یک فروند امبرائر دیگر به ناوگان بوتا ایرویز افزوده شد

0
3863
ناوگان بوتا ایرویز
ناوگان بوتا ایرویز

اضافه شدن یک فروند هواپیمای امبرائر دیگر به ناوگان بوتا ایرویز

بوتا ایرویز، ایرلاین ارزان قیمت آذربایجان در آخرین ماه ۲۰۱۸ یک فروند هواپیمای امبرائر E190 دیگر به ناوگان خود افزود. و به این ترتیب تعداد هواپیماهای ناوگان بوتا ایرویز به عددِ ۸ رسید.

این هواپیما مستقیما از شرکت تولید کننده آن در کشور برزیل به ناوگان این هواپیمایی ارسال شد.

این هواپیما، هشتمین هواپیمای ناوگان این هواپیمایی ارزان قیمت است، که اجازه می دهد این ایرلاین پروازهای بیشتری به مهمترین مقاصد گردشگری در برنامه های پروازی خود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آزال( هواپیمایی آذربایجان)، جهانگیر عسگروف در این باره گفته است: ” اضافه شدن این هواپیمای جدید به ناوگان هوایی بوتا ایرویز، شبکه مسیرهای این شرکت هوایی را گسترده تر خواهد کرد. این ایرلاین ارزان قیمت و بین المللی جمهوری آذربایجان، طرفداران زیادی در میان شهروندان آذربایجانی و گردشگران کشورهای دیگر پیدا کرده است. افزایش تعداد پروازها و مقاصد بوتا ایرویز به توسعه صنعت توریسم در کشور آذربایجان کمک خواهد کرد.”

مسئولین بوتا ایرویز، این هواپیما را به نام شهر اقدم آذربایجان نامگذاری کردند و به رسم شرکت های هواپیمایی مراسم طاق آبی برای این هواپیما برگزار شد و به این ترتیب ورود این هواپیمای تازه وارد را به ناوگان بوتا ایرویز خوش آمد گفتند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که، پیشتر در برنامه پروازهای تابستانی بوتا ایرویز، پرواز به بیشتر مقاصد گردشگری، از جمله صوفیه، آلانیا، سن پترزبورگ و شهرهای دیگر وجود داشت. اما با اضافه شدن این هواپیما، تعداد پروازهای ازمیر نیز به سه روز در هفته افزایش پیدا کرد.

بوتا ایرویز نخستین ایرلاین ارزان قیمت جمهوری آذربایجان است که زیرمجموعه ای از آذربایجان ایرلاین است و در دسامبر ۲۰۱۶ تاسیس شد اما اولین پرواز آن در سپتامبر ۲۰۱۷ انجام شد. ناوگان این شرکت هواپیمایی را هواپیماهای مدرن E-190 تشکیل می دهند.

مقر این ایرلاین در شهر باکو و فرودگاه بین المللی حیدر علی اف است و پروازهایی به محبوب ترین مقاصد گردشگری دنیا دارد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید