بلیط پرواز های جیرفت

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به Jiroft

بلیط هواپیما تهران جیرفت

جیرفت، شهری در جنوب استان کرمان، یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است. همین سبب شده تا سفر به این شهر به منظور بازدید از آثار و بناهای تاریخی چون شهر سوخته، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم عشایر و تجربه غذاهای محلی مانند لپه پلو با زیره، نزد گردشگران محبوبیت بالایی داشته باشد. با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل جیرفت خود را برای دیدن شهر دقیانوس و قطب اول تولید هندوانه در کشور آماده کنید. در همین صفحه بلیط تهران جیرفت را برای تاریخ موردنظرتان جستجو کنید و ارزانترین بلیط را تهیه کنید.  

خرید اینترنتی بلیط تهران جیرفت

برای رزرو بلیط هواپیما تهران جیرفت، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما از تهران به جیرفت شما فقط ۱ ساعت و پنجاه و پنج دقیقه با شهر زیبای جیرفت فاصله دارید.
در حال حاضر هواپیمایی ماهان ایر در مسیر تهران جیرفت مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد جیرفت انجام می‌شوند می‌توان به پرواز زیر اشاره کرد :

   پرواز ایرانشهر جیرفت 

 همچنین مسافران می توانند بلیط پرواز جیرفت تهران و بلیط ایرانشهر هواپیمایی ماهان ایر را از طریق سایت فلای تودی با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند. برای خرید بلیط جیرفت تهران تنها کافی است بر روی فلش بین مبدا و مقصد در فرم بالا کلیک کنید تا بتوانید به لیست بلیط های جیرفت به تهران دسترسی پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما جیرفت در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما جیرفت

ابتدا از برنامه پروازهای جیرفت اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز جیرفت برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما جیرفت

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ پروازهای جیرفت به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌ های جیرفت

در زمان رزرو و خرید بلیط جیرفت از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاه های جیرفت که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود.البته شهر جیرفت تنها یک فرودگاه دارد :

  فرودگاه جیرفت

قیمت بلیط هواپیما جیرفت

برای آگاهی از نرخ بلیط تهران جیرفت می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط جیرفت یاری می‌کند.
  برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران جیرفت به موارد زیر توجه کنید:
•    قیمت بلیط تهران به جیرفت با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. معمولا بهترین و ارزانترین بلیط را می‌توانید در فصل تابستان خریداری نمایید.
•    سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما جیرفت را خریداری نمایید، چون قیمت بلیط هواپیما تهران جیرفت رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

  بلیط ارزان جیرفت

از اساسی‌ترین خدمات فلای‌تودی در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، ارائه ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترهای موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

بلیط چارتر جیرفت

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترهای جستجو، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری جیرفت

یکی از برترین خدمات فلای تودی ارائه بلیط ارزان لحظه آخری است. اگر قصد سفر به جیرفت را دارید و می‌خواهید از تمامی خدمات پرواز بهره‌مند شوید و در عین حال کمترین هزینه را پرداخت کنید، بهترین راه خرید بلیط ارزان لحظه آخری جیرفت است. در پرواز لحظه آخری همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری جیرفت نیز همانند بلیط سیستمی جیرفت است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران به جیرفت را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران جیرفت انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران جیرفت موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران جیرفت به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری جیرفت با قیمت بلیط سیستمی جیرفت خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری جیرفت دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجوی فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری جیرفت خرید خود را به راحتی انجام دهید. 

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما جیرفت در فلای تودی

  خرید بلیط ارزان هواپیما جیرفت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز جیرفت از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما از تهران به جیرفت و بلیط هواپیما جیرفت تهران به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط تهران جیرفت را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

 مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای ‌تودی، نرخ بلیط هواپیما از تهران به جیرفت را می‌توانید به صورت لحظه‌ای و آنلاین مشاهده نموده و همواره بهترین بلیط جیرفت را رزرو نمایید. 

  استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از قابلیت‌های سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فلای تودی امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی است. بنابراین چنانچه پس از خرید اینترنتی بلیط تهران جیرفت از فلای تودی بنا به هر دلیلی مایل به کنسل کردن بلیط خود بودید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما در فلای تودی خواهید بود. پس از کنسلی بلیط در فلای تودی، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت.

 اطلاع از تغییر قیمت

پس از جستجوی پروازهای تهران به جیرفت در سامانه فلای تودی، با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط جیرفت به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما تهران به جیرفت را دارید، با استفاده از این سیستم هر زمان که قیمت بلیط ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  استفاده از تقویم قیمتی

روش دیگر خرید ارزان بلیط تهران جیرفت از فلای تودی استفاده از سیستم تقویم قیمتی است. با استفاده از این سیستم پس از جستجوی پروازهای تهران به جیرفت در فلای تودی، در بالای صفحه جستجوی پرواز، گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی نمایان می‌شود. در این تقویم تمامی پروازهای ارزان تهران به جیرفت در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش داده می‌شود و چنانچه برای سفر عجله‌ای نداشته باشید، قادر خواهید بود تا ارزان ترین پروازهای تهران به جیرفت را در هر یک از تاریخ‌های پیشنهادی خریداری نمایید.

راهنمای مختصر سفر به جیرفت

شهر جیرفت که به هند ایران شهرت دارد، در 230 کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است. این شهر در دشتی وسیع، در میان دو رودخانه و در دامنه‌‌های جنوبی رشته کوه‌های جبال بارز قرار دارد. فاصله جیرفت از تهران 1375 کیلومتر است. جیرفت از شمال شرقی با بم، از جنوب با کهنوج و از غرب با شهر بافت همجوار است. ویرانه‌های جیرفت قدیم که با نام «سبزواران» نیز شناخته می‌شود در یک کیلومتری شهر کنونی جیرفت واقع شده‌ است. قدمت این شهر به ایران باستان برمی‌گردد و پس از کشف یک زیگورات و کتیبه‌های آجری به خطی ناشناخته بسیار مورد توجه باستان شناسان قرار گرفت. خاک حاصلخیز جیرفت باعث شده است تا این شهر از لحاظ تولید محصولات کشاورزی در سطح مطلوبی باشد و به عنوان قطب اول تولید هندوانه کشور شناخته شود.

آب و هوای جیرفت

جیرفت آب وهوای گرم و خشک بیابانی دارد. آب وهوای جیرفت در فصل تابستان بسیار گرم و در فصل زمستان معتدل است. معمولا در طول سال بارندگی چندانی در این شهر رخ نمی‌دهد. میانگین دمای سالانه در جیرفت 23.5 درجه سانتیگراد و میزان بارندگی سالانه در این شهر 82 میلیمتر است. جیرفت در ماه تیر با صفر میلیمتر بارندگی و در بهمن ماه با 21 میلیمتر بارندگی به ترتیب شاهد کم‌ترین و بیشترین میزان بارندگی در سال است. همچنین ماه‌ مرداد با میانگین دمای 33.6 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ماه سال در جیرفت است. میانگین کمینه دما در جیرفت در طول سال به 12.3 درجه سانتیگراد می‌رسد. به طور کلی جیرفت یکی از گرمترین نقاط ایران است.

جا‌‌های دیدنی جیرفت

پیشینه‌ی تاریخی جیرفت به 5000 سال پیش یعنی به عصر برنز بر‌می‌گردد و این دوره به عنوان تمدن این شهر در نظر گرفته می‌شود. ردپای این تمدن را می‌توان در آثار کشف شده تپه باستانی کنار صندل یافت. جاییکه باستان شناسان کتیبه‌های خشتی با اشکال هندسی را در کنار معبدی زیگوراتی پیدا کردند و معتقدند که پایه و اساس خط ایلامی از این خشت‌ها است. تا سال‌هاعتقاد بر این بود که تمدن سومر عراق کهن‌ترین تمدن جهان است. اما کشف این آثار در جیرفت، باعث تجدید نظر بسیاری ازباستان شناسان شد و سبب شد تا جیرفت را به عنوان قدیمی‌ترین تمدن شرق در نظر بگیرند. ویرانه شهر قدیمی دقیانوس نیز خود شاهدی دیگر بر تمدن کهن این شهر است. اما دیدنی‌های جیرفت به همین چند مورد ختم نمی‌شود و در سفر به این شهر می‌توانید از بسیاری آثار تاریخی دیگر این شهر نیز دیدن کنید. از جاهای دیدنی جیرفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  کنار صندل
  شهر سوخته
  موزه باستان شناسی جیرفت
  شهر دقیانوس
  مقبره میر حیدر )گورخانه)
  آبگرم دیمند
  آبگرم گویگان
  غار شعیب
  قلعه سموران
  آرامگاه سالار رضا
  آرامگاه میر حیدر مهنی
  دریاچه سد جیرفت
  آبشار سرنکوه
  آبشار دره گلم دخترکش
  چشمه آبگرم انجیر سیاه
  آرامگاه امیر حیدر
  مزه جیرفت
  آبشار دلفارد
  آبشار کوه نیمه
  منطقه مدیترانه‌ای دلفارد
  روستای دوساری

غذاهای جیرفت

بسیاری ازغذاهای جیرفت همانند غذاهای سایر شهرهای استان کرمان است که از آن میان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  خورش به آلو
  لپه پلو با زیره
  مجور کدو
  کشک کدو
  خوش آلوچه
  بز قورمه
  آش جو

رستوران‌ های جیرفت

اگر در سفر به جیرفت هوس خوردن غذاهای محلی این شهر و یا حتی فست فود را کردید می‌توانید به یکی از رستوران‌ها و یا فست فود فروشی‌ها و ساندویچی‌های آن که تعدادشان کم هم نیست سری بزنید.

  رستوران مهرگان جیرفت
  رستوران لیمو ترش جیرفت
  رستوران و تالار آرمان جیرفت
  رستوران بیست جیرفت
  رستوران هتل هلیل جیرفتپیتزا آویشن جیرفت
  فست فود بنیتا جیرفت
  فست فود مهتاب جیرفت

 صنایع دستی و سوغاتی جیرفت

در هر فصلی که به جیرفت سفر کنید می‌توانید سوغات خاصی را با خود به همراه ببرید. بسیاری از محصولات در این شهر به عمل می‌ آیند و مرکبات این شهر نیز بسیار معروف هستند. در کنار سوغاتی‌های خاص جیرفت نباید از صنایع دستی این شهر نیز غافل شد. قالی گل سرخ که شهرتی جهانی دارد، بیش از 300 سال است که توسط هنرمندان جیرفتی بافته می‌شود. به طور کلی از صنایع دستی و سوغاتی جیرفت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  قالی گل سرخ
  سفالگری
  حصیربافی
  پلاس بافی
  خورجین
  گلیم
  آیینه دوزی
  سفره بافی
  تراش سنگ‌های قیمتی
  خرما کلوته

  مراکز خرید جیرفت

اگر قصد خرید در جیرفت را داشتید می‌توانید به یکی از مراکز خرید و یا بازار محلی جیرفت سری بزنید. در بازار محلی جیرفت که از ساعت 6 صبح به بعد در اطراف میدان امام خمینی جیرفت برپا می‌شود، می‌توانید بسیاری از محصولات محلی این شهر را که توسط زنان روستایی عرضه می‌شود خریداری کنید. علاوه بر آن می‌توانید به یکی از مراکز خرید مدرن شهر بروید و مایحتاج خود را خریداری کنید.

  مجتمع تجاری افشار
  مرکز خرید صدف
  بازار محلی جیرفت

همین حالا بلیط پرواز به جیرفت را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به جیرفت ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران جیرفت

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.