آغاز پروازهای جدید لوفتهانزا

0
2400
پروازهای جدید لوفتهانزا
پروازهای جدید لوفتهانزا

پروازهای جدید لوفتهانزا از نیمه دوم ماه جون آغاز خواهد شد

ایرلاین‌های گروه هواپیمایی لوفتهانزا مقاصد جدیدی به برنامه پروازی خود افزودند. پروازهای جدید لوفتهانزا بیشتر بر روی مقاصد گردشگری تابستانی تمرکز دارند و از نیمه دوم ماه جون آغاز خواهند شد.

از ۱۵ جون، لوفتهانزا حدود ۲۰ پرواز داخلی و اروپایی از فرانکفورت و مونیخ به شهرهایی مانند بندر دوبرونیک، فارو، ونیز، ایبیزا، مالاگا، پورتو، اسپلیت، قبرس و بیارا خواهد داشت. با شروع این پروازها برنامه پروازهای هفتگی لوفتهانزا از ۵۰۰ پرواز به ۹۰۰ عدد خواهد رسید.

علاوه بر این، لوفتهانزا پروازهای طولانی مسیر از فرانکفورت به قاهره، پکن، شانگهای و سن خوزه (کاستا ریکا) و از مونیخ به سان فرانسیسکو، دهلی، مونترال و سئول خواهد داشت.

همچنین از ۱۵ جون، ایرلاین‌های اتریشی و بروکسل که پس از اپیدمی پروازهای خود را متوقف کرده بودند، پروازهای سیستمی خود را به ترتیب به ۳۷ و ۵۹ مقصد با جزئیاتی که به زودی منتشر خواهد شد، آغاز خواهند کرد.

خرید بلیط ارزان هواپیما لوفتهانزا

هواپیمایی سوئیس سرویس‌های پروازی خود را با از سرگیری پروازهایش از زوریخ به برندیسی، فلورانس، ناپل، پالرمو، رم، و مقاصد دیگر به ایتالیا افزایش خواهد. همچنین هواپیمایی سوئیس پروازهای خود از ژنو به فارو و نیس را در کنار پروازهای طولانی مسیر از سر خواهد گرفت. در همین اثنا، هواپیمایی ادلوایس ایر تا آخر ماه جون، ۱۷۱ پرواز به ۳۶ مقصد تابستانی خواهد داشت.

هواپیمایی یورو وینگز ناوگان خود را تا اواخر ماه جون دو برابر خواهد کرد و تعداد آن را به ۲۰ فروند ایرباس خواهد رساند و در ادامه ۴۰ مقصد اروپایی به برنامه پروازی خود خواهد افزود. از میان این مقاصد می‌توان به مایورکا، سیلت، هرینگدورف، یونان و کرواسی اشاره کرد.

همچنین هواپیمایی ایر دولومیتی نخستین پروازهای خود را از فلورانس به کاتانیا و پالرمو از تاریخ ۵ جون و به باری و کالیاری از تاریخ ۱۹ جون آغاز خواهد کرد.

از سرگیری پروازهای لوفتهانزا به همراه برنامه گسترش پروازهای این گروه هواپیمایی که پیشتر اعلام شده بود و رفع محدودیت‌ها که کشورهای اروپایی بیشتری را به لیست پروازی هواپیمایی لوفتهانزا خواهد افزود، باعث افزایش پروازهای این شرکت هواپیمایی خواهد شد.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید