پروازهای تهران ایروان برقرار است

1
3022
پروازهای تهران ایروان
پروازهای تهران ایروان

پروازهای تهران ایروان تمامی روزهای هفته انجام می‌شود

در حال حاضر با توجه به باز شدن مرزهای ارمنستان به روی مسافران پروازهای مسیر تهران ایروان برقرار است. مسافران ایرانی برای سفر به ایروان می‌توانند از پروازهای تهران ایروان به صورت غیر مستقیم در قالب دو مسیر تهران – دوحه – ایروان و تهران – دبی – ایروان بهره ببرند.

خرید ارزانترین بلیط هواپیما ایروان

بر این اساس پروازهای رفت هواپیمایی قطر در قالب مسیر تهران – دوحه – ایروان تمامی روزهای هفته با شماره‌های پروازی QR499، QR491 و QR483 در مسیر تهران دوحه از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و سپس به فرودگاه رفیق حریری بیروت (BEY) انجام می‌شود. در ادامه مسیر، این پرواز توسط هواپیمایی میدل ایست ایرلاینز و با شماره‌ پروازی ME275 در مسیر بیروت ایروان از فرودگاه رفیق حریری بیروت (BEY) به مقصد فرودگاه زوارتنوس ایروان (EVN) انجام می‌شود.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی قطر در قالب مسیر ایروان – دوحه – تهران روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته با شماره‌های‌ پروازی QR286 در مسیر ایروان دوحه از فرودگاه زوارتنوس ایروان (EVN) به مقصد فرودگاه دوحه (DOH) و در ادامه مسیر با شماره‌های پروازی QR490 ،QR482 و QR498 در مسیر دوحه تهران از فرودگاه دوحه (DOH) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می‌شود.

پروازهای هواپیمایی امارات نیز روزهای یک شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته از تهران به مقصد ایروان برقرار است. پروازهای رفت هواپیمایی امارات در مسیر تهران – ایروان با شماره پروازی EK978 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به مقصد فرودگاه دبی (DXB) و در ادامه مسیر با شماره‌ پروازی EK2206  در مسیر دبی ایروان از فرودگاه دبی (DXB) به مقصد فرودگاه زوارتنوس ایروان (EVN) انجام می‌شود.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی امارات در مسیر ایروان دبی روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه با شماره پروازی EK2207 از فرودگاه زوارتنوس ایروان (EVN) به مقصد فرودگاه دبی (DXB) و در ادامه مسیر با شماره‌ پروازی EK977در مسیر دوحه تهران از فرودگاه دبی (DXB) به مقصد فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) انجام می‌شود.

1 نظر

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید