چطور ارزانترین بلیط هواپیما را بخریم؟

0
2753
ارزانترین بلیط هواپیما

معرفی دو سرویس فلای تودی برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما

در این فکر هستید که چطور ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید؟ از جستجو و هدر دادن وقت در سایت‌های مختلف خسته شده‌اید؟ نگران نباشید! فلای تودی این کار را برای شما بسیار راحت کرده و دیگر نیازی به اتلاف وقت در سامانه‌های مختلف برای پیدا کردن ارزانترین بلیط هواپیما نخواهید داشت. با این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با دو سرویس از کارامدترین و سریع‌ترین سرویس‌های فلای تودی برای جستجوی بلیط ارزان هواپیما آشنا کنیم.

تقویم قیمتی فلای تودی

Cheap flights4

اگر برای خرید بلیط هواپیما عجله ندارید و سفر شما تاریخ مشخصی ندارد، بهترین روش برای خرید بلیط ارزان هواپیما استفاده از سیستم «تقویم قیمتی فلای تودی» است. مطمئنا جستجوی بلیط هواپیما در یک روز خاص شانس شما را برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کم خواهد کرد. اما چنانچه بلیط درخواستی خود را در بازه زمانی گسترده‌تری جستجو کنید، می‌توانید مقدار بسیار زیادی از پول خود را برای سفر ذخیره نمایید.

برای این کار نیاز به جستجوی مداوم بلیط هواپیما در تاریخ‌های مشخص نخواهید داشت. تنها کافی است مراحل زیر را در سایت فلای تودی طی کنید تا به بهترین نرخ بلیط هواپیما در بازه زمانی مورد نظرتان دست پیدا کنید.

۱. ابتدا در باکس جستجوی پروازهای داخلی و یا پروازهای خارجی فلای تودی مبدا، مقصد و تاریخ مشخصی را برای سفر انتخاب نمایید.

۲. پس از کلیلک بر روی دکمه جستجو لیستی از پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر برایتان به نمایش در می‌آید.

۳. در این صفحه بالای نتیجه پروازها سمت راست گزینه‌ای با عنوان تقویم قیمتی را مشاهده می‌نمایید.

۴. کافی است بر روی تقویم قیمتی کلیک نمایید تا لیستی از ارزانترین پروازها حوالی تاریخ انتخابی شما به نمایش در آید.

به محض اینکه در جدول به نمایش درآمده قیمت‌ و تاریخی را که متناسب با شرایط شما بود را انتخاب نموده و رزرو خود را انجام دهید. به این ترتیب با استفاده از تقویم قیمتی فلای تودی در کمترین و سریع‌ترین زمان ممکن بلیط هواپیما را با ارزانترین قیمت خریداری نمایید.

اطلاع از تغییر قیمت ها در فلای تودی

Cheap flights5

خدمت دیگری که فلای تودی برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما در اختیار شما قرار می‌دهد، سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها است. با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما می‌رسد.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که در زمان مشخصی پروازی را جستجو می‌کنید و هر یک از ایرلاین‌ها، قیمت‌های متفاوتی را برای آن ارائه می‌دهند. اما زمانیکه چند لحظه بعد دوباره همان پرواز را جستجو می‌کنید، متوجه می‌شوید که قیمت بلیط از طرف ایرلاین یا ایرلاین‌هایی تغییر کرده است. دلیل این اتفاق تغییر قیمت بلیط هواپیما از طرف ایرلاین‌ها است و باید بگوییم که متاسفانه هیچ استانداردی برای افزایش و یا کاهش نرخ لحظه‌ای بلیط هواپیما از طرف ایرلاین‌ها وجود ندارد.

این امر باعث می‌شود کسانی که به دنبال خرید بلیط ارزان هواپیما هستند، به طور مداوم به جستجوی پرواز مورد نظرشان در تاریخ انتخابی بپردازند تا هر زمان که بلیط هواپیما ارزان شد آن را خریداری نمایند. اما این امر به دلیل زمانبر بودن منطقی به نظر نمی‌رسد.

برای رفع این مشکل، فلای تودی یکی از کارامدترین سرویس‌های خود با نام «اطلاع از تغییر قیمت‌ ها» را به کاربران خود عرضه می‌کند. سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، تغییرات لحظه‌ای قیمت را از طریق ایمیل به اطلاع شما می‌رساند و به این ترتیب قادر خواهید بود تا بهترین تصمیم را برای خرید بلیط هواپیما اتخاذ نمایید.

حال باید دید کار با این سرویس چگونه است؟ باید بگوییم که کار با سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها بسیار ساده است و برای دسترسی به آن، تنها کافی است که چند مرحله کوتاه را طی نمایید.

۱. ابتدا پرواز خود را در مقصد مورد نظر جستجو نمایید.

۲. در صفحه نمایش جستجوها، چنانچه از کامپیوتر و یا لپ تاپ استفاده می‌نمایید، در قسمت بالای صفحه سمت راست، و چنانچه از موبایل استفاده می‌نمایید، در قسمت پایین صفحه، گزینه ای با عنوان «اطلاع از تغییر قیمت‌ ها» را مشاهده می‌نمایید.

۳. با کلیک بر روی دکمه اطلاع از تغییر قیمت‌ها، پنجره‌ای برایتان به نمایش درمی‌آید که لازم است تا ایمیل خود را در آن وارد نمایید.

پس از ثبت ایمیل این سرویس برای شما فعال خواهد شد و به این ترتیب با انجام مراحلی بسیار ساده به سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ ها در فلای تودی دسترسی خواهید داشت.

بدین ترتیب با دسترسی به این دو سرویس بسیار ساده و کاربردی در فلای تودی به سیستمی دسترسی خواهید داشت که با استفاده از آن‌ می‌توانید در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نمایید و ارزانترین بلیط هواپیما را با ساده ترین و کارامدترین روش ممکن خریداری نمایید.

همچنین در نظر داشتن خرید بلیط کنسلی هواپیما، بلیط‌های چارتری و بلیط سیستمی نیز می تواند به شما در یافتن ارزان ترین پروازها به مقصد مورد نظرتان کمک کند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید