اگر از شما بپرسند مقصدی خارجی ارزان، با طبیعت زیبا، امکانات گردشگری و مراکز خرید خوب که فاصله کمی تا ایران دارد را معرفی کنید، به طور حتم شهر وان در ترکیه اولین جزو اولین مواردی است که به ذهن شما خواهد رسید. به دلایلی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم، شهر وان به مقصدی محبوب در میان ایرانیان تبدیل شده که به صورت زمینی و با خودروی شخصی نیز به این شهر سفر می‌کنند. اگر قصد سفر به این شهر محبوب ترکیه را دارید و به دنبال رزرو بهترین هتل وان هستید، با مجله گردشگری فلای‌تودی همراه شوید.

معرفی بهترین هتل‌ های وان

مراکز خرید وان و ارزان بودن این سفر باعث شده تا در طول مسافران زیادی راهی این شهر ترکیه شوند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌ های وان ترکیه را معرفی کنیم و درباره هر کدام اطلاعاتی کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید برای سفر و اقامتی به یاد ماند

نی برنامه‌ریزی کنید. اینکه بگوییم بهترین هتل های وان به عنوان مثال این موارد هستند، خیلی دقیق نیست چرا که هر فردی در رزرو هتل، اولویت‌های مخصوص به خودش را دارد و سلایق افراد مختلف با هم متفاوت است. در ادامه بر حسب تعداد ستاره‌های هتل‌ها پیش خواهیم رفت و در هر دسته بندی، بهترین هتل های وان از نظر مسافران را معرفی خواهیم کرد.

هتل های ۵ ستاره شهر وان ترکیه

در میان بهترین هتل های شهر وان که بسیاری از مسافران درباره کیفیت آن‌ها نظرات مثبتی داشتند، هتل های پنج ستاره زیادی دیده می‌شود که در ادامه به بررسی چند مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

هتل های ۵ ستاره شهر وان ترکیه

هتل دبل تری بای هیلتون | لوکس و متفاوت

این هتل که زیر مجموعه هتل های هیلتون است، در دسته‌بندی بهترین هتل‌ های وان ترکیه با قیمت بالا قرار می‌گیرد. از همان ابتدا که نمای بیرونی هتل را ببینید متوجه خواهید شد که اقامتی تجملاتی در عمارتی باشکوه انتظار شما را می‌کشد. انواع مختلف اتاق‌ها با خصوصیات متنوع، امکانات فراوان مانند استخر و اسپا و … از جمله خدماتی هستند که با رزرو هتل دبل تری بای هیلتون در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هتل دبل تری بای هیلتون از بهترین هتل‌ های وان

هتل الیت ورلد وان | با مجموعه آبی و امکانات تفریحی

با رزرو هتل الیت ورلد وان می‌توانید لذت اقامت در یکی دیگر از هتل های پنج ستاره وان را تجربه کنید. اگر علاقه زیادی به تجملات دارید، این هتل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هم ظاهر بیرونی هتل و هم جزئیاتی که در طراحی داخلی و اتاق‌های هتل رعایت شده، مقدمات اقامتی تجملاتی را برای مهمانان فراهم می‌آورد.

امکانات هتل الیت ورلد وان نیز از جهتی دیگر اقامت آرام و تجملاتی مهمانان خود را تضمین خواهند کرد. رستوران‌های هتل، سالن‌های اسپا و مجموعه آبی، بارها و کافه و امکان آفتاب گرفتن در تراس همگی در جهت مهیا کردن اقامتی همراه با آسایش برای مهمانان هتل در نظر گرفته شده‌اند.

رزرو هتل الیت ورد وان از لوکس ترین هتل های وان

بهترین هتل های ۴ ستاره وان

تا این قسمت از مطلب به معرفی بهترین هتل‌ های وان پرداختیم که از نظر مسافران هتل های قابل قبولی بوده‌اند و رضایت مهمانان را در حد خوبی جلب کرده‌اند. در ادامه هتل‌هایی را معرفی خواهیم کرد که می‌توان آن‌ها را در لیست بهترین هتل وان ترکیه دسته‌بندی کرد و مبنای این معرفی، اطلاعاتی است که از این هتل ها در فضای مجازی وجود دارد.

به دلیل اهمیت هزینه هتل در وان از معرفی هتل های چهار ستاره شروع می‌کنیم و پس از آن با کاهش قیمت، به سراغ هتل های سه ستاره می‌رویم. با اقامت در هتل های چهار ستاره وان علاوه بر بهره مندی از خدمات متنوع این هتل ها، هزینه به نسبت پایین‌تری را پرداخت خواهید کرد. اگر به غیر از موارد ذکر شده بخواهیم از چند هتل چهار ستاره دیگر نیز نام ببریم، می‌توانیم به هتل های زیر اشاره کنیم:

بهترین هتل های ۴ ستاره وان

هتل تامارا وان | دسترسی به مرکز شهر

مهمترین مزیت هتل تامارا به عنوان یکی از بهترین هتلهای وان موقعیت مکانی آن است. قرار گرفتن در مرکز شهر دسترسی‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار مهمانان این هتل قرار می‌دهد. همچنین امکاناتی که با اقامت در یک هتل چهار ستاره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد را نیز به مشخصات قبلی این هتل اضافه کنید و خواهید دید که هتل تامارا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای اقامت در شهر وان به سراغ آن بروید.

ارزانترین هتل در وان ترکیه

هتل هالدی وان | از پرطرفدارترین هتل های وان

اگر به موقعیت مکانی هتل های وان روی نقشه نگاهی بیندازیم، در میان هتل های مرکز شهر وان ترکیه به هتل هالدی خواهیم رسید. این هتل چهار ستاره از بهترین هتل های این شهر است که امکانات قابل قبولی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. رستوران، کافه، سالن اسپا، سالن فیتنس، سونا و پارکینگ از جمله امکاناتی هستند که با اقامت در این هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هتل هالدی وان ترکیه

هتل بویوک اورارتو | با دسترسی خوب به مراکز خرید

این هتل یکی از هتل های قدیمی شهر وان است که به صورت سه ستاره شروع به فعالیت کرده و با ارائه خدمات با کیفیت بالا و تلاش مستمر در بهبود ارائه این خدمات، موفق به دریافت ستاره چهارم شد. اطلاع از همین نکته کافی است تا بدون مراجعه به هتل از کیفیت بالای ارائه خدمات در آن مطمئن شوید؛ چرا که مجموعه مدیریت هتل پیش از این ثابت کرده‌اند که همواره به دنبال بهبود شرایط هستند. این هتل فاصله کوتاهی تا مراکز خرید آتایوس سیلور وان و آیدین پریهان دارد.

هتل رامادا بای ویندهام وان | فاصله کوتاه تا موزه و قلعه وان

هتل رامادا بای ویندهام وان در نزدیکی دریاچه زیبا وان و جزیره آکدامار قرار گرفته است. با اقامت در رامادا بای ویندهام وان علاوه بر چشم‌انداز فوق‌العاده دریاچه وان و دسترسی آسانی به جزیره آکدامار می‌توانید در کمترین زمان از موزه و قلعه وان دیدن کنید. هتل رامادا بای ویندهام نسبت به بسیاری از هتل های وان فاصله بیشتری با مرکز شهر دارد، اما موقعیت جغرافیای دنج‌تر و زیباتری دارد. از سمتی با اقامت در این هتل در کنار سایر امکانات لوکس می‌توانید از باشگاه بدنسازی و رستوران بین‌المللی نیز استفاده کنید.

هتل رامادا بای ویندهام وان در وان ترکیه

هتل نیلز وان | لوکس و بین المللی

اگر قصد دارید اقامت راحت و لوکسی در شهر وان داشته باشید، هتل نیلز یکی از بهترین هتل های وان به شمار می‌رود. هتل نیلز یک هتل چهار ستاره با امکاناتی در حد هتل های لوکس بین‌المللی است. این هتل یک رستوران بین‌المللی دارد و خدماتی مثل پارکینگ خصوصی، تراس با نمای زیبایی از شهر و کافی شاپ شبانه به مهمانان ارائه می‌دهد.

از دیگر امکانات هتل نیلز وان می‌توان به صبحانه بوفه، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد. این هتل فاصله کوتاهی تا مراکز خرید آیدین پریهان وان و ای وی ام وان دارد.

هتل نیلز وان از لوکس ترین هتل های وان ترکیه

هتل های ۳ ستاره وان

اگر به دنبال بهترین هتل‌ های وان با امکانات خوب و قیمت مناسب هستید، رزرو هتل های سه ستاره وان گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. در ادامه با برخی از بهترین هتل های ۳ ستاره و ارزان در وان آشنا شوید.

هتل های ۳ ستاره وان

هتل آکدامار وان | از هتل های اقتصادی وان

هتل آکدامار یکی از هتل های مرکز شهر وان به شمار می‌رود. این هتل امکانات و خدمات زیادی دارد. صبحانه هتل آکدامار رایگان است، از سمتی این هتل یک کافه مجهز با منویی از انواع دسرها و نوشیدنی‌ها دارد. از دیگر امکانات هتل آکدامار وان می‌توان به خشکشویی، سونا، حمام ترکی و همچنین ماساژ و اسپا اشاره کرد. از سمتی با اقامت در این هتل شما می‌توانید از خدماتی مثل خشکشویی، اینترنت رایگان و سالن بدنسازی مجهز استفاده کنید.

از همه مهمتر تمام ۶۶ اتاق هتل آکدامار وان دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، حمام همراه با لوازم بهداشتی، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی و نظافت روزانه هستند. به طورکلی اگر به دنبال اقامت راحت در شهر وان هستید، رزرو هتل آکدامار با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات رفاهی، یکی از بهترین هتل های وان برای اقامت است.

قیمت هتل های وان

هتل ایکا | هتلی نزدیک به جاهای دیدنی وان

اگر قصد آشنایی با هتل های شهر وان را دارید، در بین تمام هتل های شهر وان، هتل ایکا یکی از جالب‌ترین دکورها را دارد. تمامی اتاق‌های این هتل با معماری نئوکلاسیک طراحی و دیزاین شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل ایکا وان همگی مجهز به تهویه مطبوع قابل تنظیم، خط تلفن مستقیم داخلی، سشوار، ست چای و قهوه رایگان، حمام اختصاصی با وسایل بهداشتی، تلویزیون ال‌ای‌دی فول‌اچ‌دی، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت رایگان و اتو هستند.

اما شاید مهمترین ویژگی هتل ایکا وان صبحانه‌های آن باشد. این هتل بیشتر از صد نوع غذا در منوی صبحانه خود دارد. هتل ایکا وان در کنار معماری و خدمات جالب توجه، از موقعیت جغرافیایی مناسبی هم برخوردار است. این هتل در مرکز شهر و در حاشیه رودخانه وان قرار دارد. با اقامت در هتل ایکا وان شما فقط چند دقیقه با دریاچه فاصله دارید و می‌توانید به راحتی از تراس اتاقتان به دریاچه آبی وان خیره شوید.

هتل ایکا از ارزان ترین هتل های وان

هتل گرند وان | هم اقتصادی، هم باکیفیت

این هتل که در مرکز شهر وان قرار دارد، از هتل های خوب ۳ ستاره وان به شمار می‌رود. هتل گرند وان با ارائه خدمات با کیفیت و مهیا کردن امکانات مناسب، توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین هتل های وان به اثبات برساند. رستوران، خدمات خانه داری و موقعیت جغرافیایی مناسب، تنها بخشی از نکات مثبتی است که می‌توانیم در مورد این هتل به آن‌ها اشاره کنیم.

هتل رویال برک | اقامت ارزان در وان

با اقامت در هتل رویال برک با بسیاری از جاهای دیدنی وان، مثل موزه تاریخی این شهر فقط یک پیاده‌روی سه دقیقه‌ای فاصله دارید. علاوه بر موقعیت جغرافیایی بسیار خوب، هتل رویال برک امکانات مناسبی هم برای اقامت در وان دارد.

تمامی اتاق‌های هتل رویال برک وان با امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کمد لباس، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سایر لوازمی که برای اقامت راحت به آن‌ها نیاز دارید تجهیز شده‌اند. در کنار اتاق‌های راحت این هتل خدماتی همچون پذیرش ۲۴ ساعته و اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و… نیز به مسافرانش ارائه می دهد. اگر به دنبال اقامت مقرون به صرفه در هتل های وان هستید، هتل رویال برک وان با توجه به امکانات و موقعیت جغرافیایی انتخاب مناسبی است.

هتل رویال برک از بهترین هتل های وان ترکیه

هتل دیمت پارک وان | هتلی نزدیک به خیابان جمهوریت

اگر سفر به وان را به قصد خرید انجام می‌دهید، می‌توانید در خیابان جمهوریت که بهترین مراکز خرید و رستوران‌ها را در خود جای داده، هتل خود را رزرو کنید. پیشنهاد ما هتل دیمت پارک وان است که در فاصله‌ ۲ دقیقه‌ای خیابان جمهوریت قرار دارد. امکانات آن با توجه به قیمت هتل دیمت پارک وان و تعداد ستاره‌هایش، بسیار مناسب است و مهمانان هتل تا به امروز در کل از این هتل رضایت داشته‌اند.

وان، یک سفر خارجی ارزان

با توجه به هدف شما از سفر به وان و نوع اقامتی که ترجیح می‌دهید داشته باشید (از اقامت اقتصادی و مقرون به صرفه تا اقامتی لوکس و تجملاتی)، انتخاب‌های متنوعی هم در زمینه هتل و هم خرید بلیط قطار یا هواپیما پیش روی شما قرار خواهد داشت. تنها کافی است بهترین زمان سفر به وان را انتخاب کرده، اولویت‌های خود را مشخص کنید و کمی زمان برای جست و جو صرف کنید. به طور حتم یکی از هتل های وان کاملا با شرایط شما مطابقت خواهد داشت.

اگر تجربه سفر به وان و اقامت در هتل های این شهر را دارید، پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول درباره بهترین هتل های وان

در کدام یک از هتل‌ های وان می‌توان اقامتی لوکس را تجربه کرد؟

هتل های پنج ستاره این شهر مانند دابل تری بای هیلتون و الیت ورلد اقامتی لوکس را برای مهمانان خود تضمین خواهند کرد.

یک هتل در وان که قیمت مناسبی هم دارد، معرفی کنید.

هتل دوسکو وان از جمله هتل هایی است که با پرداخت هزینه‌ای به نسبت پایین می‌توانید از خدمات مناسب آن بهره‌مند شوید. برای رزرو هتل دوسکو وان کلیک کنید.

کدامیک از هتل های ارزان وان در نزدیکی خیابان جمهوریت را می‌توانم رزرو کنم؟

هتل دیمت پارک وان که پیاده تا خیابان جمهوریت ۵ دقیقه فاصله دارد و جزو هتل های مقرون به صرفه وان به حساب می‌آید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید