نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور (International Beauty Expo) به زودی از ۲۰ الی ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ (۱۱ تا ۱۴ آگوست ۲۰۲۲) در کشور مالزی برگزار می‌شود. در مالزی هر سال نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود که هر یک، مخاطبین خاص خودش را دارد. اما نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور از جمله محبوب‌ترین نمایشگاه‌ها، چه برای برگزار کنندگان و چه بازدیدکنندگان، محسوب می‌شود؛ چرا که این صنعت رو به رشد است و همیشه طرفداران بسیاری دارد. بنابراین چه بخواهید به عنوان یک تولیدکننده در این نمایشگاه شرکت کنید و چه به عنوان بازدیدکننده، باید اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید. با ما در مجله گردشگری فلای تودی همراه باشید تا بدانید در این نمایشگاه چه خبر است.

اطلاعات تکمیلی نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور

نمایشگاه آرایشی بهداشتی (International Beauty Expo) که به اختصار آن را IBE می‌نامند، از سال ۲۰۱۹ تا به امروز هر سال در ماه آگوست در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شده است. این نمایشگاه مکانی است برای رونمایی از محصولات جدید برندهای مختلف از سراسر جهان که فرصت دارند در ۴ روز خودشان و محصولاتشان را معرفی کنند. شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰ برند آرایشی از ۲۸ کشور مختلف هستند و هر ساله در این چهار روز حدود ۳۰۰۰۰ نفر از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

عمده فروشان، تولید کنندگان و حتی توزیع کنندگان محصولات آرایشی می‌توانند محصولات خود در زمینه زیبایی، مو، عطر  ادکلن، محصولات بهداشتی و آرایش ناخن را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند. حضور در این نمایشگاه برای متخصصین پوست و مو، داروسازان، جراحان زیبایی، صاحبان سالن‌ها و وارد کنندگان لوازم آرایشی بسیار مفید خواهد بود چرا که می‌توانند در زمینه شغلی خود جدیدترین محصولات و برندها رو بیابند.

بنابراین اگر فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی هستید می‌توانید مشتریان بالقوه خود را در این نمایشگاه بیابید و فرصتی برای صادرات محصولات خود به کشورهای دیگر پیدا کنید. علاوه بر اینها اگر صاحب کسب و کاری در زمینه آرایشی هستید با بازدید از این نمایشگاه می‌توانید محصولات جدید و برندهای جدید آرایشی را شناسایی کرده و تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید.

نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور

زمان برگزاری نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور

این نمایشگاه هر ساله در تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آگوست (۲۰ الی ۲۳ مرداد ۱۴۰۱)، به مدت چهار روز برگزار می‌شود و ساعت کار نمایشگاه ۹ صبح تا ۶ عصر است.

محل برگزاری نمایشگاه

نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور همانند سایر نمایشگاه‌های مهم این شهر در مرکز همایش‌ های کوالالامپور (KLCC) برگزار می‌شود. KLCC یک مرکز همایش و نمایشگاهی است که در قلب شهر کوالالامپور قرار دارد. با توجه به نزدیک بودن این مرکز نمایشگاهی به برج‌های دوقلوی کوالالامپور، دسترسی به آن نیز به راحتی از طریق مترو و اتوبوس امکانپذیر خواهد بود.

مرکز همایش های کوالالامپور یک ساختمان پنج طبقه است که دو سالن اجتماعات، یک سالن باله، سه سالن کنفرانس بزرگ، هشت سالن نمایشگاهی و ۲۳ اتاق کنفرانس دارد. این مرکز در طول سال میزبان رویدادهای مختلفی است به همین جهت از جمله پرترددترین مراکز در تمام مالزی محسوب می‌شود.

نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور

نحوه شرکت در نمایشگاه

اگر به عنوان صاحب کسب و کار در زمینه آرایشی بهداشتی قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید، باید فرم نمایشگاه را به صورت آنلاین پر کنید و اطلاعات مربوط به نماینده‌ای که از سوی شرکت شما در این نمایشگاه حاضر می‌شود را وارد کنید. در صورتی که بخواهید به عنوان بازدید کننده به نمایشگاه بروید نیاز به هیچ کارت ورودی نخواهید داشت. فقط باید بلیط هواپیما کوالالامپور را بخرید، هتل خود را رزرو کنید و عازم سفر شوید.

نزدیک‌ ترین هتل های کوالالامپور به نمایشگاه

اگر می‌خواهید در نزدیکی نمایشگاه اقامت داشته باشید تا مسیر زیادی را برای رفت و آمد به این منطقه تردد نکنید، از میان این هتل های کوالالامپور یکی را انتخاب کنید:

نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور

سخن پایانی

شرکت در نمایشگاه‌های مختلف برای کسب و کارها یک مرحله مهم است تا برند و محصولات خود را به سایرین معرفی کنند. اگر در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنید، نمایشگاه آرایشی بهداشتی کوالالامپور می‌تواند فرصت خوبی برای مطرح شدن محصولات شما باشد. علاوه بر اینها، می‌توانید از جاذبه‌ های گردشگری کوالالامپور هم بازدید کنید، بنابراین سفرتان به این مقصد بدون تفریح و سرگرمی نخواهد بود.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید