خرید ارزانترین بلیط های هواپیمایی ایران ایر تور

not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال
not found
ریال

ایران ایرتور Iran Air Tour

پرواز به بلیط هواپیما ایران ایرتور

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در ابتدا با هدف توسعه گردشگری و انجام سفرهای زیارتی و تورهای داخلی و خارجی تحت پوشش شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. تاریخ تاسیس این شرکت هواپیمایی به سال 1351 برمی‌گردد. پروازهای ایران ایرتور در دو قالب چارتر و سیستمی برگزار می‌شد. در ابتدا تورهای این شرکت هواپیمایی به مسیر مشهد مقدس بود که با توجه به استقبال مسافران از این تورها، ایران ایر تور، برگزاری تورهای گسترده به سایر کشورها را در برنامه کار خود قرار داد. بدین ترتیب تورهایی به مقصد شارجه،‌ دبی،‌ چین، ‌هند، کوالالامپور و سنگاپور را به مرحله اجرا رساند. در راستای چنین اقداماتی، این شرکت هواپیمایی به منظور توسعه گردشگری و جلب جهانگرد از کشورهای دیگر،‌ سمینارهایی را نیز با حضور مدیران شرکت‌های توریستی برگزار نمود و بدین ترتیب موفق به کسب جوایزی از کشورهای مختلفی نظیر آلمان،‌ فرانسه،‌ ایتالیا، ژاپن، سوئیس، اتریش، انگلستان، امارات، بحرین و کویت شد. ایران ایر تور فعالیت پروازی خود را از سال 1371 شروع کرد و شهر مشهد به عنوان قطب اصلی پروازهای این شرکت هواپیمایی در نظر گرفته شد. همچنین ایران ایرتور، مسئولیت انجام 55 درصد از پروازهای حج را بر عهده داشت. تا سال 1389 ایران ایرتور شرکتی دولتی محسوب می‌شد. تا اینکه از ابتدای سال 1390 به شرکت تعاونی هسایار یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع واگذار شد. اما به دلیل انجام نشدن تعهدات و برگشت خوردن چک‌های این شرکت،‌ واگذاری لغو و ایران ایرتور به بخش خصوصی واگذار شد. در حال حاضر این شرکت هواپیمایی با 1000 پرسنل همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. و تا به امروز توانسته است بیش از 26 میلیون مسافر را جابجا کند.

راهنمای خرید بلیط پرواز ایران ایرتور در فلای‌تودی

برای خرید آنلاین بلیط پرواز ایران ایرتور، کافیست سه حرف اول نام شهر مبدأ و سه حرف ابتدای نام شهر مقصد را در بخش جستجوی پرواز، وارد نموده و تاریخ رفت و برگشت خود را تعیین نمایید. با مشخص کردن تعداد مسافران و کلاس پروازی و پس از فشردن دکمه جستجوی پرواز، لیست کاملی از پروازهای ایران ایرتور برای مسیر مورد نظر شما به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که در لیست پروازهای ایران ایرتور ، انواع بلیط ارزان ایران ایرتور و بلیط لحظه آخری ایران ایرتور نیز برای شما نمایش داده می‌شود . شما این امکان را دارید که به کمک فیلترهای موجود ، لیست پروازها را بنا به شرایط و نیاز خود مرتب نموده و به راحتی رزرو بلیط ایران ایرتور را در فلای‌تودی در کوتاهترین زمان و بصورت آنلاین انجام دهید و با ایرلاین مورد علاقه خود سفر کنید.
قبل از رزرو آنلاین پرواز ایران ایرتور بهتر است با جزئیات این شرکت هواپیمایی بیشتر آشنا شوید.

دریافت آنلاین کارت پرواز ایران ایرتور

امکان چک این آنلاین برای هواپیمایی ایران ایرتور وجود ندارد.

کلاس های پروازی هواپیمایی ایران ایرتور

هواپیمایی ایران ایرتور دارای دو نوع کلاس پروازی اکونومی و بیزینس است.

پروازهای داخلی هواپیمایی ایران ایرتور

هواپیمایی ایران ایرتور در طول هفته پروازهای زیادی را به بیشتر شهرهای ایران در برنامه پروازی خود دارد. اگر قصد سفر با پرواز ایران ایرتور را دارید مسیر پروازی مورد نظر خود را از لیست پروازهای داخلی ایران ایرتور انتخاب کنید و سپس با تعیین تاریخ رفت و برگشت خود، می‌توانید لیستی از پروازهای هواپیمایی ایران ایرتور را به ترتیب از ارزانترین بلیط هواپیما مشاهده نمایید. پروازهای داخلی هواپیمایی ایران ایرتور شامل پروازهای لحظه آخری ایران ایرتور، پروازهای چارتری ایران ایرتور، پروازهای نرخ ویژه ایران ایرتور و پروازهای سیستمی ایران ایرتور است. بلیط مسیرهای داخلی هواپیمایی ایران ایرتور که می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی خریداری نمایید عبارتند از :

پروازهای خارجی هواپیمایی ایران ایرتور

هواپیمایی ایران ایرتور علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهایی به مقاصد خارجی نیز در برنامه پروازی خود دارد. مقاصد خارجی پروازهای هواپیمایی ایران ایرتور عمدتا شامل برخی شهرهای ترکیه است. بلیط مسیرهای خارجی هواپیمایی ایران ایرتور که می‌توانید  از طریق وبسایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی خریداری نمایید عبارتند از :

بار دستی مجاز هواپیمایی ایران ایرتور

مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پروازهای ایران ایرتور حداکثر 5 کیلوگرم است. ابعاد آن نیز نباید از 115 سانتی‌متر تجاوز کند.

پذیرش بار مجاز هواپیمایی ایران ایرتور

پذیرش بار مجاز در پروازهای ایران ایر‌تور برای پروازهای داخلی 20 کیلوگرم و برای پروازهای خارجی 30 کیلوگرم است.

ناوگان هوایی هواپیمایی ایران ایرتور

در حال حاضر تعداد 12 فروند هواپیما در ناوگان هوایی ایران ایرتور در شرایط پرواز هستند.

که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

 5 فروند هواپیما MD-82-83
  2 فروند ایرباس 310
  1 فروند ایرباس 320
  4 فروند ایرباس 600-300


سایر اطلاعات درباره هواپیمایی ایران ایرتور

  • نام ایرلاین: ایران ایرتور 
  • کد B9 :IATA
  • سال تاسیس: 1351
  • مقر اصلی: مشهد، ایران
  • وب سایت هواپیمایی ایران ایر تور : https://iranairtour.ir
پرواز به iran-air-tour-plane
پرواز به iran-air-tour-food
پرواز به iran-air-tour-plane

سوالات متداول خرید بلیط هواپیما ایران ایر تور

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.