بلیط پرواز های اتاوا

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
پرواز به ottawa

سفر به اتاوا

اتاوا یکی از شهرهای ایالت انتاریو و پایتخت کشور کانادا است که در امتداد رودخانه اتاوا قرا گرفته است. جمعیت تقریبی اتاوا در سال 2018 حدود 1.4 میلیون نفر بود و در حال حاضر این شهر ششمین شهر بزرگ کانادا و بعد از تورنتو دومین شهر بزرگ انتاریو است. کیفیت بالای زندگی، امکانات بهداشتی و درمانی مناسب، دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر در اتاوا باعث شده تا مهاجرانی از سراسر جهان با فرهنگ‌های مختلف این شهر را برای زندگی انتخاب کنند، به همین دلیل اتاوا شهری با ملیت‌ها و فرهنگ‌های بسیار متنوع است. چین یکی از بزرگترین کشورهایی است که بیشترین مهاجر را به اتاوا دارد. اتاوا شهری دو زبانه است. بیشتر مردم اتاوا به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند که البته زبان فرانسوی نیز زبان تعداد قابل توجهی از مردم این شهر است. پرسنل رستوران‌ها و مراکز خرید اتاوا به هر دو زبان مسلط هستند.
شاید بیشتر شهرت اتاوا به دلیل موقعیت این شهر در جایگاه پایتخت باشد، اما اتاوا با داشتن بخش‌های کسب و کار با تکنولوژی بالا و پر رونق خود به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای امریکای شمالی نیز شناخته می‌شود. برای خرید بلیط هواپیما اتاوا در همین صفحه بلیط هواپیما را برای تاریخ موردنظر جستجو کنید.

آب و هوای اتاوا

آب و هوای اتاوا سرد و میزان بارندگی در این شهر بالا است. زمستان‌های اتاوا بسیار سرد و تابستان‌های آن گرم و مرطوب است. آب و هوای بهار و پاییز در اتاوا متغیر است، ممکن است یک روز گرم و روز دیگر هوا بارانی و سرد باشد. به طور کلی اتاوا یکی از سردترین پایتخت‌های جهان است. میانگین دمای سالانه در اتاوا 6 درجه سانتیگراد و میزان متوسط بارندگی 868 میلیمتر است. ماه فوریه (بهمن) با متوسط بارندگی 54 میلیمتر و ماه آگست (مرداد) با میانگین 84 میلیمتر به ترتیب خشک‌ترین و پربارش‌ترین ماه‌های سال در اتاوا هستند. همچنین ماه جولای (تیر) با میانگین دمای 20.6 درجه سانتیگراد و ماه ژانویه (دی) با میانگین دمای 10.7- درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال هستند.

بهترین زمان سفر به اتاوا

بهترین زمان سفر به اتاوا بین ماه مارچ (اسفند) و می (اردیبهشت) است. در طول این ماه‌ها هوا رو به گرمی می‌رود و درختان شهر شکوفه می‌دهند. همچنین بسیاری از رویدادهای خاص و فستیوال‌های پایتخت بین این ماه‌ها انجام می‌شوند. به دلیل آب و هوای گرم، فصل تابستان محبوب‌ترین فصل برای بازدید این شهر است که البته همزمان با افزایش گردشگران قیمت‌ها و هزینه اقامت هتل در اتاوا نیز افزایش پیدا می‌کند.

جاهای دیدنی اتاوا

اتاوا خانه بسیاری از موزه‌های ملی کانادا، غذاهای خوش طعم و فعالیت‌های مهیج است. همچنین با یک پیاده روی 20 دقیقه‌ای کوتاه از بسیاری از هتل‌های مرکز شهر می‌توانید خود را به مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهر برسانید. در ادامه تعدادی از جاهای دبدنی اتاوا را به شما معرفی می‌کنیم.

  مجموعه ساختمانی پارلمان اتاوا (پارلمان هیل)
  کانال ریدو
  برج صلح اتاوا
  یادمان ملی جنگ اتاوا
  گالری ملی کانادا
  موزه جنگ کانادا
  کلیسای نوتردام اتاوا
  بازار بای وارد اناوا
  پارک گاتینو اتاوا
  موزه طبیعت کانادایی
  موزه هوا- فضا کانادا
  ضرابخانه سلطنتی کانادا

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما اتاوا

  جستجوی بلیط هواپیما اتاوا

ابتدا از برنامه پروازهای اتاوا اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز اتاوا برای شما نمایش داده می‌شود.

بطور مثال اگر قصد خرید بلیط پرواز تهران اتاوا را دارید، کافیست سه ‌حرف اول " تهران " یا " Tehran " را به عنوان مبداء و سه حرف اول " اتاوا " یا " Ottawa " را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، تایپ و نام شهر را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با انتخاب دکمه جستجوی پرواز، برنامه پروازی تهران به اتاوا برای شما نمایش داده می شود.

  رزرو بلیط پروازهای اتاوا

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط‌ها به صورت صعودی از ارزانترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، تعداد توقف (ها)، مدت زمان توقف (ها)، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت " جزئیات بیشتر این پرواز " اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز ، به گام بعدی یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان اتاوا

دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط پرواز خارجی باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار فلای‌تودی را مشاهده کنید.

  فرودگاه‌های اتاوا

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما اتاوا از فلای تودی ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای اتاوا که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای اتاوا عبارتند از :

  فرودگاه بین‌المللی مک‌دونالد-کارتیر
  فرودگاه راک‌کلیف

  بلیط چارتر اتاوا

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه فلای‌تودی بلیط چارتر خریداری کنید.

  بلیط لحظه آخری اتاوا

در پرواز لحظه آخری اتاوا همان صندلی و شرایط پروازی بلیط‌ سیستمی اتاوا در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با این تفاوت که برای خرید بلیط لحظه آخری اتاوا هزینه بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. شرایط خرید بلیط لحظه آخری اتاوا نیز همانند بلیط سیستمی اتاوا است. به طور مثال اگر قصد خرید بلیط ارزان لحظه آخری تهران به اتاوا را دارید کافی است که جستجوی خود را برای خرید بلیط تهران اتاوا انجام دهید. در صفحه نتایج جستجو فلای تودی اگر بلیط لحظه آخری تهران اتاوا موجود باشد برای شما در کنار سایر پروازهای تهران اتاوا به نمایش درخواهد آمد. دراین صورت می‌توانید با مقایسه قیمت بلیط لحظه آخری اتاوا با قیمت بلیط سیستمی اتاوا خرید خود را انجام دهید. چون مواردی نیز پیش می‌آید که قیمت بلیط لحظه آخری از قیمت بلیط سیستمی بیشتر است. اما اگر بخواهید فقط به پروازهای لحظه آخری اتاوا دسترسی داشته باشید، کافی است که از سیستم فیلترینگ فلای تودی استفاده کنید تا لیست آن‌ها برای شما به نمایش درآید و با مقایسه قیمت‌ بلیط‌های لحظه آخری اتاوا خرید خود را به راحتی انجام دهید. فلای تودی خرید ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران اتاوا را برای شما میسر می‌سازد.

برخی مزایای خرید بلیط هواپیما اتاوا در فلای تودی

  امکان خرید خدمات به همراه بلیط

با خرید بلیط از فلای‌تودی می توانید خدمات دیگری همچون ویزا، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات فرودگاه و ... را با تخفیف ویژه‌ای خریداری نمایید.

  بلیط ارزان هواپیما اتاوا

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی ارزانترین قیمت بلیط پرواز اتاوا از آن شما خواهد شد. قیمت بلیط هواپیما اتاوا به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر ۹۰۰ ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما اتاوا را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

  امکان رزرو بلیط و هتل اتاوا به صورت همزمان

با خرید بلیط اتاوا از فلای‌تودی می‌توانید به صورت همزمان رزرو هتل اتاوا را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  مقایسه آنلاین قیمت و خدمات ایرلاین‌ها

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید پروازهای موجود در مسیر اتاوا را مشاهده و رزرو نمایید و همواره بهترین قیمت بلیط اتاوا با ایرلاین مدنظر را داشته باشید.

حمل و نقل اتاوا

اتاوا سیستم حمل و نقل پیشرفته و مناسبی دارد که تمام نقاط شهر را پوشش می‌دهند. اتوبوس‌های اتاوا یکی از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین وسایل حمل و نقل عمومی هستند. استفاده از دوچرخه نیز در اتاوا رایج است، به همین دلیل در خیابان‌های شهر مسیرهایی ویژه مخصوص دوچرخه‌سواران در نظر گرفته شده است. همچنین در بسیاری از اتوبوس‌ها فضایی برای قرار دادن دوچرخه وجود دارد تا افرادی که تمایل دارند مقداری از مسیر خود را با اتوبوس طی کنند به راحتی دوچرخه خود را در آن محل قرار دهند. دو نوع سیستم اتوبوس در اتاوا وجود دارد. اتوبوس‌های OC در حاشیه رودخانه اتاوا سرویس می‌دهند و اتوبوس‌های Société de در بخشی که به کبک منتهی می‌شوند. می‌توانید از طریق خیابان‌های Rideau و Wellington بین این دو سیستم اتوبوس در اتاوا جابجا شوید. مترو و تاکسی از دیگر وسایل حمل و نقل اتاوا هستند که معمولا هزینه تاکسی گرانتر است.

رستوران‌های اتاوا

  رستوران Atelier
  رستوران Gezellig
  رستوران Beckta Dining & Wine
  رستوران NeXT
  رستوران Courtyard Restaurant
  رستوران Amuse Kitchen & Wine
  رستوران E18hteen
  رستوران 1 Elgin
  رستوران Cucina da Vito
  رستوران Riviera
  رستوران Le Baccara
  رستوران Le Cellier
  رستوران Stofa
  رستوران The Shore Club
  رستوران Fauna Ottawa

مراکز خرید اتاوا

  مرکز خرید Under Armour Factory House – Ottawa
  مرکز خرید Toy Soldier Market
  مرکز خرید Treasures Anew Consignment
  مرکز خرید Rideau Centre
  مرکز خرید Bayshore Shopping Centre
  مرکز خرید Les Promenades Gatineau
  مرکز خرید St Laurent
  مرکز خرید Carlingwood Mall
  مرکز خرید ByWard Market
  مرکز خرید Ottawa Trainyards

همین حالا بلیط پرواز به اتاوا را از فلای‌تودی خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به اتاوا ببندید.

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما اتاوا

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.