قابل دسترس برای ویلچر (ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد)
دسترسی ویلچر به آسانسور
میز پذیرش قابل دسترس برای ویلچر
ابزارهای مخصوص افراد ناشنوا و کمشنوا
مسیر مناسب ویلچر
حمل و نقل
پارکینگ بلندمدت (با پرداخت هزینه اضافه)
پارکینگ (ظرفیت محدود)
پارکینگ بدون سقف
ترانسفر رایگان محلی
پارکینگ رایگان (بدون راننده)
امکانات رفاهی
وندینگ ماشین/ دستگاه فروش خودکار
روزنامه رایگان در لابی
آسانسور
اینترنت
اینترنت رایگان
وایفای رایگان
سرگرمی
تلویزیون در فضاهای مشترک
خدمات مناسب خانواده
تعداد استخرهای سرپوشیده - ۱
دسترسی به حمل و نقل و پارکینگ
پارکینگ مخصوص ویلچر
تفریحات و امکانات
بدنسازی ۲۴ ساعته
امکانات بدنسازی
خدمات مهمان
انبار چمدان
پذیرش ۲۴ ساعته
غذا و نوشیدنی
صبحانه رایگان
قهوه / چای در فضاهای عمومی
خدمات تجاری
مرکز تجاری
فضای کار با کامپیوتر
مرکز تجاری ۲۴ ساعته
بیشتر
سیگار کشیدن ممنوع
خدمات مهمان مناسب خانواده
امکانات خشکشویی
زبان هایی که صحبت می شود
زبان انگلیسی
قوانین متل Super 8 by Wyndham SpokaneWest
فارسی
انگلیسی
زمان ورود:
3:00 PM - 3:00 AM
زمان خروج:
11:00 AM
حداقل سن سرپرست:
18
دستورالعمل ها
Extra-person charges may apply and vary depending on property policy
Government-issued photo identification and a credit card, debit card, or cash deposit may be required at check-in for incidental charges
Special requests are subject to availability upon check-in and may incur additional charges; special requests cannot be guaranteed
The name on the credit card used at check-in to pay for incidentals must be the primary name on the guestroom reservation
This property accepts credit cards; cash is not accepted
Noise-free guestrooms cannot be guaranteed
Safety features at this property include a carbon monoxide detector, a fire extinguisher, a smoke detector, a security system, a first aid kit, and window guards
This property affirms that it follows the cleaning and disinfection practices of Count on Us (Wyndham)
Masks are required at the property for guests without COVID-19 vaccination
دستورالعمل های ویژه
This property offers transfers from the airport. To arrange pick-up, guests must contact the property 24 hours prior to arrival, using the contact information on the booking confirmation. Front desk staff will greet guests on arrival at the property.