برقراری پروازهای مستقیم تهران استانبول و بالعکس

0
4326
پروازهای مستقیم تهران استانبول
پروازهای مستقیم تهران استانبول

ایرلاین‌های ایرانی پروازهای مستقیم تهران استانبول را آغاز کردند

در حال حاضر با توجه به باز شدن مرزهای ترکیه و سهل گیرانه‌تر شدن محدودیت‌های اعمالی بر سفر از طرف دولت ترکیه، پس از هواپیمایی قطر ایرویز که پروازهای غیر مستقیمی در قالب مسیر تهران-دوحه-استانبول و بالعکس تدارک دیده بود، تعدادی از ایرلاین‌های ایرانی نیز اقدام به برقراری پروازهای مستقیم تهران استانبول و بالعکس نموده‌اند.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما استانبول

بدین ترتیب مسافران می‌توانند از این پس به صورت مستقیم و بدون توقف، به استانبول سفر کرده و بلیط هواپیما استانبول را با قیمتی بسیار ارزان‌تر نسبت به گذشته خریداری نمایند. البته در حال حاضر مسافران فقط با داشتن شرایط ذیل قادر به سفر در مسیر تهران استانبول خواهند بود.

  1. دارا بودن اقامت دائم کشور ترکیه
  2. داشتن تابعیت کشور ترکیه
  3. داشتن ویزای کاری معتبر کشور ترکیه

لازم به ذکر است اسامی مسافرانی که برای خرید بلیط هواپیما ترکیه اقدام می‌نمایند برای دریافت تائیدیه به کشور ترکیه ارسال خواهد شد.

همچنین در صورت عدم تایید مدارک فوق‌الذکر توسط کشور ترکیه و ممانعت از ورود مسافر، امکان استرداد وجه بلیط میسر نمی‌باشد و چنانچه به هر دلیلی از ورود مسافر به کشور ترکیه توسط مبادی ذیصلاح قانونی ممانعت به عمل آید، تهیه بلیط بازگشت به عهده مسافر خواهد بود.

در ادامه نام ایرلاین‌های ایرانی و تاریخ‌هایی که این شرکت‌های هواپیمایی در مسیر تهران-استانبول-تهران پرواز دارند خدمت شما مسافران گرامی ارائه می‌شود.

پروازهای مستقیم تهران استانبول در مسیر رفت:

پروازهای هواپیمایی ایران ایر تهران استانبول:

پروازهای هواپیمایی ایران ایر روزهای جمعه ۲۷ تیر ماه و دوشنبه ۳۰ تیر ماه در مسیر تهران استانبول با شماره‌ پروازی IR719 انجام خواهد شد.

پروازهای هواپیمایی ماهان تهران استانبول:

پروازهای هواپیمایی ماهان در مسیر تهران استانبول از ۱۷ تیر و در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با شماره‌ پروازی W5114 انجام خواهد شد.

پروازهای هواپیمایی قشم ایر تهران استانبول:

پروازهای هواپیمایی قشم ایر در مسیر تهران استانبول در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۶ تیر روزهای پنجشنبه با شماره‌ پروازی QB2213 انجام خواهد شد.

پروازهای هواپیمایی آسمان تهران استانبول:

پروازهای هواپیمایی آسمان در مسیر تهران استانبول از ۱۷ تیر روزهای سه شنبه و پنجشنبه با شماره‌ پروازی EP512 انجام خواهد شد.

پروازهای مستقیم استانبول تهران در مسیر برگشت:

پروازهای هواپیمایی ایران ایر استانبول تهران:

پروازهای هواپیمایی ایران ایر در مسیر استانبول تهران روزهای جمعه ۲۷ تیر ماه و دوشنبه ۳۰ تیر ماه با شماره‌ پروازی IR718 انجام خواهد شد.

پروازهای هواپیمایی ماهان استانبول تهران:

پروازهای هواپیمایی ماهان در مسیر استانبول تهران از ۱۲ تیر و در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با شماره‌ پروازی W5115 انجام خواهد شد.

پروازهای هواپیمایی قشم ایر استانبول تهران:

پروازهای هواپیمایی قشم ایر در مسیر استانبول تهران در تاریخ‌های ۱۹ و ۲۶ تیر روزهای پنجشنبه با شماره‌ پروازی QB2212 انجام خواهد شد.

پروازهای هواپیمایی آسمان استانبول تهران:

پروازهای هواپیمایی آسمان در مسیر استانبول تهران از ۱۷ تیر روزهای سه شنبه و پنجشنبه با شماره‌ پروازی EP513 انجام خواهد شد.

همچنین هواپیمایی معراج روز جمعه سیزدهم تیر ماه ۹۹ پروازی در مسیر استانبول تهران به شماره پروازی JI4804 خواهد داشت.

لازم به ذکر است پروازهای مستقیم هواپیمایی ترکیش در مسیر تهران استانبول از روز جمعه بیست و هفتم تیر ماه ۹۹ همه روزه از فرودگاه امام خمینی به دو فرودگاه جدید استانبول و صبیحا گوکچن و پروازهای برگشت هواپیمایی ترکیش در مسیر استانبول تهران از روز پنجشنبه بیست و ششم تیرماه ۹۹ همه روزه از دو فرودگاه جدید استانبول و صبیحا گوکچن به فرودگاه امام خمینی انجام خواهد شد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید