دریافت ویزای دبی برای سفر به این شهر که محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی است و امروزه به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری خاورمیانه تبدیل شده، یکی از اقدامات اولیه به شمار می‌رود. آمارها نشان‌ می‌دهند که در سال ۲۰۱۹ پس از بانکوک، لندن و پاریس، دبی پربازدیدترین شهر دنیا بوده است. با توجه به نزدیکی دبی به ایران، این شهر یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر برای ایرانیان به شمار می‌رود. با توجه به اینکه اخذ ویزای توریستی امارات یکی از شریط اصلی سفر به دبی محسوب می‌شود، باید بدانید روند اخذ ویزای دبی برای ایرانیان چگونه است؟ در مطلب حاضر از مجله گردشگری فلای تودی قرار است اطلاعات جامعی درباره شرایط و مراحل دریافت ویزای دبی (امارات) در اختیارتان قرار دهیم. حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شرایط اخذ ویزای دبی

پیش از اقدام برای رفتن به این شهر کویری مهیج در خاورمیانه باید درباره شرایط سفر به دبی بیشتر بدانید. در کنار خرید بلیط هواپیما و بهترین مناطق دبی برای رزرو هتل باید برای اخذ ویزای کشور امارات اقدام کنید.

خوشبختانه برای اخذ ویزای توریستی دبی نیاز به مراجعه‌ حضوری به سفارت این کشور نیست و روند دریافت آن کاملا آنلاین صورت می‌پذیرد. کافی است با کارشناسان ویزای دبی در فلای تودی تماس بگیرید، مدارک لازم را ارسال نمایید تا اقدامات جهت دریافت آنلاین ویزای دبی برای شما انجام گیرد. فلای تودی در کنار ارائه خدماتی چون بلیط هواپیما و رزرو هتل، خدمات ویزای دبی را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که از اصلی‌ ترین شرایط ویزای دبی این است که گذرنامه فرد متقاضی حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد. همچنین، شرایط اخذ ویزا برای دختران و پسران زیر ۱۸ سال به گونه‌ای است که نمی‌توانند به صورت انفرادی برای دریافت ویزا درخواست دهند.

راهنمای دریافت ویزای دبی

دولت امارات تا چندی پیش قوانین عجیبی درباره شرایط دریافت ویزای دبی برای آقایان وضع کرده بود. به این صورت که از ورود مردان مجرد کمتر از ۵۰ سال و مردان متاهلی که بدون همسرشان قصد سفر به این کشور را داشتند، جلوگیری می‌شد. اما این قانون بعد از مدتی لغو شد، بنابراین در حال حاضر هیچ‌گونه محدودیتی برای درخواست اخذ ویزای دبی برای مردان وجود ندارد.

انواع ویزای دبی

شما می توانید جهت دریافت انواع ویزای توریستی و ترانزیت دبی از طریق فلای تودی اقدام کنید. ویزاها با توجه به مدت زمان موردنظر شما برای اقامت در دبی، از ۹۶ ساعت تا دو ماهه متغیر است.

ویزای ترانزیت دبی

چنانچه قصد سفر به مقصدی دارید که بایستی از امارات گذر کنید و در شهر دبی توقف خواهید داشت، باید ویزای ترانزیت دبی را تهیه کنید.

فلای تودی ویزای ۴۸ ساعته ترانزیت را برای گردشگرانی که سفر دو مسیره از ایران به امارات و سپس از امارات به کشوری دیگر در پیش دارند، صادر می‌کند. مسافر بایستی ۷ روز قبل از پرواز جهت دریافت ویزای خود از طریق بخش فروش بلیط فلای تودی اقدام کند.

راهنمای دریافت ویزای دبی

انواع ویزای توریستی دبی

با توجه به اینکه در چند سال اخیر سفر به دبی افزایش چشمگیری داشته است، کشور امارات انواع مختلف ویزا را برای مسافران در نظر گرفته است. اینکه ویزای دبی ارزان باشد یا گران، بستگی دارد به اینکه برای دریافت چه نوع ویزایی اقدام کرده باشید. در ادامه با انواع ویزای دبی بیشتر آشنا خواهید شد:

  • ویزای توریستی عادی: با دریافت این نوع ویزا، گردشگران تنها یک بار می توانند وارد دبی شوند. بر اساس مدت اقامت، ویزای سینگل یا عادی دبی به انواع ۱۴ روزه، یک ماهه و دو ماهه تقسیم می شود.
  • ویزای یک ماهه چندبار ورود: همان‌گونه که از اسم این ویزا مشخص است، مسافران با دریافت آن طی یک ماه هرچند بار که دلشان بخواهد می‌توانند به دبی رفت‌وآمد کنند.
  • ویزای توریستی دو ماهه چندبار ورود: با اخذ این ویزا مسافران از یک الی ۶۰ روز می‌توانند در دبی اقامت داشته باشند و هرچند بار که بخواهند وارد یا خارج شوند.
  • ویزای ۹۶ ساعته: نوع دیگر ویزای توریستی دبی، ویزای ۹۶ ساعته است که گردشگر با بلیط امارات می تواند ۹۶ ساعت در دبی اقامت داشته باشد. در این مورد، مسافر بایستی ۷ روز قبل از پرواز جهت دریافت ویزای خود از طریق بخش فروش بلیط فلای تودی اقدام کند.
راهنمای دریافت ویزای دبی

در صورتی که جهت دریافت ویزای توریستی یا ترانزیت دبی از طریق فلای تودی اقدام کرده باشید، جهت تمدید ویزا به مدت یک ماه دیگز نیز می‌توانید با پرداخت هزینه تمدید، از طریق همین آژانس اقدام کنید.

مدارک لازم برای ویزای دبی

برای دریافت ویزای توریستی دبی باید مدارک زیر را به کارگزار مورد نظرتان ارائه کنید:

  • فرم درخواست ویزای امارات
  • اسکن رنگی از صفحه اول شناسنامه و کارت ملی (هر دو طرف کارت)
  • اسکن رنگی از گذرنامه یا پاسپورت (گذرنامه باید حداقل ۶ ماه و ۱۰ روز اعتبار داشته باشد)
  • اسکن عکس
  • آدرس منزل و شماره تلفن
راهنمای دریافت ویزای دبی

مدت زمان دریافت ویزای دبی

مدت زمان لازم برای اخذ ویزای دبی به صورت عادی دو تا هفت روز کاری است. البته در این میان حتما باید تعطیلات رسمی کشور و همچنین تعطیلات سفارت را نیز در نظر داشته باشید. مدت اعتبار ویزای دبی پس از صدور، به مدت دو ماه است.

راهنمای دریافت ویزای دبی

ویزای دبی، آسان و بی‌دغدغه با فلای تودی

جاهای دیدنی دبی در کنار تفریحات هیجان‌انگیز و هتل های لوکس آن، این شهر را به یکی از مدرن‌ ترین شهرهای جهان تبدیل کرده است. از این رو، هر ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای بازدید از این شهر مدرن و لوکس به امارات متحده عربی سفر می‌کنند. از آنجایی که اولین قدم برنامه‌ریزی برای سفر دانستن شرایط دریافت ویزای دبی است، در مطلب حاضر صفر تا صد آن را در اختیار شما قرار دادیم. برای اخذ ویزای دبی می‌توانید روی فلای تودی حساب کنید. همچنین، برای اطلاع از شرایط جدید ویزای دبی، حتما با کارشناسان ما در فلای تودی تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره اخذ ویزای دبی

۱. آیا دبی ویزا می‌خواهد؟

با هر هدفی بخواهید به دبی سفر کنید، باید ویزای ویژه آن را دریافت کنید.

۲. ویزای توریستی دبی چند روزه است؟

مدت زمان ویزای دبی را نوع ویزای دریافتی شما تعیین می‌کند. به‌عنوان مثال با دریافت ویزای توریستی دو ماهه، تا حداکثر ۶۰ روز می‌توانید در دبی بمانید.

۳. هزینه گرفتن ویزای دبی چقدر است؟

قیمت ویزای دبی با توجه به نوع ویزایی که قصد اخذ آن را دارید، متفاوت خواهد بود و مواردی مثل تعداد روزهای مجاز برای اقامت، قابلیت تمدید، سینگل یا مولتی‌بودن و…. بر آن تاثیر می‌گذارد. توصیه می‌کنیم حتما با کارشناسان ما در فلای تودی تماس بگیرید تا قیمت دقیق ویزای توریستی دبی را با توجه به نوع ویزای انتخابی به شما اعلام کنند.

5 نظرات

    • دوست عزیز
      سلام و وقت بخیر
      ویزای دبی را به صورت انفرادی نمی‌توانید دریافت کنید و باید از طریق آژانس‌های گردشگری اقدام کنید. ما هم در این مسیر همراهتان هستیم و می‌توانیم به شما کمک کنیم. باز اگر سوال تخصصی‌تری دارید با بخش ویزای فلای تودی به شماره ۴۲۴۰۵۰۰۰-۰۲۱ در ارتباط باشید.

    • باسلام
      کاربر گرامی، ویزای هر کشوری به صورت مجزا صادر می شود و ارتباطی به ویزای دیگر کشورها ندارد، به این معنی که شما نمی توانید ویزای دبی را به ویزای کشورهای دیگر تغییر دهید. بلکه باید درخواست خود را برای دریافت ویزای هر کشوری به صورت مجزا ارائه دهید و فرایند آن را طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ویزا فلای تودی تماس بگیرید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید