آفر ویژه هواپیمایی امارات برای کودکان

0
1882

رویداد اکسپو ۲۰۲۰ دبی بزرگ‌ترین گردهمایی سال جاری است که از تاریخ ۹ مهر ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد. به همین دلیل هواپیمایی امارات تخفیف‌های جالب‌توجهی را برای مسافران خود در این مسیر اعلام کرده است.

هواپیمایی امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه و جزو قدرتمندترین ایرلاین‌های جهان محسوب می‌شود. بر اساس آخرین اخبار از هواپیمایی امارات در تاریخ ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۰، این شرکت هواپیمایی نرخ‌های ویژه‌ای را در مسیر دبی در زمان برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی، برای کودکان در نظر گرفته است.

بر این اساس هزینه بلیط پرواز در کلاس‌های Y و J FVHD کودکان بین ۲ الی ۱۱ سال به مقصد دبی، تنها ۲۵ درصد هزینه بلیط بزرگسالان خواهد بود؛ به‌عبارتی ۷۵ درصد تخفیف شامل حال این گروه می‌شود. شایان ذکر است زمان فروش این بلیط تا تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۱۵ آبان ۱۴۰۰ اعتبار دارد.

این تخفیف‌ها بر روی پروازهایی که رفت و برگشت آن تنها با هواپیمایی امارات انجام شده یا بخشی از آن توسط هواپیمایی امارات و بخشی دیگر توسط هواپیمایی فلای دبی بوده است، (به عنوان مثال: پرواز EK 176) اعمال می‌شود.

مسافران در نظر داشته باشند که پروازهای رفت در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۸ دسامبر ۲۰۲۱ مصادف با ۲۵ آذر الی ۷ دی و پروازهای برگشت در بازه زمانی ۱ الی ۹ ژانویه ۲۰۲۲ همزمان با ۱۱ الی ۱۹ دی ۱۴۰۰ شامل این تخفیف نمی‌شوند.

خرید بلیط هواپیما دبی

برای خرید آنلاین بلیط‌ های هواپیمایی امارات به مقصد دبی فقط باید در سایت فلای تودی شهر مبدا را تهران و شهر مقصد را دبی انتخاب کنید؛ تاریخ رفت و برگشت خود را مطابق با زمان اعلام شده در بالا وارد کرده و دکمه جستجو را کلیک کنید تا لیست کاملی از پروازهای هواپیمایی امارات برای مقصد مورد نظر به شما نمایش داده شود.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید