اقامتگاه بومگردی بوم هرمزی هرمز

اقامتگاه بومگردی درجه 2
5.8/10
هرمزگان، جزیره هرمز، خیابان 12 فروردین

امکانات

رستوران
مشاهده همه
هرمزگان، جزیره هرمز، خیابان 12 فروردین
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

اقامتگاه بومگردی بوم هرمزی هرمز

اقامتگاه بوم‌گردی بوم هرمزی (Boom Hormozi Ecolodge) در جزیره هرمز و در خیابان 12 فروردین قرار دارد. این اقامتگاه معماری محلی دارد و برای مسافرانی مناسب است که به زندگی در بافت روستایی علاقه دارند. اقامتگاه بوم هرمزی 6 اتاق با ظرفیت‌های مختلف دارد. تمامی اتاق‌های اقامتگاه‌های بوم هرمزی کف‌خواب هستند و دکور و معماری کاملا سنتی دارند. این اقامتگاه در مجموع ظرفیت پذیرش 30 مسافر را دارد. اگر به اقامت در بافت محلی و فضای بوم گردی علاقه دارید، رزرو اقامتگاه بوم‌گردی بوم هرمز انتخاب مناسبی برای سفر شما به جزیره هرمز است. قیمت رزرو اقامتگاه بوم‌گردی بوم هرمزی با توجه به بازه سفر شما متغییر است. از جمله امکانات اقامتگاه بوم‌گردی بوم هرمزی می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی به صورت مشترک، امکان سرو انواع غذاهای محلی و سیستم سرمایشی مناسب اشاره کرد.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1397
وضعیت دید هتلکوه
تعداد اتاق‌ها6 اتاق
تعداد تخت‌ها30 تخت
محدوده ترافیکیمحدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله اقامتگاه بومگردی بوم هرمزی هرمز تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

قلعه پرتغالی هرمز

ساحل سرخ هرمز

دره مجسمه هرمز

معدن خاک سرخ هرمز

آشپزخانه خنجی زاده

دره رنگین کمان هرمز

موزه احمد نادعلیان

غذاخوری خاله فاطمه و خالو شهریار

غار نمکی

اسکله هرمز

قصر بی بی گل هرمز

امکانات اقامتگاه بومگردی بوم هرمزی هرمز

غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • امکانات عمومی هتل
  • فضای سبز
  • محل استراحت در فضای باز
  • سایر خدمات
  • سیستم تهویه
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • امکانات رفاهی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • چایخانه سنتی
  • حمام
  • رستوران‌های اقامتگاه بومگردی بوم هرمزی هرمز
    رستوران
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    30 نفر
    صبحانه از 07:00 الی 09:00
    ناهار از 12:00 الی 16:00
    شام از 19:00 الی 22:00
    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی غیر بومی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    سرویس خواب به صورت کف خواب می باشد. اتاقها دارای سرویس بهداشتی و حمام مشترک می باشند.
    پذیرش خانم مجرد
    در این هتل پذیرش خانم مجرد و تنها بالای 18 سال و غیر بومی، با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه عکس دار و کارت ملی هوشمند امکان پذیر می باشد. هتل از پذیرش خانم مجرد و تنها بومی معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 2 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. اقامت کودک با بازه سنی 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت کودک بالای 6 سال کامل محاسبه می شود. لازم به ذکر است که اقامت رایگان و نیم بها فقط برای یک کودک در نظر گرفته می شود.