رزرو بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد مورد توجه بسیاری از زائران و مسافران این شهر قرار دارد. با وجود تعداد بالای هتل در شهر مشهد، زائران علاقه دارند که در نزدیکی بارگاه امام هشتم اقامت داشته باشند. این تصور وجود دارد که قیمت هتل های نزدیک حرم امام رضا بالا است و نمی‌توان با هزینه‌ای مناسب محلی تمیز و مناسب برای اقامت پیدا کرد. برای اینکه دچار سردگرمی نشوید، ما هم تصمیم گرفتیم این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی را به معرفی بهترین هتل های نزدیک حرم در مشهد از هتل های لوکس گرفته تا هتل آپارتمان های مشهد، اختصاص دهیم. پس همراه ما باشید تا مناسب ترین هتل را با توجه به نیاز خود رزرو کنید.

بهترین هتل های مشهد نزدیک حرم

در میان شهرهای داخلی، مشهد عنوان پرطرفدارترین مقصد گردشگری را به خود اختصاص داده است. همین موضوع باعث شده تا مردم مشهد از هیچ خدمتی برای زائران امام رضا، فروگذاری نکنند. یکی از همین خدمات، تنوع هتل در مشهد است، که شما با هربودجه و امکاناتی که نیاز دارید، بتوانید هتل موردنظر خود را رزرو کنید. ما در ادامه بهترین هتل مشهد نزدیک حرم، از پنج ستاره گرفته تا هتل آپارتمان در مشهد را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های پنج ستاره نزدیک حرم

اگر به دنبال اقامتی لوکس در نزدیکی حرم هستید می‌توانید برای رزرو هتل در مشهد یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید.

هتل پارسیس مشهد

این هتل ۵ ستاره با کیفیت‌ترین خدمات را برای زائران فراهم می‌کند و مهمانان از کیفیت خدمات و امکانات رفاهی آن بسیار راضی هستند. هتل پارسیس در فاصله یک کیلومتری حرم مطهر رضوی، بلوار وحدت قرار دارد که با ۱۰ دقیقه پیاده روی از این هتل به حرم می‌رسید.

هتل های پنج ستاره پارسیس مشهد نزدیک حرم

در این هتل بهترین امکانات در سطح استاندارهای بین المللی به مهمانان ارائه می‌شود و با رزرو یکی از ۱۱۲ اتاق این هتل می‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید.  مجهز بودن هتل پارسیس سبب شده که محلی برای برگزاری مراسم‌ها، رویدادها و جشن‌ها هم باشد. هتل پارسیس علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، امکانات خاصی مانند آرایشگاه مردانه، زنانه، خشکشویی و حمام ترکی را هم برای مسافران و زائران فراهم کرده است.

آدرس هتل پارسیس مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، بلوار وحدت، وحدت ۷، بلوار امیرالمومنین

هتل بین المللی قصر مشهد

یکی از مجلل‌ ترین هتل‌ های نزدیک به حرم امام رضا (ع)، هتل بین المللی قصر مشهد است که اقامتی ایده‌آل را برایتان رقم خواهد زد. این هتل در خیابان امام رضا ۱۸ قرار دارد و فاصله آن تا حرم مطهر رضوی حدود ۱۳ دقیقه پیاده‌روی است. تنوع خدمات و کیفیت بالای امکانات هتل بین المللی قصر، نشان از بین المللی بودن این هتل دارد. در ابتدای ورود تزئینات لوکس در هتل حس باشکوهی را برایتان ایجاد می‌کند. طراحی دکوراسیون اتاق‌های این هتل ۵ ستاره بسیار چشم‌نواز و لوکس است و از مدرن‌ترین و بهترین وسایل در طراحی اتاق‌های این هتل استفاده شده است.

هتل بین المللی قصر مشهد

کادر متبحر و آموزش دیده هتل بین المللی قصر، در کنار مسافرین هستند تا آنها اوقات خوشی در این هتل سپری کنند. در طول مدت اقامت در هتل بین المللی قصر مشهد می‌توانید از امکاناتی مانند واحد گریم، آتلیه عکاسی، سالن بیلیارد و اسنوکر هم استفاده کنید.

آدرس هتل قصر مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی از باشکوه‌ترین و نزدیک‌ ترین هتل‌ های ۵ ستاره نزدیک به حرم، هتل مدینه الرضا مشهد است. زائران در مدت زمان ۲ دقیقه از طریق خیابان شیرازی می‌توانند از هتل مدینه الرضا به بارگاه مقدس امام رضا (ع) برسند. این هتل عظمتی وصف ناشدنی دارد که در بدو ورود به لابی، به خوبی حس می‌شود. لوکس بودن هتل مدینه الرضا مشهد در کنار معماری سنتی ایرانی و ترکیب چیدمان و دکوراسیون مدرن و ایرانی در اتاق‌های آن، حال و هوایی دلنشینی دارد.

هتل مدینه الرضا مشهد

جالب است بدانید رستوران هتل مدینه الرضا چشم انداز زیبایی به گنبد طلایی حرم رضوی را پیش روی مهمانان می‌گذارد. ‌در این هتل امکانات رفاهی ویژه‌ای مانند سالن آمفی تئاتر، فروشگاه‌، سالن اجتماعات و بدنسازی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

آدرس هتل مدینه الرضا مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل الماس ۲ مشهد

اگر می‌خواهید اقامت در مشهد برایتان متفاوت باشد، هتل الماس ۲ مشهد انتخاب مناسبی خواهد بود. این هتل یکی از بهترین و تمیزترین هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) به شمار می‌رود. هتل الماس ۲ مشهد در خیابان امام رضا ۲۰ قرار دارد و زائران با ۵ دقیقه رانندگی می‌توانند به حرم  برسند.

هتل الماس ۲ مشهد

علاوه بر نزدیکی به حرم، اتاق های هتل الماس ۲ هر کدام به سبکی از معماری کشورهای آسیای شرقی مانند ترکیه، تایلند، عرب، هندی، صفویه، ایران باستان و… انجام شده‌اند که بسیار جالب و منحصر به فرد است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربفرد دیگر این هتل، رستوران پانوراما است که با چرخشی ۳۶۰ درجه، کل نمای شهر را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند در این هتل از امکاناتی مانند مجموعه‌های آبی، اسپا، بازارچه اختصاصی هتل، خشکشویی و سالن اجتماعات استفاده کنند.

آدرس هتل الماس ۲ مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی، یکی دیگر از هتل‌ های لوکس با امکانات رفاهی مدرن و شیک در مشهد به شمار می‌آید. این هتل در خیابان امام رضا ۳۴ قرار گرفته و زائران می‌توانند با ۱۵ دقیقه پیاده روی به حرم مطهر رضوی برسند. این هتل مجلل ۲۲۰ اتاق دارد که برخی از آنها چشم‌اندازی به شهر و بارگاه امام هشتم را پیش روی مهمانان می‌گذارند.

هتل قصر طلایی مشهد

در این هتل سعی شده که تمامی پروتکل‌های بهداشتی در سطح استاندارهای بین المللی رعایت شود. در هتل قصر طلایی مشهد امکانات خاصی مانند خدمات پزشکی، مجموعه‌های آبی، آتلیه عکاسی، فروشگاه، خدمات نگهداری از کودک و سالن‌های بازی به مهمانان ارائه می‌شود. از مزیت‌های دیگر این هتل می‌توان به ترانسفر رایگان فرودگاهی اشاره کرد.  

آدرس هتل قصر طلایی مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد را می‌توان، تنها هتل آتریوم و مرتفع در شرق کشور معرفی کرد. این هتل در ۲۵ طبقه ساخته شده و دارای ۲۲۳ واحد اقامتی به صورت اتاق دو تخته دبل و توئین، سه تخته، چهار تخته، سوئیت‌های ویژه، امپریال و VIP اشاره کرد. از نکات جالب توجه، سبک معماری‌های به کار رفته در طراحی اتاق های هتل درویشی است که لحظات خاصی را به مهمانان ارائه می‌دهد.

هتل درویشی مشهد

از امکانات ویژه هتل درویشی می‌توان به مرکز تخصصی اسپا همراه با پیشرفته ترین تکنولوژی‌ها و اساتید متبحر اشاره کرد. همچنین با رزرو هتل درویشی می‌توانید از سایر امکانات هتل نظیر سالن‌های پذیرایی، سالن بیلیارد، رستوران‌ها و کافه ‌های متنوع بهره مند شوید.

آدرس هتل درویشی مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

بهترین هتل های چهار ستاره مشهد نزدیک حرم

پس از معرفی هتل های ۵ ستاره مشهد، به بهترین هتل های چهار ستاره مشهد نزدیک حرم می‌رسیم. هتل های چهار ستاره دست کمی از هتل های پنج ستاره ندارند و شما می‌توانید این هتل ها را باقیمتی پایین‌تر رزرو کنید. لیستی از هتل های چهار ستاره مشهد نزدیک حرم به شرح زیر هستند.

هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد را می‌توان بهترین هتل در مشهد نزدیک حرم معرفی کرد. اقامت در این هتل چهار ستاره، دست کمی از هتل های پنج ستاره مشهد ندارد و با ارائه خدمات و امکاناتی کامل، اقامتی لوکس را در مشهد به شما هدیه می‌دهد. این هتل تنها ۳۰۰ از حرم فاصله دارد و مجهز به پارکینگ و مرکز خرید است. مجموعه آبی، رستوران با منوی غذایی متنوع، کافی شاپ روف گاردن و اتاق هایی با تجهیزات کامل نظیر سیستم مدیریت هوشــمند ساختمان(BMS)، صــندوق امانات شخصی، اینترنت پرسرعت،تلویزیون (IPTV)، وان و جکوزی ،خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس و…، از مهم ترین امکانات هتل لیان مشهد به حساب می‌آیند.

هتل های چهار ستاره لیان مشهد نزدیک حرم
آدرس هتل لیان مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: خیابان نواب صفوی. بلوار شهید شوشتری. بین شهید شوشتری ۸ و ۱۰

هتل الماس ۱ مشهد

هتل الماس ۱ که جز هتل های چهار ستاره مشهد به حساب می‌آید، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. این هتل واحدهای اقامتی متنوعی نظیر سوئیت پرزیدنت، رویال، ماه عسل، یک خوابه و اتاق کانکت دارد که هر کدام از این اتاق‌ها با توجه به امکاناتی که دارند، قیمت‌های آن متفاوت هستند.

هتل الماس مشهد

اگر بخواهیم امکانات ویژه هتل الماس ۱ را نام ببریم باید به بازارچه خرید، ترانسفر فرودگاهی، سالن های کنفرانس و پذیرایی و بوفه صبحانه این هتل اشاره کنیم. هتل الماس ۱ تنها پنج دقیقه پیاده، تا حرم فاصله دارد. برای بازدید از سایر جاذبه های گردشگری مشهد به راحتی ، با تاکسی سرویس هتل یا وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

آدرس هتل الماس ۱ مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶

بهترین هتل های سه ستاره مشهد نزدیک حرم

هتل های سه ستاره مشهد، گزینه‌ای دیگر برای اقامت در مشهد با هزینه‌ای اقتصادی‌تر، به شمار می‌آیند. این هتل ها اگرچه امکانات رفاهی کمتری نسبت به هتل های چهار و پنج ستاره دارند اما تمیزی و نزدیکی این هتل‌ها به حرم باعث شدند، تا مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرند.

هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی با فاصله‌ی چند قدمی تا حرم، جز هتل های نزدیک حرم امام رضا به شمار می‌رود که به صورت کامل مدرن و لوکس طراحی شده تا مسافران و زائران تجربه دل انگیزی در مشهد داشته باشند. اگر خانوادگی، کاری، دوستانه و یا حتی تنها به مشهد سفر می‌کنید، هتل رز درویشی با ارائه خدمات و امکاناتی کامل و همچنین رستوران و کافه بهترین گزینه برای اقامت در مشهد محسوب می‌شود. این هتل با ۲۲ طبقه و ۱۰۷ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد. قیمت این هتل در روزهای تعطیل کمی گرانتر است، اما در فلای تودی می‌توانید هتل رز درویشی را با تخفیفات ویژه‌‌تری رزرو کنید.

هتل رز درویشی مشهد
آدرس هتل رز درویشی مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱ و ۳

بهترین هتل آپارتمان های مشهد نزدیک حرم

هتل آپارتمان های مشهد جزو اماکن اقامتی پرطرفدار در این شهر مقدس هستند. اگر قصد اقامت در یکی از هتل آپارتمان های نزدیک حرم امام رضا (ع) را دارید، می‌توانید با خیال راحت از بین گزینه‌های زیر انتخاب کنید:

هتل آپارتمان آرمان مشهد

اگر می‌خواهید در هتل آپارتمانی شیک و مدرن اقامت داشته باشید، هتل آپارتمان آرمان مشهد بهترین گزینه به شمار می‌آید. این هتل آپارتمان، ۳ ستاره ممتاز است و به دلیل تازه تاسیس بودن، تجهیزات و امکانات باکیفیت و مجللی در آن برای راحتی مسافران وجود دارد. هتل آپارتمان آرمان مشهد در ۵۰۰ متری حرم رضوی در خیابان نواب صفوی قرار دارد و با ۵ دقیقه پیاده روی می‌توان از هتل به این مکان زیارتی رسید.

هتل آپارتمان آرمان مشهد

مهمانان می‌توانند با رزرو یکی از ۲۹۱ واحد اقامتی این هتل آپارتمان، از خدمات با کیفیت و درجه یک هتل بهره ببرند. در نظر داشته باشید برخی از اتاق‌های هتل آپارتمان آرمان مشهد مشرف به حرم هستند و برخی دیگر چشم‌انداز باغ بام و خیابان دارند. چیدمان مدرن واحدهای اقامتی، تجربه سفر راحت را برای مهمانان دوچندان می‌کند. از امکانات رفاهی هتل آپارتمان آرمان مشهد می‌توان به مجموعه آبی، فروشگاه، سالن همایش، خدمات ماساژ و خشکشویی اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان آرمان مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی ۱۲

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

یکی از مجهزترین و شیک‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد برای اقامت، هتل آپارتمان حیات شرق مشهد (سارا سابق) است. این هتل آپارتمان با فاصله ۷۰۰ متری، جز نزدیکترین هتل آپارتمان به حرم امام رضا محسوب می‌شود و زائران می‌توانند در عرض ۵ دقیقه به مرقد مطهر امام هشتم برسند. ۳۳۰ واحد اقامتی هتل آپارتمان حیات شرق مشهد دارای باکیفیت‌ترین و بهترین امکانات هستند تا اقامتی راحت را برای مهمانان رقم بزنند.

هتل آپارتمان حیات شرق مشهد

مهمانان این هتل آپارتمان از چیدمان و دکوراسیون شیک ابراز رضایت کرده‌ و کیفیت خدمات آن را بسیار خوب دانسته‌اند. یکی از مزیت‌های مهم هتل آپارتمان حیات شرق مشهد، دسترسی راحت و نزدیک به مراکز خرید و گردشگری در اطراف حرم است. در این هتل آپارتمان نزدیک به حرم رضوی می‌توان از امکاناتی مانند خشکشویی، خدمات معلولین، پارکینگ و کافی شاپ استفاده کرد.

آدرس هتل آپارتمان حیات شرق روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی ۱۰، شوشتری ۱۰

هتل آپارتمان بشری مشهد

مهمانان بسیاری داشتن اقامتی باکیفیت و راحت را در هتل آپارتمان بشری مشهد تایید کرده‌اند. این هتل آپارتمان در فاصله ۲ کیلومتری حرم در کوچه سرشور قرار دارد و زائران می‌توانند با ۱۵ دقیقه پیاده روی به این مکان زیارتی برسند. هتل آپارتمان بشری ۱۰ طبقه دارد و امکان رزرو ۳۰۰ واحد اقامتی در انواع سوئیت و اتاق برای مهمانان به وجود آورده است.

هتل آپارتمان بشری مشهد

این هتل آپارتمان برای راحتی بیشتر مسافران، بهترین وسایل و امکانات را دارد؛ با ورود به لابی هتل، چیدمان و دکوراسیون شیک آن می‌تواند گویای همه چیز باشد. امکاناتی که هتل آپارتمان بشری مشهد برای مهمانان فراهم می‌کند شامل سالن بازی‌های ویدیویی، ترانسفر رفت و برگشت، آرایشگاه، خشکشویی، کافی شاپ و فروشگاه می‌شود.

آدرس هتل آپارتمان بشری مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، شهید اندرزگو ۸ (مقابل باب الجواد)، بین سرشور ۳ و ۵

بهترین و تمیزترین هتل های ارزان نزدیک حرم در مشهد

برخلاف تصور عموم مردم که قیمت هتل های نزدیک به حرم امام رضا، گران هستند؛ باید بگوییم که هتل آپارتمان‌های مقرون به صرفه‌ای در اطراف حرم برای اسکان وجود دارد.  برای اقامت ارزان در نزدیکی حرم، گزینه‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هتل طوبی مشهد

اگر می‌خواهید اقامتی به صرفه و با کیفیت داشته باشید، هتل ۲ ستاره طوبی می‌تواند گزینه خوبی باشد. هتل طوبی مشهد در فاصله ۵دقیقه‌ای از حرم مطهر قرار گرفته است و زائران دیگر دغدغه‌ای بابت هزینه رفت و آمد به بارگاه امام رضا را نخواهند داشت. ۴۵ واحد اقامتی این هتل به صورت فولبرد قابل رزرو هستند و مهمانان می‌توانند همه وعده‌های غذایی را بدون پرداخت هزینه در هتل صرف کنند.

هتل طوبی مشهد

در هتل طوبی امکاناتی مانند خدمات برای معلولین، کافی شاپ، چایخانه، خشکشویی و فضای سبز وجود دارد. نظافت و کیفیت خدمات هتل طوبی مشهد بسیار مورد توجه مهمانان بوده است. همانطور که می‌دانید قیمت هتل در مشهد متغیر است، اما هتل‌هایی مانند طوبی در نزدیکی حرم قرار دارند که علاوه بر باکیفیت بودن، مقرون‌به‌صرفه هم هستند.

آدرس هتل طوبی مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۳، پلاک ۲۴۳

هتل ملیسا مشهد

یکی از بهترین و تمیزترین هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) که قیمت مناسبی هم دارد، هتل ملیسا مشهد است. این هتل دو ستاره در خیابان امام رضا ۲۱ قرار دارد و در عرض ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توان از این هتل به حرم رضوی رسید. همچنین مهمانان دسترسی مناسبی به وسایل نقلیه عمومی برای رفت و آمد در سطح شهر دارند.

هتل ملیسا مشهد

هتل ملیسا مشهد امکانات مناسبی مانند خشکشویی، خدمات برای معلولین، ترانسفر رفت و برگشت، کافی شاپ و پارکینگ در اختیار مسافران قرار می‌دهد. نظم در ارائه خدمات و امکانات از سوی پرسنل هتل ملیسا مشهد باعث رضایت مهمانان شده است.

آدرس هتل ملیسا مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۱ و ۲۳

هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب مشهد دو ستاره دارد اما امکاناتی فراتر از این ستاره‌ها به مهمانانش ارائه می‌دهد. این هتل در فاصله ۵۰۰ متری حرم رضوی قرار دارد و تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به این مکان زیارتی رسید. از دیگر ویژگی‌های مهم هتل انقلاب مشهد دسترسی راحت به مراکز خریدیا همان بازار رضا و اماکن گردشگری در اطراف حرم است.

هتل انقلاب مشهد

امکانات رفاهی مانند خدمات تور، خشکشویی، کافی شاپ، کافی نت و کتابخانه در این هتل برای مهمانان وجود دارد. البته توجه داشته باشید که این هتل مقرون‌به‌صرفه فاقد پارکینگ برای مسافران است. با این حال مهمانی که در این هتل اقامت داشته‌اند از نظم در ارائه خدمات و کیفیت خوب امکانات ابراز رضایت کرده‌اند.

آدرس هتل انقلاب مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۸، حنایی ۶/۶، جنب هتل رسالت

هتل خاور مشهد

برای داشتن اقامتی ارزان و نزدیک به حرم رضوی، هتل خاور مشهد انتخاب مناسبی به نظر می‌آید. این هتل دو ستاره قدمتی ۳۰ ساله دارد اما با نوسازی‌های صورت گرفته بهبود قابل توجهی در کیفیت امکانات و خدمات آن دیده می‌شود. هتل خاور مشهد در خیابان امام رضا ۱۴ قرار دارد و زائران در کمتر از ۱۰ دقیقه می‌توانند از این هتل به حرم مطهر رضوی برسند.

هتل خاور مشهد

چیدمان شیک و امکانات باکیفیت واحدهای اقامتی، توجه مهمانان را به خود جلب کرده و موجب رضایت آنها شده است. هتل خاور مشهد امکانات رفاهی مناسبی مانند خدمات برای معلولین، کافی شاپ، ترانسفر رفت و برگشت، خشکشویی و خودپرداز به مسافران ارائه می‌دهد. در صورت سفر با خودروی شخصی باید توجه داشته باشید که هتل خاور مشهد فاقد پارکینگ است.

آدرس هتل خاور مشهد روی نقشه گوگل

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶ (چهارراه دانش)، جنب بانک ملت

بهترین هتل نزدیک حرم در مشهد از نظر شما کدام است؟

در این مطلب تعدادی از تمیزترین و بهترین هتل های مشهد که نزدیک حرم امام رضا (ع) هستند که شامل هتل‌های لوکس، هتل آپارتمان و اقامتگاه های ارزان را به شما معرفی می کنیم. با توجه به تعداد زیاد مسافران و زائران که در طول سال به این شهر سفر می‌کنند، انواع مجموعه های اقامتی برای بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف در این شهر وجود دارد.

حالا شما از تجربه اقامت خود در هتل‌ های مشهد بگویید و  اینکه بهترین و تمیزترین هتل نزدیک به حرم از نظر شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ بی صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

سوالات متداول درباره بهترین هتل نزدیک حرم امام رضا

نزدیکترین هتل آپارتمان ها به حرم امام رضا کدامند؟

هتل آپارتمان آرمان و حیات شرق جز نزدیکترین هتل آپارتمان ها به حرم امام رضا هستند.

کدام هتل های مشهد نزدیک حرم ارزان هستند؟

هتل بشری، خاور، انقلاب و ملیسا جز هتل های ارزان مشهد در نزدیکی حرم محسوب می‌شوند.

بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک حرم کدام هتل ها هستند؟

هتل مدینه الرضا، هتل بین المللی قصر، قصر طلایی، درویشی جز بهترین هتل های ۵ ستاره مشهد نزدیک حرم برای اقامت هستند.

کدام هتل های ۳ ستاره مشهد نزدیک حرم قراردارند؟

هتل رز درویشی، جز هتل های برتر سه ستاره به شمار می‌رود که تنها ۵ دقیقه با حرم فاصله دارد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید