پروازهای غیر مستقیم تهران استانبول با قطر ایرویز

0
3378
پروازهای غیر مستقیم تهران استانبول
پروازهای غیر مستقیم تهران استانبول

آغاز پروازهای غیر مستقیم تهران استانبول با هواپیمایی قطر ایرویز

قطر ایرویز در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌های جهان است که با وجود شرایط موجود هنوز پروازهای بسیاری به نقاط مختلف جهان دارد. در حال حاضر هواپیمایی قطر برای انتقال مسافران از تهران به استانبول اقدام به برقراری پروازهای غیر مستقیم تهران استانبول در قالب مسیر تهران-دوحه- استانبول نموده است. پروازهای تهران استانبول با هواپیمایی قطر ایرویز از روز گذشنبه چهارشنبه ۱۱ تیرماه ۹۹ برابر با ۱ ژوئیه ۲۰۲۰ آغاز شده است.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران استانبول

کلیه سفرهای قطر ایرویز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و قطر ایرویز ضمن برقراری این پروازها، به مسافران خود این اطمینان را می‌دهد که در امنیت و سلامت کامل سفر کنند.

همچنین هواپیمایی قطر ایرویز با انعطافی که برای بلیط‌های خود در نظر گرفته است به مسافران اجازه می‌د‌هد تا انتخاب آزادتری برای پروازهای خود داشته باشند. مسافران هواپیمایی قطر در مسیر تهران بودروم می‌توانند تاریخ پرواز خود را بدون پرداخت هزینه تغییر دهند و یا برای سفرهای آتی خود از اعتبار بلیط استفاده نمایند.

قطر ایرویز با بیان اینکه سلامت و امنیت مسافران اولویت اصلی این شرکت هواپیمایی است این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد تا با اعتماد به نفس کامل به سفر بپردازند.

پروازهای غیر مستقیم تهران استانبول با قطر ایرویز تمامی روزهای هفته با ۲ شماره پروازی QR499 و QR491 در مسیر تهران دوحه از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به سمت فرودگاه دوحه (DOH)و در ادامه مسیر با ۲ شماره پروازی QR239 و QR245 در مسیر دوحه استانبول از فرودگاه دوحه (DOH) به سمت فرودگاه جدید استانبول (IST) انجام می‌شود.

همچنین پروازهای برگشت استانبول تهران هواپیمایی قطر ایرویز تمامی روزهای هفته با ۲ شماره پروازی QR240 و QR246 در مسیر استانبول دوحه از فرودگاه جدید استانبول (IST) به سمت فرودگاه دوحه (DOH)و در ادامه مسیر با ۲ شماره پروازی QR490 و QR498 در مسیر دوحه تهران از فرودگاه دوحه (DOH) به سمت فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز از تهران به استانبول و از استانبول به تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید