کابین‌های لوکس قطر ایرویز: Qsuites

0
4370
کابین لوکس قطر ایرویز در ایرباس A350 و بوئینگ 777
کابین لوکس قطر ایرویز

آشنایی با کابین های لوکس قطر ایرویز

سفرهای هوایی در سال‌های اخیر کاملا متحول شده و شرکت‌های قدرتمند در رقابت با یکدیگر تلاش می‌کنند سفرهایی لذت‌بخش‌تر را برای مسافران فراهم کنند. کابین‌هایی لوکس و مجهز، با تمامی امکانات و غذاهایی متفاوت سعی در جذب هر چه بیشتر مسافران خاص دارند.

قطر ایرویز( Qatar Airways) نیز یکی از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر در این عرصه عملکردی بسیار موفق از خود نشان داده است و نه تنها در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی در جهان برگزیده شد بلکه اکنون نام خود را به عنوان یکی از شرکت‌های هوایی لوکس در جهان مطرح کرده است.

کابین لوکس qsuite قطر ایرویز
کابین لوکس qsuite قطر ایرویز

کابین جدیدی که این ایرلاین به‌تازگی در نیویورک با نام Qsuites معرفی کرده رقیبی قدرتمند برای شرکت‌های صاحب‌نام در این عرصه، همچون هواپیمایی امارات، هواپیمایی سنگاپور و حتی ایرلاین آمریکایی دلتا است.

کابین جدید قطرایرویز در بوئینگ ۷۷۷ و ایرباس‌های A350 نصب شده است؛ هواپیماهایی که در مسیرهای طولانی حرکت می‌کنند. کابین‌های Qsuites قطر ایرویز اکنون در کمتر از ۱۰ هواپیما از ناوگان این شرکت نصب شده اما قطر ایرویز تصمیم دارد تا دو سال آینده این کابین را در تمامی بوئینگ‌های ۷۷۷ و ایرباس‌های ۳۵۰ خود نصب کند.

qsuite کابین جدید قطر ایرویز
qsuite کابین جدید قطر ایرویز

صندلی‌های Qsuites کاملا مسطح می‌شوند و با جداکننده‌های کابین، می‌توان آن را از راهرو جدا کرد و به یک اتاق خصوصی تبدیل کرد. این صندلی‌ها حتی قابلیت تبدیل شدن به تخت‌خواب دونفره را نیز دارند بطوریکه با پایین آوردن جداکننده حریم خصوصی می‌توان تخت‌خوابی دونفره داشت. این امکانات در بیزنس کلاس قطر ایرویز هم در دسترس است. این درحالی است که سایر ایرلاین‌ها نیز قابلیت مشابهی را به مسافران ارائه می‌دهند اما این خدمات معمولا در فرست کلاس عرضه می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های Qsuites، ویژگی بسیار جالب توجهی است که اجازه می‌دهد ۴ بخش ادغام شوند و یک فضای مشترک ۴ نفره ایجاد کند. این فضای مشترک برای افرادی که باهم سفر می‌کنند بسیار مناسب است؛ چه افرادی که سفر کاری دارند و چه افرادی که خانوادگی سفر می‌کنند.

قطر ایرویز - کابین qsuite
قطر ایرویز – کابین qsuite

همه هواپیماهای بزرگ این هواپیمایی به کابین های Qsuites مجهز نخواهند شد. ایرباس‌های A380 که هر دو کابین فرست کلاس و بیزنس کلاس را ارائه می‌دهند، و بوئینگ‌های ۷۸۷ دریم لاینر، به این کابین مجهز نمی‌شوند.

بهترین نرخ پروازی قطر ایرویز

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید