قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
ویلچر موجود در محل
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس برای ویلچر
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن
نور کافی در قسمت ورودی
مسیر بدون پله
منطقه تعیین شده برای سیگار کشیدن (جریمه)
مسیر مناسب ویلچر
امکانات رفاهی
سالن برگزاری مهمانی
وندینگ ماشین/ دستگاه فروش خودکار
صندوق امانات در پذیرش
آسانسور
حمل و نقل
پارکینگ (ظرفیت محدود)
پارکینگ شخصی (با پرداخت هزینه اضافه)
خدمات تجاری
اتاق جلسات
خدمات مهمان
پذیرش ۲۴ ساعته
غذا و نوشیدنی
صبحانه (با پرداخت هزینه اضافه)
تعداد رستورانها- ۱
اینترنت
وایفای رایگان
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان ویتنامی
زبان ژاپنی
زبان انگلیسی
چینی (ماندارین)
زبان اندونزیایی
قوانین هتل hotel MONday Premium TOYOSU
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - midnight
زمان خروج:
10:00 AM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
Guests must contact this property in advance to reserve onsite parking
This property accepts credit cards; cash is not accepted
Safety features at this property include a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, and a first aid kit
Please note that cultural norms and guest policies may differ by country and by property; the policies listed are provided by the property
Additional fees apply to children 0-11 years old for breakfast when sharing existing bedding.
دستورالعمل های ویژه
Front desk staff will greet guests on arrival at the property. For any questions, please contact the property using the information on the booking confirmation. This property offers limited housekeeping service. Housekeeping is provided once every 3 days for bookings of 3-6 nights, and once every 7 days for bookings of 7-nights or more. Housekeeping is not offered for 1-2 night stays. Daily towel exchanges and trash collection service are available for all bookings. Guests who require towel exchanges or trash collection service must leave their used towels or bagged trash outside the room door by noon in order to receive the service for the day.