• ورود یا ثبت نام
  • رزرواسیون سریع و آسان!

    ثبت نام رایگان و دریافت بهترین تخفیف ها

    حساب کاربری جدید
    یا

    ورود

    امکان رزرو بیش از 900 ایرلاین
    شما وارد هوشمندترین سامانه رزرواسیون بلیط هواپیما شده اید! در این سامانه قیمت های بلیط از کشورهای مختلف دنیا استعلام می شود و بهترین قیمت را در کمترین زمان ممکن به شما نمایش می دهد.
وب‌سایت فلای‌تودی، متعهد به حفاظت حریم شخصی کاربران و کارکنان خود است. بر همین اساس تمام تلاش خود را برای استفاده از بهترین استاندارد‌های جهانی و بروزرسانی ابزارهای امنیتی جهت حفظ حریم شخصی افراد، به کار می‌گیرد. کلیه اطلاعات دریافتی از کاربران جهت ثبت‌نام و ارسال بلیط، نزد وب‌سایت فلای‌تودی محفوظ خواهد بود و برای جلوگیری از هر نوع دسترسی غیرمجاز و افشای اطلاعات شما از همه شیوه‌های لازم استفاده می‌کنیم تا امنیت اطلاعاتی را که به صورت آنلاین گردآوری می‌کنیم، حفظ شود. همچنین فلای‌تودی دارای نماد الکترونیکی برای پرداخت‌های آنلاین است و دارای نماد و صلاحیت‌های زیر می‌باشد: مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان میراث و فرهنگی کشور، انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران، نمایندگی آژانس یاتا. همچنین شما می‌توانید بلیط‌های صادر شده از فلای‌تودی در ایرلاین قابل استعلام و پیگیری است.در نظر داشته باشید که در قبال اقدامات مجرمانه و یا حوادث و رویدادهای غیرمترقبه یا اتفاقاتی که ناشی از اقدامات ما نباشد، مسئولیت و یا تعهدی نخواهیم داشت.
رزرواسیون آنلاین فلای‌تودی کلیه خدمات مسافرت هوایی در مسیرهای خارجی را در قالب خدمات خرید بلیط پرواز خارجی و داخلی، رزرو هتل خارجی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا ارائه می‌دهد.
بله، کلیه قیمت‌های پرواز با تنوع بالا و فروش بیشتر در مقایسه با سایر رقبا ارزانترین است.
بله، با هدف امکان‌پذیری پیگیری‌های بعدی و ارائه پشتیبانی شایسته، عضویت در وب‌سایت الزامی است.
بله، جهت دریافت راهنمایی می‌بایست با تیم پشتیبانی پرواز تماس حاصل نمایید.
دکمه Ctrl + F5 را بزنید و صفحه را بروز نمایید و اگر باز نتیجه‌ای یافت نشد، به صفحه اول باز گردید و دوباره جستجو را از ابتدا انجام دهید. اگر تا به حال از سایت فلای‌تودی خرید کرده‌اید، بهتر است یکبار cacheمرورگر خود را پاک نمایید. در غیراینصورت تاریخ جستجوی خود را تغییر دهید، ممکن است در تاریخ مورد نظر شما پرواز یا هتل وجود نداشته باشد.
اگر به هر دلیلی پرداخت شما موفقیت آمیز نبود ولی پول از حساب شما کسر شد، معمولا تا 2 ساعت بعد پول به حساب شما بر می‌گردد. در این صورت مجددا اقدام به خرید نمایید. در غیر این صورت با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.
لزوماً خیر. در صورت بازگشت از صفحه بانک، آمدن به سایت فلای‌تودی و دریافت ایمیل بلیط یا واچر هتل از سمت فلای‌تودی (به ایمیل ثبت‌نامی در مراحل خرید)، خرید شما قطعی شده است.
تقویم قیمتی امکان مقایسه قیمت‌های روزهای نزدیک به جستجو را به شما می‌دهد. با کلیک روی دکمه تقویم قیمتی، قیمت بلیط‌های ۳ روز قبل و ۳ روز بعد از تاریخ مورد نظر شما در جدولی نمایش داده می‌شود و به این ترتیب می‌توانید با تغییر کوچکی در برنامه‌ی سفر خود، هزینه‌ی بلیط را حتی تا نصف کاهش دهید!
ثبت‌نام در سایت فلای‌تودی رایگان است برای عضویت در سایت از منوی بالای سایت روی گزینه «ورود یا ثبت‌نام» کلیک کنید. در نوار بالا روی گزینه‌ی «حساب کاربری جدید» کلیک کرده و وارد صفحه ثبت‌نام شوید. نام و نام‌خانوادگی، آدرس، کد ملی، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه را وارد کنید یا از طریق ثبت‌نام گوگل کلیک کنید پس از این مرحله کد اعتبارسنجی برای شماره همراه پیامک می‌شود و می‌بایست در فیلد مربوطه در سایت ثبت‌ نمایید و سپس وارد سایت می‌شود در نظر داشته باشید که اگر کد اعتبارسنجی را ثبت نکرده باشید ثبت‌نام شما در فلای‌تودی تکمیل نشده و امکان استفاده از خدمات فلای‌تودی وجود ندارد.
از منوی بالای سایت روی گزینه «ورود یا ثبت‌نام» کلیک کنید. در کادر باز شده نام کاربری آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی دکمه «وارد شوید» کلیک کنید.
از منوی بالای سایت روی گزینه «ورود یا ثبت‌نام» کلیک کنید. شما با انتخاب گزینه ورود در پنجره ورود به سایت گزینه «بازیابی رمز عبور» را کلیک کنید از طریق ایمیل یا SMS می‌توانید رمز خود را بازیابی نمایید.
ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای این کار از منوی بالای سایت روی گزینه «ورود یا ثبت‌نام» کلیک کنید. در کادر آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی دکمه «وارد شوید» کلیک کنید. مجدداً از منوی بالای سایت بر روی نام کاربری خود کلیک کنید و از منوی سمت راست، روی گزینه «داشبورد» کلیک کنید تا اطلاعات کاربری برای شما نمایش داده شود. اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل کنید و در مرحله آخر تغییرات را ذخیره کنید. لازم به ذکر است تمامی اطلاعات پروفایل شما بعد از ثبت‌ نهایی قابل ویرایش نیست و برای تغییر اطلاعات پروفایل می‌بایست با واحد امور مشتریان در ارتباط باشید.
ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. از منوی بالای سایت بر روی گزینه «مالی» کلیک کنید و از نوار ابزار آبی رنگ، روی دکمه «افزایش اعتبار» کلیک کنید. سپس مبلغ موردنظر خود را وارد کرده و با کلیک بر روی دکمه «پرداخت» وارد صفحه پرداخت بانکی شوید. توجه داشته باشید که برای پرداخت اینترنتی به کارت شتابی و رمز دوم نیاز دارید.
با شارژ اعتبار فلای‌تودی میتوانید بدون نیار به پرداخت از درگاه بانک بلیط خود را تهیه نمایید. در روزهایی که درگاه بانک به دلیل مسائلی مثل پرداخت یارانه‌ها با مشکل مواجه میشود اعتبار شارژ به شما کمک خواهد کرد تا بدون مشکل خرید نمایید.
  • پشتیبانی از طریق ایمیل به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته اعم از روزهای تعطیل انجام می شود.
  • پشتیبانی تلفنی در روزهای اداری از ساعت ۹صبح الی ۲۱ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰:30 الی 17 انجام می‌شود.
در هر لحظه برای ارتباط با کارشناسان از طریق ایمیلی که با آن بلیط خود یا هتل رزرو کرده‌اید می‌توانید با پشتیبانی در ارتباط باشید.
کارشناسان پشتیبانی فلای ‌تودی کاملا حرفه‌ای و متعهد در هر مرحله شما را راهنمایی خواهند کرد کافیست با ما در ارتباط باشید.
مسافران برای تهیه فاکتور رسمی باید وارد حساب کاربری فلای‌تودی شود و در قسمت داشبورد ، اطلاعات سازمانی را تکمیل نمایند و از طرف حسابداری فلای تودی فاکتور رسمی برای ایشان از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.
حتما قبل از انتخاب پرواز خود در مورد مقررات پرواز و قوانین مربوط به ویزا تحقیق کنید (مثلا ممکن است مقصد سفر شما نیاز به ویزا نداشته باشد ولی برای توقفی که در مسیر دارد نیاز به ویزای ترانزیت داشته باشید). برای این کار به صفحه قوانین و مقررات پرواز خارجی مراجعه کنید و در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید با پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید.
برای ایرلاین های مختلف شرایط متفاوت هست و ویزای ترانزیت مسئله مهمی هست که حتما باید بررسی شود. در نظر داشته باشید که برای اطلاع ار این شرایط پیش از خرید بلیط از پشتیبانی راهنمایی دریافت کنید.
کلیه نرخ ها به صورت آنلاین، از ایرلاین‌ها و شرکت‌های کارگزار هتل گرفته شده و در سایت نمایش داده می‌شود و تغییر آنی آنها اجتناب ناپذیر است. لذا قیمت‌ها به صورت آنی تغییر می‌کند و قطعیتی در ارزان‌تر شدن یا گران شدن بلیط وجود ندارد.
حداقل اعتبار لازم برای پاسپورت جهت سفر، ۶ ماه است و در برخی موارد این اعتبار باید ۱ سال باشد و در صورتی که مقصد سفر شما ایران باشد، نیازی به تمدید اعتبار پاسپورت نیست. جهت بررسی دقیق تر شرایط و ضوابط پشتیبانی فلای‌تودی تماس حاصل فرمایید.
دسترسی به اینترنت از طریق لپ تاپ، تبلت یا گوشی تلفن همراه و در اختیار داشتن مشخصات کارت بانکی در یکی از بانک های عضو شبکه شتاب به همراه رمز دوم آن برای هر خرید اینترنتی ضروری است همچنین تصویر کارت ملی برای پروازهای داخلی و برای پروازهای خارجی تصویر گذرنامه مورد نیاز است.
شما باید اول در سایت ثبت نام انجام نمایید که در مراحل قبل یه شما توصیه شده است و با با جست و جو در تاریخ و مسیر مد نظر بلیط خود را تهیه نمایید.
بله، سیستم رزرواسیون به طور اتوماتیک از میان کلیه پروازها به ترتیب کمترین قیمت به شما نمایش میدهد و علاوه بر این شما پس از جستجوی پرواز میتوانید با استفاده از فیلتر قیمت بازه قیمتی دلخواه را برای سیستم معین نموده و پروازهای همان نرخ را مشاهده نمایید.
اگر در تاریخ یا مسیری که انتخاب کردید برای مسیر شما پرواز موجود نباشد یا پرواز مد نظر پر باشد به این معنی که تمامی صندلی‌ها به فروش رفته است میتوانید با استفاده از امکان «تغییر» به سرعت تاریخ یا مسیر دیگری را انتخاب نمایید.
برای خرید بلیط برای نوزاد یا کودک حتما قبل از خرید بلیط با پشتیبانی تماس بگیرید. سن نوزاد در زمان پرواز باید بین ۱۰ روز تا دو سال باشد. امکان صدور بلیط نوزاد به تنهایی طبق قوانین هواپیمایی کشوری وجود ندارد و نوزاد تنها با یک بزرگسال قابل صدور است. اگر میخواهید برای بلیط بزرگسالی که قبل‌تر تهیه کرده‌اید بلیط نوزاد اضافه نمایید با پشتیبانی تماس بگیرید.
قیمت بلیط برای نوزاد (زیر 2 سال) که احتیاج به صندلی ندارد متفاوت است و بالاتر از 2 سال کودک محسوب می‌شود. بلیط‌های سیستمی دارای 3 نرخ است. قیمت بلیط برای نوزاد (زیر 2 سال)، کودک (2 تا 12 سال) و بزرگسال (بالای 12 سال) متفاوت است. قابل ذکر است که برای نوزاد صندلی جداگانه اختصاص نمی‌یابد. هنگام خرید بلیط می توانید نوع چارتر یا سیستمی بودن آن را مشاهده نمایید و بلیط مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید.
نام و نام خانوادگی مسافر باید کامل و با کارت شناسایی مطابقت داشته باشد، نام و نام‌خانوادگی می‌بایست به زبان انگلیسی وارد شود. در صورتیکه نام مسافر را اشتباه تایپ کرده باشید، با پشتیبانی تماس بگیرید بر اساس قوانین ایرلاین با پرداخت جریمه امکان اصلاح نام برای بعضی ایرلاین‌ها وجود دارد.
گارانتی در خرید ارزان‌ترین بلیط وجود ندارد. چون نرخ‌گذاری به صورت لحظه‌ای از سمت ایرلاین زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری است. ارزان بودن بلیط هواپیما به عوامل مختلفی مرتبط است که برخی از مهم‌ترین آنها این موارد هستند: در پروازهای سیستمی معمولا هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می شویم به دلیل پر شدن کلاس نرخی های ارزان تر، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. بلیط ایرلاین‌های مختلف را چک کنید. برای اغلب مسیرها ایرلاین های کم هزینه وجود دارند که در ازای خدمات و امکانات کمتر، پروازهای ارزان‌تری به شما پیشنهاد می‌دهند. در روزهای مختلف سال، فصل و هفته و حتی ساعات متفاوت، قیمت یک پرواز ممکن است تغییرات زیادی داشته باشد. با استفاده از تقویم قیمتی و فیلترهای تعبیه شده جستجو می‌توانید با چند روز جابجایی پروازهای به مراتب ارزان تری پیدا کنید. علاوه بر این، پروازهای توقف دار و صبح زود هم معمولا پروازهای ارزان‌تری هستند. بلیط خود را از سایت های معتبر خریداری کنید و قیمت آنها را در ازای خدمتی که می‌دهند با هم مقایسه کنید. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید هوشمندانه، بهترین و ارزان‌‌ترین پرواز را برای سفر خود تهیه کنید.
برای خرید بلیط‌های گروهی باید با تیم پشتیبانی فلای تودی تماس حاصل نمایید و یا در سایت فلای تودی نوار ابزار آبی رنگ بالای سایت قسمت تماس با ما درخواست خود را ارسال نمایید.
در صورت لغو پرواز از طرف ایرلاین، فلای‌تودی به صورت مستقیم با ایرلاین در ارتباط خواهد بود تا این مشکل را رفع کند و پیشنهاد جایگزین به مسافر داده شود.
کنسلی فرودگاهی پرواز های سیستمی داخلی و خارجی توسط ایرلاین بر روی سیستم بروز رسانی می شود. در صورت کنسلی پرواز کاربران می بایست آن را به پشتیبانی فلای‌تودی از طریق ایمیل، حساب کاربری یا تماس با پشتیبانی اطلاع داده و پشتیبانی فلای‌تودی پس از پیگیری با ایرلاین، پرواز های جایگزین (در صورت ارائه از طرف ایرلاین) و یا مبالغ پرداختی کاربران را به ایشان مسترد می‌نمایند. جهت مسترد نمودن پروازهای چارتری کنسل شده در فرودگاه، مسافران می باید بلیط یا کارت پرواز را ممهور به مهر «کنسلی پرواز» در کانتر فرودگاه ایرلاین نموده و اصل بلیط مهر شده (در برخی موارد بسته به ایرلاین فقط عکس بلیط مهر شده کافی است) را به آدرس فلای‌تودی جهت انجام فرآیند استرداد، ارسال نمایند و مراتب را از طریق تماس با بخش پشتیبانی پیگیری فرمایند.
در صورت ابطال پرواز یا عدم استفاده از پرواز به دلیل تاخیر بالای ۲ ساعت داخل فرودگاه، با تیم پشتیبانی سایت فلای‌تودی جهت پیگیری با سیستم ایرلاین و تایید نهایی در خصوص استرداد وجه اقدام نمایید. در صورت امکان جهت تسریع در روند پیگیری، خواهشمند است نسبت به همراه داشتن پرینت بلیط خود و مهر نمودن بلیط توسط کانتر پرواز درخصوص ابطال یا تاخیر بالای دو ساعت اقدام نموده تا در صورت نیاز تصویر بلیط مهر شده به ایرلاین مربوطه ارجاع داده شده و اقدامات لازم جهت استرداد وجه انجام گردد.
در صورت بروز تاخیر بیش از ۲ ساعت و عدم تمایل مسافر به استفاده از پرواز، مسافر می تواند بلیط یا کارت پرواز خود را ممهور به مهر تاخیر بالای ۲ ساعت با مراجعه به کانتر ایرلاین برای پروازهای چارتری یا عدم استفاده از پرواز سیستمی و تماس با پشتیبانی فلای‌تودی، فرآیند استرداد را پیگیری نمایند.
تغییرات پروازی در پروازهای چارتر نسبت به پروازهای سیستمی بیشتر است به همین منظور جهت اطمینان از تغییرات ایرلاین مربوطه می‌توانید با شماره تماس فرودگاه مهرآباد به شماره تماس ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ یا تیم پشتیبانی سایت فلای‌تودی تماس حاصل فرمایید. لطفا توجه داشته باشید، در صورت اعلام تغییرات پرواز (ابطال،تاخیر،تعجیل) از سمت ایرلاین و یا چارترکننده و اعلام پرواز جایگزین به پشتیبانی سایت فلای‌تودی مراتب اطلاع رسانی به شماره همراه ثبت نامی حساب کاربری از طریق پیامک انجام می‌شود.
برای ابطال بلیط باید و حتما با کارشناسان تماس حاصل نمایید و یا در سایت فلای تودی نوار ابزار آبی رنگ بالای سایت قسمت تماس با ما درخواست خود را ارائه دهید.
در سایت فلای تودی در قسمت قوانین و مقررات مدت زمان استرداد بلیط بعد از ابطال برای شما به تفکیک قوانین هر ایرلاین و پرواز نمایش داده شده است.
برای استرداد بلیط حتما باید با پشتیبانی پرواز در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که تمامی نرخ‌های استرداد و جرایم طبق قوانین ایرلاین‌ها است که مستقیما زیر نظر سازمان هواپیمایی کشوری هستند و سامانه فلای‌تودی مسئول نرخ‌گذاری جرایم نخواهد بود.
برای استرداد بلیط حتما باید با پشتیبانی پرواز در ارتباط باشید. کارشناسان به مسافران نرخ جرایم را اعلام می‌کنند و نرخ های اعلامی از پرداختی مسافران گرامی کسر می‌شود و باقی مانده مبلغ تا ۷۲ ساعت کاری به مسافران استرداد خواهد شد.
در سایت فلای تودی در قسمت قوانین و مقررات گزینه ای میباشد به نام Penalties که قوانین پرواز در آنجا قابل دسترسی است ولی مسافران نمی‌توانند میزان افزایش نرخ نسبت به بلیط اولیه که خریداری کردند را مشاهده نمایند و حتما برای استعلام قیمت باید با پشتیبانی پرواز تماس حاصل شود.
در صورتیکه یکی از موارد زیر را مشاهده کرده باشید، بلیط شما صادر شده است:
  • مشاهده بلیط بعد از پرداخت بانکی
  • دریافت پیامک صدور بلیط
  • دریافت ایمیل صدور بلیط
اگر سه مورد بالا را مشاهده نکرده اید لطفا به بخش منو سایت قسمت گزارشات مراجعه نمایید و از منوی جستجوی خریدهای پرواز وضعیت پرداختی خود را چک کنید. اگر در حین خرید با خطا مواجه نشده اید و بلیط خود را در هیچ‌یک از موارد بالا ملاحظه نکردید با پشتیبانی تماس بگیرید.
اگر جهت دریافت ویزا یا ارز خود نیازمند دریافت اصل بلیط مهردار هستید می‌بایست پس از هماهنگی با تیم پشتیبانی، به دفتر مرکزی فلای‌تودی به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه هفتم، پلاک ۴ مراجعه نمایید. در غیر این صورت با تقبل هزینه پست می‌توانید اصل بلیط مهردار خود را در اسرع وقت و درب منزل تحویل بگیرید.
بلیط خریداری شده به آدرس ایمیل شما که هنگام خرید بلیط وارد نموده‌اید ارسال می‌شود. همچنین می توانید در سایت از بخش «ورود» حساب کاربری، بلیط هایی که خرید نموده‌اید را در بخش گزارشات «خریدهای پرواز» مشاهده نمایید.
ابتدا وارد ایمیل خود شوید و در بخش‌های Junk ،Spam یا Promotion ایمیلتان را هم چک کنید. اگر باز هم ایمیل مربوط به بلیط خود را پیدا نکردید در سایت از بخش «ورود» به حساب کاربری، بلیط هایی که الان یا در گذشته خرید نموده‌اید را در بخش گزارشات «خریدهای پرواز» مشاهده نمایید. اگر باز هم به مشکل و سوالی برخوردید تیم پشتیبانی فلای‌تودی آماده پاسخگویی و راهنمایی شما است.
اگر پس از تکمیل فرآیند خرید بلیط پیامک یا ایمیل دریافت نکرده‌اید به این معناست که در هنگام خرید بلیط خطایی رخ داده یا احتمال صادر شدن بلیط وجود دارد اما پیامک به هر دلیلی برای شما ارسال نشده است. در این حالت هرگز اقدام به خرید مجدد نکنید و جهت اطلاع از وضعیت بلیط خود با پشتیبانی فلای‌تودی تماس بگیرید. در صورتی که اطمینان یافتید خرید شما ناموفق بوده است می توانید مجدداً نسبت به خرید بلیط هواپیما خود اقدام نمایید. گفتنی است مبلغ کسر شده در خریدهای ناموفق، ظرف مدت زمان حداکثر 72 ساعت به حساب خریدار باز گردانده می‌شود.
در سایت با استفاده از کادر فیلتر سمت راست ایرلاین مد نظر را انتخاب نمایید در صورت عدم آگاهی از امکانات و شرایط ایرلاین‌ها پیش از انتخاب قطعی درباره ایرلاین‌ها مطالعه و تحقیق کنید.
در زمان جستجوی پروازها مقابل شماره پرواز نوع هواپیما درج شده است.
مقدار بار مجاز توسط قوانین خطوط پرواز هوایی در زمان خرید بلیط مشخص است. جهت مشاهده میزان بار مجاز در زمان خرید بلیط مدنظر هر ایرلاین دکمه زرد رنگ «بار» میزان بار مجاز این ایرلاین اعلام شده است.
بله، ولی شرایط هر ایرلاین با ایرلاین دیگری متفاوت میباشد و حتما باید قبل از خرید بلیط اطلاعات کافی را از پشتیبانی پرواز کسب نمایید.
لیست اشیایی که مسافران می‌توانند به عنوان بار دستی رایگان در داخل هواپیما حمل نمایند به شرح ذیل است: صندلی چرخدار بیمار، گهواره کوچک دستی و غذای کودک، یک دوربین شکاری و یک دوربین عکاسی، تعدادی مجله یا کتاب، یک عدد کیف دستی زنانه، یک چتر یا عصا، یک پالتو، شال و یا پتو.
لیست کالاهای ممنوعه در پرواز که به هیچ عنوان نمی‌توان در پرواز همراه داشت. به شرح زیر است: برای رعایت اصول ایمنی و امنیتی، محدودیت‌هایی برای حمل بعضی از اشیا توسط مسافران وجود دارد. ورود اشیای زیر به هواپیما، هم در بخش بار و هم کابین ممنوع است:
  • انواع مواد آتش‌زا، منفجره و سریع‌الاشتعال
  • انواع کپسول و اسپری‌های شیمیاییِ تحت فشار مانند گاز اشک آور، بیهوش کننده، دفاع شخصی و گاز مایع
  • انواع مواد اسیدی و خورنده مانند اسید، سرکه و...
همراه بردن وسایل زیر به داخل کابین هواپیما ممنوع است:
  • انواع سلاح‌های گرم شامل سلاح‌های نظامی، شکاری و ساچمه‌زن
  • انواع فشنگ جنگی، شکاری و ورزشی
  • انواع اشیا و ابزار برنده مانند تیغ موکت‌بری، بطری، شیشه، چاقو، دشنه، قیچی، ناخن‌گیر، تیغ جراحی، پنجه‌بوکس، تیغ تراشی و اشیای مشابه
  • انواع ابزار مانند پیچ گوشتی، آچار، چکش، سیم، طناب، چسب پهن و...
  • انواع اسلحه‌های اسباب‌ بازی که شبیه اسلحه‌ی واقعی باشند.
لوازم آرایشی و شخصی: قوطی و بطری اسپری، انواع كرم، لوسیون، مرطوب‌كننده و روغن حمام، شامپو و نرم‌کننده، خمیردندان، حشره‌كش، در بطری بازكن، موچین، اسپری یا ژل خوش‌بوكننده، ابزار تعمیر عینك (از جمله پیچ‌گوشتی)، وسایل فرم‌دهنده‌ی مژه، انواع ژل و اسپری حالت‌دهنده‌ی مو، میل بافندگی و قلاب‌دوزی، کارد و چاقو به استثنای کاردهای پلاستیكی یا لبه گرد مخصوص كره، عطر، صابون مایع، ناخن‌گیر، لاك ناخن و لاك پاک‌کن، داروهای ژلاتینی و مایع بدون نسخه مانند شربت سرفه، ریش‌تراش و تیغ، قیچی پلاستیكی یا فلزی
کلیه پروازهای خارجی با مبدا تهران از فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می‌شود. کلیه پروازهای داخلی به شرح زیر است:
  • ترمینال 1: کیش ایر، زاگرس
  • ترمینال 2: ایران ایر، ایران ایرتور، آتا، قشم ایر، معراج، نفت
  • ترمینال 4: ماهان، کاسپین، آسمان، اترک، تابان، سپاهان، ساها، سپهران
برای مسیرهایی پرواز مستقیم وجود ندارند برای برخی از مسیرها مسافران ناگزیر باید از پروازهایی استفاده نمایید که در کشوری دیگر توقف دارد. برای مثال ایرلاین ترکیش در استانبول، ایرلاین قطر در دوحه و ایرلاین امارات در دوبی توقف دارد. به این صورت که مسافران باید از هواپیما پیاده شوند و سوار هواپیمای دیگری شوند و برای حمل ونقل بار مسافر از مسئول مربوطه در فرودگاه اطلاعات کامل دریافت کنند. (شرایط هر ایرلاین با ایرلاین دیگر متفاوت است.)
منظور مسافری است که در زمان پرواز خود حاضر نبوده است یا به نوعی پرواز خود را از دست بدهد (از هواپیما جا بماند و...) . همچنین مسافری که در محدوده 24 ساعت مانده به پرواز بليط خود را باطل نمايد نیز No-Show (نوشو) محسوب می‌شود. لذا در انتخاب ساعت و تاریخ پرواز می‌بایست دقت لازم داشته باشید.
در نتایج جستجوی پرواز شما در قسمت فلیتر اطلاعات کادر سمت راست میتوانید فیلتر بدون توقف (در شرایطی که مبدا و مقصد شما پرواز بدون توقف وجود داشته باشد) را انتخاب کنید تا فقط پروازهای بدون توقف (پروازهای مستقیم) را مشاهده نمایید.
پرواز های چارتری در اکثر مواقع غیر قابل استرداد هستند. قیمت بلیط کودک و بزرگسال در پرواز های چارتری برابر است. بلیط‌های چارتری توسط شرکت خدمات مسافرتی مختلف از ایرلاین گرفته می‌شود و آن شرکت قانون‌گذار نرخ بلیط و جرایم آن است ولی بلیط‌های سیستمی مستقیما زیر نظر ایرلاین مد نظر است.
قیمت بلیطی که شما خریداری می‌کنید ثابت است و بعد از خرید، از شما مبلغی اضافی دریافت نمی‌شود ولی ساعت‌های پروازی ثابت نیست و هر لحظه ممکن است از طرف ایرلاین مد نظر تغییرات ساعت داشته باشید. در این صورت حتما می‌بایست ایمیل و شماره همراه ثبت‌نامی فعال و قابل دسترس باشد تا به محض تغییرات ایرلاین مطلع شوید.
برای پرواز های داخلی یک ساعت و نیم قبل از پرواز و برای پرواز های خارجی 4 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید.
برای پرواز‌های داخلی اصل کارت ملی و برای پروازهای خارجی اصل گذرنامه به همراه ویزا یا مدارک معتبر کشور مقصد مورد نیاز است.
ساعت ها به وقت کشوری است که مسافر در آن لحظه در آنجا حضور دارد (براساس کشور مبدا).
در خصوص تغییر تاریخ یا مسیر در پرواز های خارجی، می‌بایست از طریق ارسال درخواست پشتیبانی در ابتدا وارد حساب کاربری خود در سایت فلای‌تودی شده روی نام کاربری خود کلیک کنید و پس از مشاهده لیست بلیط های خود بر روی بلیط مورد نظر خود، دکمه جزییات را مشاهده میکنید. با کلیک بر روی جزییات پرواز دکمه درخواست پشتیبانی را انتخاب کنید و در قسمت توضیحات درخواست خود را به صورت کتبی ثبت و ارسال نمایید. همکاران قسمت پشتیبانی درخواست شما را مشاهده نموده و نسبت به تاریخ یا مقصد درخواستی شما و محاسبه میزان جریمه و تغییرات کلاس نرخی، مبلغ را خدمت کاربر اعلام و پس از اخذ تاییدیه جهت انجام تغییرات و فعالسازی درگاه بانکی و پرداخت وجه، بلیط تغییر یافته را از طریق ایمیل به کاربر ارسال می‌نمایند. لطفا توجه داشته باشید در صورت عدم دریافت تاییدیه کتبی از سمت کاربر در قسمت درخواست پشتیبانی، هیچ گونه فعالیتی بر روی بلیط انجام نمی‌شود.
بلیط تمام خطوط هوایی دنیا در سایت فلای‌تودی موجود است، چه پروازهایی که مبدا یا مقصد آنها ایران است و چه پروازهای داخلی دورترین کشورهای دنیا. پروازهای ایرلاین‌هایی مثل لوفت‌هانزا، امارات، قطرایرویز، ترکیش‌ایر، ایرفرانس، کی‌ال‌ام، آئروفلوت، آلیتالیا، اوکراینی، ایرایژیا، پگاسوس و ده‌ها ایرلاین دیگر در فلای‌تودی قابل خریداری هستند. همچنین بلیط پروازهای خارجی شرکت‌های هواپیمایی داخلی مانند ماهان، ایران‌ایر، قشم ایر، آتا و .. نیز روی سایت فلای‌تودی به فروش می‌رسد.
به هیچ وجه. شما هزینه‌ بلیط را به صورت ریالی و با کارت‌های شتابی که در دست دارید، تنها با داشتن رمز دوم کارت پرداخت می کنید و بلیط شما بلافاصله صادر خواهد شد و قابل استفاده خواهد بود.
بدون شک! کلیه‌ فرایندهای جستجو، مقایسه، خرید و صدور بلیط پروازهای خارجی در سایت فلای‌تودی صد درصد آنلاین است و به محض پرداخت می توانید بلیط خود را مشاهده و دریافت کنید.
بله، آنچه پس از جستجوی پرواز مورد نظر خود روی سایت فلای‌تودی می‌بینید، برنامه قطعی پروازهای ایرلاین‌هاست که به ریال محاسبه شده است. اگر احیانا تغییری در ساعت یا برنامه‌ی پرواز به وجود بیاید، از طریق پشتیبانی سایت فلای‌تودی به اطلاع شما خواهد رسید.
بله، تمامی پروازهای چارتری خارجی نیز بر روی سایت قابل مشاهده و دسترس است.
در پروازهای بین المللی گذرنامه (پاسپورت) مسافرین باید حداقل دارای 6 ماه اعتبار باشد و در غیر اینصورت مسئولیت ناشی از عدم توجه به آن بر عهده مسافر خواهد بود. همچنین در پروازهای بین المللی که مسافر اقامت یا ویزای کمتر از 6 ماه در کشور مقصد را دارد باید نسبت به خرید بلیط برگشت نیز اقدام نماید و در صورت عدم رعایت این موضوع کلیه مسئولیت آن از جمله ممانعت در سوار شدن بر عهده مسافر خواهد بود. همچنین مسئولیت دریافت ویزا با توجه به قوانین کشور مقصد بر عهده خریدار بلیط می باشد و فلای‌تودی در این خصوص تعهدی ندارد.
امکان تغییر تاریخ فقط در پرواز های داخلی ماهان وجود دارد و برای سایر ایرلاین‌ها این فرآیند فقط از طریق کنسل نمودن پرواز فعلی و تهیه بلیط دیگر مقدور است.
دسترسی به اینترنت از طریق لپ تاپ، تبلت یا گوشی تلفن همراه و در اختیار داشتن مشخصات کارت بانکی در یکی از بانک های عضو شبکه شتاب به همراه رمز دوم آن برای هر خرید اینترنتی ضروری است.
سامانه فلای‌تودی معتبرترین رزرواسیون آنلاین هتل خارجی است و شما به صورت آنلاین با انتخاب مقصد مورد نظر لیست کاملی از برترین‌ هتل‌، هتل آپارتمان، هتل‌های ساحلی، ریزورت، هاستل شهر مورد نظر خود را مشاهده و رزرو می‌کنید. برای اینکار از نوار ابزار آبی رنگ بخش «هتل» با ذکر مقصد مورد نظر لیست هتل‌های موجود در تاریخ ذکر شده را خواهید داشت.
بله، برای رزرو تلفنی می‌بایست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان شما را جهت رزرو هتل مورد نظر راهنمایی کنند.
بله با کمال میل، تیم پشیتبانی هتل رزرواسیون آنلاین فلای تودی در ساعات اداری ( ۹ صبح الی ۱۸) به صورت تلفنی ۰۲۱۴۲۴۰۵۰۰۰ پاسخگوی همه سوالات شما در زمینه انتخاب مناسب هتل است.
با توجه به فروش بالای این شرکت، دارای تخفیفات ویژه از کارگزارهای هتل هستیم.
خیر برای رزرو هتل از فلای تودی، شما مستقیما هزینه را به صورت ریالی و آنلاین از طریق کارت‌های عضو شتاب در سامانه رزرواسیون فلای‌تودی پرداخت می‌کنید.
در رزرواسیون آنلاین بخش «هتل» مقصد، تاریخ ورود و خروج هتل، تعداد اتاق و تعداد نفرات را مشخص نمایید تا به ترتیب هتل‌های موجود از ارزان‌ترین قیمت به شما نمایش داده شود. همچنین از قسمت فیلترهای کادر سمت راست می‌توانید انتخاب بهتری برای رزرو هتل مد نظر خود داشته باشید. (فیلتر بر اساس نام هتل ، تعداد ستاره ، امکانات هتل و ....)
رزرو آنلاین در رزرواسیون فلای‌تودی هیچ گونه هزینه اضافی برای شما ندارد و شما تنها هزینه رزرو هتل را پرداخت می‌کنید.
بله، واچر در لحظه صادر می‌شود و شما می‌توانید از قسمت داشبورد و خریدهای موفق هتل، واچر مورد نظر خود را به صورت فایل پی‌دی‌اف دانلود نمایید.
در صورتیکه یکی از موارد زیر را مشاهده کرده باشید، واچر هتل شما صادر شده است:
  • مشاهده واچر بعد از پرداخت بانکی
  • دریافت پیامک صدور واچر
  • دریافت ایمیل صدور واچر
اگر سه مورد بالا را مشاهده نکرده اید لطفا به بخش منو سایت قسمت گزارشات مراجعه نمایید و از منوی جستجوی خریدهای هتل وضعیت پرداختی خود را چک کنید. اگر در حین خرید با خطا مواجه نشده‌اید و واچر هتل خود را در هیچ‌یک از موارد بالا ملاحظه نکردید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
خیر به هیچ وجه، شما هزینه‌ رزرو هتل را به صورت ریالی و با کارت‌های شتاب، تنها با داشتن رمز دوم آنلاین پرداخت می‌کنید و واچر هتل شما بلافاصله صادر خواهد شد و قابل استفاده خواهد بود.
با رزرواسیون آنلاین فلای‌تودی اکنون میتوانید ۱.000.000 هتل و هتل آپارتمان در خارج از کشور رزرو نمایید. فقط کافیه از نوار ابزار آبی رنگ بالای صفحه بخش «هتل» مقصد موردنظر را انتخاب کنید تا لیست کامل از هتل‌های موجود در تاریخ مدنظر به ترتیب ارزان‌ترین قیمت به شما نمایش داده شود.
پس از جستجوی هتل از منوی سمت راست هتل‌ها میتوانید چک لیست امکانات، تسهیلات موردنظر خود را با جزئی‌ترین اطلاعات انتخاب نمایید تا فقط هتل‌هایی که امکانات موردنظر شما را دارند نمایش داده شوند. برای مثال ممکن است امکانات استخر، سرویسهای بهداشتی اتاق، اجاره خودرو و زمین بازی از ترجیحات شما برای انتخاب هتل باشد. در هر مرحله با کلیک بر روی اسم هتل شما به صفحه اطلاعات کلی مربوط به هتل وارد می‌شوید که تمامی نکات مهم مربوط به آن هتل را می‌توانید ملاحظه نمایید.
خیر، چاپ واچر الزامی نیست ولی اگر برایتان مقدور هست بهتر است که واچر چاپ شده را همراه داشته باشید.
تفاوتی که در تعریف صبحانه ها وجود دارد به این خاطر هست که از چند تامین کننده مختلف موجودی فراهم شده است که هر تامین کننده از کلمه صبحانه تعریف متفاوتی ارائه کرده است ولی در اکثریت هتل ها فقط یک نوع صبحانه ارائه می شود.
یعنی این اتاق شامل خدمات غذایی ( صبحانه ، ناهار و ....) نمی‌باشد.
بله امکان رزرو هتل در همان روز چک این وجود دارد فقط در نظر داشته باشید که رزرو لحظه آخری به حساب می‌آید. در صورتیکه برای رزرو هتل مشکلی بوجود آمد با پشتیبانی تماس بگیرید.
برای اینکار شما می‌توانید با جستجوی هتل مقصد مورد نظر روی گزینه نمایش نقشه کلیک کنید و با زوم کردن روی نقشه پین هتل‌ها را درمنطقه مورد نظر می‌توانید مشاهده کنید .
شرایط کنسلی برای هر اتاق متفاوت هست که این موضوع در هنگام خرید برای هر اتاق به جزئیات ذکر شده است، اگر اتاق شما شرایط کنسلی داشته باشد می توانید با وارد شدن به اکانت کاربری خود، واچر مورد نظر را باز نمایید و با کلیک بر روی گزینه کنسلی هتل اقدام به کنسلی نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.
بستگی به شرایط کنسلی اتاق رزرو شده که در زمان پرداخت به صورت جزئی اعلام شده است دارد. وقتی رزرو هتل شما شرایط کنسلی ندارد شرایط تغییر را هم ندارد ولی رزروی که شرایط کنسلی دارد رو می توان با هتل چک کرد و در صورت قبول کردن این موضوع از طرف هتل ، تغییر تاریخ انجام می‌شود ولی در نظر داشته باشید شرایط هر هتل با هتل دیگر متفاوت هست و این موضوع حتما احتیاج به بررسی دارد. در این زمان می‌بایست با کارشناسان پشتیبانی هتل در ارتباط باشید.
بله اگر به هر دلیلی بعد از ساعت نرمال چک این، قصد ورود به هتل را دارید حتما به کارشناسان پشتیبانی اطلاع دهید که هماهنگی‌های لازم با هتل انجام شود.
خیر، برای این درخواست در زمان چک این در هتل می‌توانید به پذیرش هتل اعلام نمایید و در صورت تایید هتل امکانپذیر است. حتما در نظر داشته باشید که این مورد اصلا گارانتی نیست و بستگی به موجودی هتل در زمان ورود دارد.
این مورد را فقط میتوانید با خود هتل مستقیما در زمان ورود بررسی نمایید، تعدادی از هتل ها ممکن هست این مورد را با دریافت هزینه کمی برای شما انجام دهند ولی باز هم گارانتی و ضمانتی وجود ندارد و بستگی به موجودی هتل در زمان چک‌این دارد.
برای چک‌این لازم است پاسپورت و واچر را همراه داشته باشید، برخی از هتل‌ها از مهمانان خارجی مثل: هتل‌های اروپایی، هتل‌های امارات و... در بدو ورود مالیات و بیعانه دریافت می‌کنند بنابراین بهتر است پول نقد همراه داشته باشید.
تمامی هتل های کانادا و امریکا در هنگام ورود نیاز به کارت اعتباری دارند، هنگام خرید لطفا به این موضوع توجه داشته باشید.
خیر، هتل های ما شامل ترانسفر نیستند، برای هماهنگی ترانسفر هتل می‌توانید مستقیما با خود هتل پیگیری نمایید سامانه فلای‌تودی امکان تهیه ترانسفر خصوصی با هزینه اضافی را نیز دارد. در صورت نیاز به راهنمایی با پشتیبانی تماس بگیرید.
خیر، واچر هتل احتیاجی به مهر شدن ندارد.
خیر، واچر صادر شده به منزله تایید نهایی و رزرو قطعی هتل شما است.
مالیات کلی (21 درصد) روی نرخ تمامی هتل‌های ما اعمال شده است ولی درنظر داشته باشید شرایط هتل‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. پس هنگام خرید، قوانین مربوط به هر هتل را حتما با دقت مطالعه نمایید ممکن است برخی از هتل‌ها هزینه اضافی داشته باشند مثل: هتل‌های روسیه، ضمن اینکه مالیات شهری و توریستی در یک سری از کشورها به صورت نقدی و فقط در خود هتل از شما دریافت می‌شود.
هتل بعد از جستجو تمام اتاق های موجود رو نمایش می‌دهد پس حتما از گنجایش اتاق انتخابی خود مطمئن شوید که هزینه نفر سوم رو هم برای شما حساب کرده باشد ( تعداد آدمک هایی که کنار اتاق مورد نظر می‌بینید نتیجه جستجوی شما هست که نشان می دهد شما به عنوان مثال 3 نفر را جستجو کردید‌، نشان دهنده گنجایش اتاق نیست.)
1. هاستل یا خوابگاه مسافری (Hostel)
میتوان آن را مهمانپذیر نیز نامید نوعی مکان اقامتی ارزان قیمت است. در هاستلها معمولاً هر مسافر دارای یک تخت است که در یک اتاق بزرگ مشترکا با تعداد دیگری از افراد اقامت دارند. امکانات بهداشتی (حمام و توالت) و نیز آشپزخانه در بیرون از اتاق‌ها قرار دارند و به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار میگیرند.
2. ایرپورت هتل (Airport Hotel)
ایرپورت هتل ها در نزدیکی فرودگاه قرار داشته و مشتریان آنها را مسافرانی که پرواز آنها دارای توقف طولانی است یا مسافرانی که پرواز آنها کنسل شده است و یا خدمه و خلبان هواپیماها تشکیل میدهند. برخی از این هتلها برای جذب مشتری ترانسفر رایگان بین هتل و فرودگاه ارائه می دهند. جالب است بدانید که به دلیل کوتاه بودن مدت اقامت، برخی از این هتلها هزینه اقامت را بصورت ساعتی محاسبه می کنند.
3. سوئیت هتل (Suite Hotels)
اخیرا بسیار در حال گسترش بوده و روز به روز طرفداران زیادی پیدا میکنند. سوئیت هتلها دارای یک سالن نشیمن و یک اتاق خواب (تعداد اتاق خوابها بستگی به اندازه سوئیت دارد) می باشند. افرادی که به مقاصد کاری سفر می کنند و مایلند اتاق کار جداگانه در محل اقامت خود داشته باشند اکثر مشتریان این نوع هتل ها را تشکیل میدهند.
4. ریزورت هتل (Resort Hotel)
ریزورت هتل ها معمولا در کوهستانها، جزیزه ها و ساحل های خارج از شهر قرار دارند. استخرهای بزرگ، زمین گلف، انواع زمین های بازی و … از امکاناتی است که ریزوزت هتل ها به مسافرین ارائه میدهند. اگر دنبال یک جای دنج برای گذران تعطیلات هستید و یا میخواهید ماه عسل رویایی و به یادماندنی را تجربه کنید، ریزورت هتل انتخاب ایده آلی برای شما است.
5. متل (Motel)
متل ها معمولا در کنار جاده ها قرار داشته و برای سرویس دهی به راننده خودروهایی که از رانندگی خسته شده اند طراحی شده است. یک متل دارای امکانات حداقلی برای اقامت و پارکینگ بزرگ میباشد.
6. بوتیک هتل (Boutique Hotel)
بوتیک هتلها دارای طراحی خاصی بوده و معمولا از یک تم مشخصی در انتخاب مبلمان، نقاشی و هر چیزی که مربوط به طراحی داخلی می شود پیروی میکنند و معمولا کوچکتر از یک هتل عادی میباشند. کسانی که به دنبال محل اقامتی متفاوت در مسافرت خود هستند این نوع هتلها را انتخاب می کنند.
اتاق های اکونومی ارزان‌ترین نوع اتاق‌های یک هتل هستند که ممکن هست حمام و دستشویی به صورت اشتراکی داشته باشند و یا پنجره نداشته باشند و یا واقع در طبقات زیر هکف باشند، این اتاق ها از لحاظ متراژ نیز کوچک هستند.
تمامی اسامی باید حتما داخل واچر وارد شود حتی بچه 1 ساله، اگر به هر دلیلی اسم یکی از مسافرین رو وارد نمی‌کنید با مسئویت مستقیم خودتان خواهد بود.
این درخواست در زمان ورود مستقیما با خود هتل می‌بایست پیگیری نمایید و کاملا بستگی به موجودی هتل دارد، امکان اضافه کردن صبحانه بعد از رزرو هتل از طریق فلای‌تودی امکان پذیر نیست.
خیر، امکان اصلاح یا تغییر در اطلاعات رزرو بعد از دریافت واچر و رزرو قطعی وجود ندارد و در نظر داشته باشید که پیش از خرید نسبت به این موضوع دقت و آگاهی لازم داشته باشید.
نرخی که مشاهد می‌کنید عینا نتیجه جستجویی هست که شما انجام دادید به عنوان مثال اگر شما برای 1 اتاق ، 2 نفر و 3 شب جستجو کرده‌اید نرخی که نمایش داده می‌شود نتیجه همین جستجو است.
توئین 2 تخت تکی و جدا هست ولی دابل یک تخت 2 نفره است.
مبلغ بعد از ۴ روز کاری به شما باز گشت داده خواهد شد. در نظر داشته باشید که پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل روز کاری محسوب نمی‌شوند.
بعد از جستجو کردن شهر مورد نظر و مشاهده لیست هتل‌ها ، از منوی فیلتر سمت راست صفحه می‌توانید با انتخاب گزینه نرخ های ویژه، هتل‌هایی که شامل تخفیف و نرخ ویژه هستند را مشاهده نمایید.
تفاوت این دو تنها در ساعت پذیرایی است. اتاق‌های uall از ساعت ۱۲ شب تا نیمه‌های صبح شامل پذیرایی (به صورت سبک) هستند.
به صورت عمومی پذیرش از ساعت ۱۴ الی ۱۷ با وجود واچر هتل امکان‌پذیر است و در صورتیکه به هر دلیلی فرد طی این ساعت در هتل حضور نداشت می‌بایست با پشتیبانی فلای‌تودی جهت هماهنگی با هتل مذکور تماس بگیرد.