گشت و گذار در بارسلون با اتوبوس توریستی

0
5316
اتوبوس توریستی بارسلون

یکی از مواردی که گردشگران قبل از سفر باید به خوبی بدانند وضعیت حمل‌و‌نقل عمومی در شهر مقصد است. معمولا سفر به شهرهای اروپایی به خصوص به شهرهای بزرگ این قاره دغدغه‌های کمتری برای مسافران به همراه دارد اما به هر حال به دست آوردن اطلاعات کافی از وسایل نقلیه عمومی در شهر سفری بهتر و آسوده‌تر برای گردشگران به همراه خواهد داشت.

بارسلون اسپانیا یکی از شهرهایی است که نه تنها از وضعیت حمل‌ونقل عمومی بسیار خوبی برخوردار است بلکه به عنوان یک شهر توریستی، امکانات دیگری را نیز برای گردشگران فراهم کرده است. اتوبوس گردشگری بارسلون که به آن هاب آن هاب آف هم می‌گویند، یکی از این امکانات است سه مسیر دارد و از جاذبه‌های گردشگری معروف بارسلون عبور می‌کند؛ دیدنی‌هایی که در لیست بازدید اغلب گردشگران نیز دیده می‌شود. شما می‌توانید با شرکت در تور بارسلونا فلای‌تودی تجربه بی‌نظیری از روش‌های مختلف حمل و نقل عمومی داشته باشید.

اتوبوس توریستی بارسلون دو طبقه است؛ طبقه اول مثل همه اتوبوس‌هایی معمولی است که می‌بینیم اما طبقه دوم روباز است و از آنجا می‌توان مناظر زیبای اطراف را از نمایی بهتر مشاهده کرد. این اتوبوس در مکان‌های مشخصی توقف دارد و از یک مکان گردشگری به مکان دیگر می روند. شما می توانید در هر توقف پیاده شوید و پس از بازدید از مکان مورد نظر، اتوبوس بعدی را سوار شوید تا به نقطه ای دیگر بروید. از طریق اتوبوس گردشگری بارسلون می‌توانید میان جاذبه‌های گردشگری شهر به‌راحتی جابه‌جا شوید.

اتوبوس گردشگری بارسلون

این اتوبوس‌ها ایرفون هم در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا از این طریق خروجی در نظر گرفته شده، اطلاعات بیشتری در مورد جاذبه‌های گردشگری که مقصد اتوبوس است، کسب کرد. این اطلاعات به زبان‌های مختلفی برای مخاطبان پخش می‌شود.

استفاده از اتوبوس توریستی بارسلون به کم کردن هزینه‌های رفت‌وآمد میان دیدنی‌های شهر کمک می‌کند؛ می‌توانید بلیط یک یا دو روزه این اتوبوس را تهیه کنید و از بیشتر جاهای دیدنی شهر دیدن کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید