این ملک انتقال از فرودگاه را ارائه می دهد (ممکن است هزینه های اضافی اعمال شود). برای ترتیب دادن وانت، مهمانان باید 24 ساعت قبل از ورود با استفاده از اطلاعات تماس در تایید رزرو با ملک تماس بگیرند. کارکنان میز پذیرش در هنگام ورود به مهمانان خوش امد می گویند. در هنگام ورود، مهمانان باید سابقه واکسیناسیون کامل 19 COVID را ارائه دهند. میهمانانی که سوابق واکسنها را ارائه می دهند باید حداقل 3 روز قبل از ورود به این مرکز، واکسیناسیون کامل کووید-19 را دریافت کرده باشند. برای اطلاعات بیشتر، لطفا با استفاده از اطلاعات مربوط به تایید رزرو با ملک تماس بگیرید. برای ثبت نام در این ملک، مهمانانی که شهروند هند هستند باید یک کارت شناسایی معتبر (شناسه رای دهندگان، گواهینامه رانندگی، کارت Aahdar یا هر شناسه دیگری با ادرس تایید شده توسط دولت هند) ارائه دهند. کارت شماره حساب دائمی (PAN) به دلیل مقررات ملی پذیرفته نخواهد شد. مسافرانی که شهروند هند نیستند باید گذرنامه و ویزای معتبر ارائه دهند. شهروندان هندی باید یک کارت PAN را در چک کردن برای معاملات نقدی بیش از INR 25000 نشان دهند. مشتریان ممکن است توسط ملک درخواست به ارائه اسناد و مدارک از تاریخ سفر اخیر (مانند نشان دادن تمبر مهاجرت گذرنامه) و / یا تکمیل اظهارنامه سلامت.
مهمانان رزرو شده در صبحانه شامل برنامه های نرخ مالیات بر ارزش افزوده اضافی در چک در یا چک کردن.
- هزینه صبحانه بوفه: تقریبا INR 850 برای هر نفر
- هزینه شاتل فرودگاه: INR 4250 در هر وسیله نقلیه (یک طرفه، حداکثر اشغال 4)
- سپرده حیوان خانگی: INR 3500 در هر اقامت
- هزینه حیوان خانگی: INR 3000 در هر حیوان خانگی، در روز
- چک در اوایل برای هزینه در دسترس است (منوط به در دسترس بودن)
- هزینه تخت رولاوی: INR 3000.0 در هر شب
لیست بالا ممکن است جامع نباشد. هزینه ها و سپرده ها ممکن است شامل مالیات نباشند و در معرض تغییر باشند.