بلیط پرواز های ارومچی

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز تهران ارومچی

بلیط هواپیما تهران اورومچی

سفر به اورومچی در شمال غربی کشور چین، از سفرهای به یادماندنی و خاص به آسیای مرکزی است. شهر مهمی در جاده ابریشم که پارچه‌های ابریشم آن شهرت جهانی دارد و تنوع اقوام و زبان‌ها و فرهنگ‌ها در آن شما را شگفت‌زده می‌کند. شهر رو به توسعه اورومچی اکنون مقصد سفر بسیاری از تجاری است که به دنبال سرمایه‌گذاری در منطقه‌ای خودمختار هستند. اگر قصد خرید بلیط اورومچی چین را دارید، فلای تودی بهترین قیمت پرواز همراه با پشتیبانی 24 ساعته را در اختیار شما قرار می‌دهد. در همین صفحه می‌توانید بلیط هواپیما را برای هر زمان که قصد سفر دارید، خریداری کنید. 

رزرو اینترنتی بلیط پرواز تهران ارومچی

برای رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران به ارومچی، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در فلای‌تودی، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلتر مناسب و مورد نظر خود، نتایج را کوتاه می‌کنید.
در حال حاضر هواپیمایی چاینا ساترن در مسیر تهران اورومچی مشغول فعالیت است.

سایر مقاصد پرتردد به چین

 

راهنمای خرید بلیط اورومچی چین در فلای تودی

  جستجوی بلیط هواپیما اورومچی

ابتدا از برنامه پرواز تهران ارومچی اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز اورومچی برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط اورومچی چین را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " اورومچی " یا " Urumqi" را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به اورومچی برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای اورومچی

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت اطلاعات مسافران منتقل می‌شوید.

  فرودگاه‌های اورومچی

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما تهران به ارومچی از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای اورومچی که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای اورومچی عبارتند از :

  Ürümqi Diwopu International Airport

قیمت بلیط هواپیما تهران ارومچی

برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما ارومچی چین می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با استفاده از سیستم مقایسه قیمت‌ها شما را در خرید بلیط اورومچی چین یاری می‌کند. برای خرید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما تهران اورومچی به موارد زیر توجه کنید:
• قیمت بلیط هواپیما تهران ارومچی با توجه به ماه‌های مختلف سال متغیر است. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که پروازهای فرست کلاس و بیزینس کلاس تهران اورومچی را از قبل خریداری کنید. همچنین خرید پروازهای اکونومی کلاس تهران اورومچی را به تعویق نیندازید و بلیط خود را حداقل از 2 ماه قبل خریداری کنید. معمولا ارزانترین فصل برای خرید بلیط هواپیما تهران شانگهای فصل زمستان و تابستان است.
• سعی کنید اگر تاریخ سفر مشخصی دارید بلیط رفت و برگشت هواپیما تهران اورومچی را خریداری کنید، چون قیمت بلیط تهران به اورومچی رفت و برگشت از قیمت دو بلیط یکطرفه ارزان‌تر خواهد شد.

بلیط ارزان اورومچی

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترهای موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

بلیط چارتر اورومچی

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترهای جستجو‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری اورومچی

در پرواز لحظه آخری اورومچی همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی اورومچی در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری اورومچی نیز همانند بلیط سیستمی اورومچی است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به اورومچی را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران اورومچی انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری موجود باشد، برای شما در کنار سایر پروازهای تهران اورومچی به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری با قیمت بلیط سیستمی خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری اورومچی دسترسی داشته باشید، کافی است که از فیلترهای جستجو فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری اورومچی خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما تهران به ارومچی در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما اورومچی

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز اورومچی از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما ارومچی چین را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در فیلترهای جستجو، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل اورومچی به صورت همزمان

با خرید بلیط اورومچی چین از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل اورومچی را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر اورومچی را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط اورومچی با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

راهنمای مختصر سفر به اورومچی

اورومچی پایتخت ناحیه خودمختار شین جیانگ (سین کیانگ) در شمال غربی کشور چین است. اورومچی همانند زمردی در کوهپایه‌های تیان شان خودنمایی می‌کند. به دلیل سکونت 49 اقلیت قومی در این شهر، اورومچی شهر مهمی در مسیر جاده ابریشم محسوب می‌شود. اورومچی به عنوان بزرگترین شهر در جهان که بیشترین فاصله را از هر اقیانوسی دارد، شناخته می‌شود. 
اورومچی با موقعیت جغرافیایی خاص خود و تاریخی غنی، خالق فرهنگی منحصر به فرد در این منطقه است. در اورومچی با تنوع بسیاری در قومیت‌ها، سنن، زبان‌ها و مذاهب مواجه خواهید شد.
علی رغم وجود اقلیت‌های بسیار در اورومچی، مردم این شهر به سطوح مختلف زبان ماندارین تسلط دارند، با این حال در برخی از مناطق این شهر اویغورها به زبان ترکی صحبت می‌کنند. تعداد اندکی از مردم اورومچی حتی بسیاری از کسانی که در هتل‌های بزرگ این شهر مشغول به کار هستند، توانایی صحبت به زبان انگلیسی را ندارند. بنابراین بهتر است که در سفر به اورومچی زمانی که سوار تاکسی می‌شوید، تکه‌ای کاغذ که مقصدتان به زبان چینی در آن نوشته شده باشد، به همراه داشته باشید. 
اورومچی به عنوان شهری در آسیای مرکزی که به سرعت در حال رشد است، پذیرای تاجران بسیاری از پکن تا باکو و میزبان طیف وسیعی از افراد از سراسر جهان است. در واقع، تصور دیدن الفبای چینی، عربی، لاتین و سیریلیکی در کنار هم در هر جایی از جهان دشوار است. در صورتیکه این اتفاق در اورومچی و آسیای مرکزی به حقیقت پیوسته است. 
بر خلاف تصور بسیاری از افراد، اورومچی جاذبه‌های بسیاری دارد و به خوبی می‌تواند معرف شین جیانگ به گردشگران باشد.

آب و هوای اورومچی

اورومچی اقلیمی نیمه خشک دارد. در طول سال باران کمی در این شهر می‌بارد. میانگین دمای سالانه در اورومچی 7 درجه سانتیگراد و میزان بارش سالیانه در این شهر 230 میلیمتر است. در دی ماه با متوسط بارش 7 میلیمتر و در ماه خرداد با متوسط بارش 32 میلیمتر به ترتیب شاهد کمترین و بیشترین میزان بارندگی در این شهر هستیم. همچنین تیر ماه با میانگین دمای 24.1 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و دی ماه با میانگین دمای 12.9- درجه سانتیگراد سردترین ماه‌های این شهر هستند.

بهترین زمان سفر به اورومچی

به دلیل اینکه زمستان‌های اورومچی بسیار سرد و طولانی است، بهترین زمان سفر به ارومچی از ماه خرداد تا مهر است. همچنین اواخر تیر تا اوایل مرداد که زمان برداشت انگور در این شهر است زمان محبوبی برای سفر است. تابستان‌های اورومچی عموما گرم است و سفر در تابستان به این شهر توصیه نمی‌شود.

جاهای دیدنی اورومچی

اورومچی شهری تاریخی نیست، اما موزه اورومچی و جو زندگی اقوام اویغور در این شهر فوق‌العاده است. به همین دلیل اکثر کسانی که گذرشان به این شهر افتاده و یا به آن سفر کرده‌اند به طور باورنکردنی اورومچی را برای سفر شهری جذاب یافته‌اند.

  دریاچه بهشتی تیانشان
  موزه اویغور در ناحیه خودمختار شین جیانگ
  یخچال طبیعی نامبر وان اورومچی
  پارک تپه قرمز اورومچی
  مسجد جامع Shaanxi
  بازار بزرگ اورومچی
  مسجد جنوبی اورومچی
  ریزورت اسکی جاده ابریشم
  باغ وحش اورومچی
  شهر قدیمی اولابو
  چمنزار بایانبولاک

حمل و نقل اورومچی

اورومچی مهم‌ترین شهر ناحیه شمال غربی چین است. به همین دلیل از سیستم حمل و نقل مناسبی برخوردار است و از طریق سیستم حمل و نقل اورومچی به راحتی می‌توان به تمامی نقاط این شهر دسترسی پیدا کرد. بیش از 750.000 وسیله شخصی در اورومچی ترافیک عجیبی در این شهر ایجاد کرده‌اند. به همین دلیل یکی از راهکارها برای حل مشکل ترافیک در این شهر، بهره‌گیری از اتوبوس‌های BRT بوده است. اتوبوس‌های BRT سیستم حمل و نقلی راحت، سریع و ارزان را در اختیار ساکنین این شهر قرار داده است. علاوه بر این مترو اورومچی با بهره گیری از 4 خط به جابجایی مسافران در این شهر می‌پردازد. از دیگر سیستم‌های حمل و نقل عمومی در اورومچی می‌توان به اتوبوس‌های درون شهری، تاکسی و ماشین‌های اجاره‌ای اشاره کرد.

رستوران های اورومچی

  رستوران North Arrow Red Wine House
  رستوران Quanjude Roast Duck (BeiJing South Road)
  رستوران Quanjude Roast Duck (QiTai Road)
  رستوران Xiao Ga Zi (Wu Lu Mu QiMing Yuan)
  رستوران Eden Cafe
  رستوران Fubar Urumqi
  رستوران Huo Yan Shan Hot Pot (Wu Lu Mu QiMing Yuan Road)
  رستوران Aertai Fish

مراکز خرید اورومچی

  مرکز خرید The United States Shopping Mall
  مرکز خرید Shun ming era shopping Park
  مرکز خرید 51 Mall
  مرکز خرید International Grand Bazaar
  مرکز خرید Century Ginwa Shopping Center
  مرکز خرید Parkson Shopping Center
  مرکز خرید Tianshan Department Building
  مرکز خرید Friendly Emporium
  مرکز خرید Urumqi Shopping Center
  مرکز خرید Carrefour Supermarket

همین حالا بلیط پرواز به اورومچی را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به اورومچی ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما تهران اورومچی

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.