران است، در طول فصل زمستان پرندگان مهاجر به این جزیره می‌آیند و زمستان خود را در این جزیره سپری می‌کنند.
همچنین جزیره خارک یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی منطقه را دارا است. اما به دلیل وجود ذخایر نفت و گاز در این جزیره که به آن موقعیت استراتژیک و اقتصادی ویژه‌ای بخشیده است، کمتر به جنبه‌های گردشگری و تاریخی آن اهمیت داده می‌شود. شاید به همین دلیل است که جلال آل احمد نیز آن را «دُرّ یتیم خلیج فارس» نامیده است.
جزیره خارک به عنوان بزرگ‌ترین پایانه نفتی ایران، نقش مهمی در صادرات نفت ایران به بازارهای جهانی دارد و به همین دلیل یکی از قطب‌های اقتصادی منطقه و از شاهرگ‌های اقتصادی ایران محسوب می‌شود.
مسیر دسترسی به جزیره خارک از طریق هوایی و از طریق آبی با کشتی از دو بندر بوشهر و گناوه می‌باشد.

آب و هوای خارک

آب و هوای خارک گرم و شرجی است. به طور کلی تابستان‌های خارک گرم و بدون بارندگی است. این گرما معمولا از اواخر زمستان شروع می‌شود و تا اواخر پاییز سال بعد ادامه می‌یابد. میانگین دمای هوا در زمستان در جزیره خارک 17 درجه سانتیگراد و در طول تابستان 32.6 درجه سانتیگراد است. زمستان‌های این جزیره بسیار کوتاه است و تنها در اواخر پاییز شاهد باراش باران در جزیره خارک هستیم. به طور کلی طول دوره گرما در جزیره خارک حدود 8 ماه است و دمای هوا در این جزیره از 4 تا 46 درجه سانتیگراد متغیر است.

جا‌‌های دیدنی خارک

جزیره خارک جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد که در جای جای این جزیره یافت می‌شوند. از جمله جاهای دیدنی خارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  سکوی پرش سلطنتی
  امامزاده میر محمد حنیفه خارک
  گور معبدهای پالمیران
  باغ پرندگان جزیره خارک
  دره آذرپاد جزیره خارک
  سواحل مرجانی جزیره خارک
  غار ولایت خارک
  معبد پورئیدون
  آتشکده زرتشتیان
  مرقد محمد بن حنیفه
  کتیبه خط میخی دوران هخامنشیان
  گور دلمن
  قلعه هلندی‌‌ها خارک
  گورستان باستانی خارک
  کلیسا و صومعه ی مسیحیان نسطوری
  مقبره ی پیر علمدار
  مقبره ی ابوبکر
  مقبره ی سبز پوشان
  اودنه

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارک

  جستجوی بلیط هواپیما خارک

ابتدا از برنامه پروازهای خارک اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز خارک برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما خارک

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای خارک به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان خارک

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر خارک

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری خارک

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به خارک را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری خارک است. در پرواز لحظه آخری خارک همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی خارک در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری خارک هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری خارک نیز همانند بلیط سیستمی خارک است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به خارک را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران خارک انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران خارک موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران خارک به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری خارک با قیمت بلیط سیستمی خارک خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری خارک دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری خارک خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزان‌ترین بلیط لحظه آخری تهران خارک را برای شما میسر می‌سازد.

برخی ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما خارک در فلای تودی

  فرودگاه‌های خارک

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما خارک از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاههای خارک که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای خارک عبارتند از :

  فرودگاه خارک

  بلیط ارزان هواپیما خارک

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز خارک از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما خارک به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما خارک را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای خارک

همجواری جزیره خارک با خلیج فارس و وجود درختان نخل در این منطقه باعث شده است تا در ترکیبات بیشتر غذاهای این منطقه از خرما و موجودات دریایی استفاده شود. از غذاهای خارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  پنیر نخل
  انواع ماهی و میگو
  نان های محلی خارک
  انواع حلوا

شیرینی‌های خارک

از شیرینی‌های خارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  حلوای مسقطی
  حلوای راشی
  حلوای سنگک

رستوران‌های خارک

  رستوران ساحلی جزیره خارک
  فست فود آراد فود
  فست فود شب چهره
  فست فود شاه لقمه
  کافه رستوران جزیره خارک

صنایع دستی و سوغاتی خارک

صنایع دستی خارک به دلیل دور بودن این جزیره از سایر شهرها و کمبود مواد اولیه بسیار محدود است. از صنایع دستی و سوغاتی خارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  گبه‌بافی
  گلیم‌بافی
  قالی‌بافی
  عبای پشمی
  حصیربافی
  عبابافی
  منبت
  گره سازی
  تابلوهای مرجانی

مراکز خرید خارک

  پاساژ خلیج فارس
  پاساژ آفتاب
  پاساژ ماهان
  پاساژ ایران زمین
  پاساژ موسوی
  پاساژ سعیدی

همین حالا بلیط پرواز به خارک را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به خارک ببندید.

سوالات متداول

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.