معرفی مراکز خرید لوکس سنگاپور

0
4340
مراکز خرید لوکس سنگاپور

سنگاپور بهشت خرید است، به خصوص اگر بتوانید هزینه کنید. اگر در سفر به سنگاپور به دنبال محصولاتی با کیفیت بالا و شیک هستید، در هر محله ای از آن مراکز خرید فراوانی وجود دارد که بعضی از آنها مراکزی لوکس و مجلل هستند که دیدن و خرید کردن از آنها خالی از لطف نخواهد بود.

مرکز خرید ماندارین

مرکز خرید ماندارین (Mandarin) سنگاپور در خیابان Orchard قرار دارد. این مرکز خرید لوکس با داشتن فروشگاه‌هایی متنوع با برندهای تجاری و معروف دنیا مانند Michael Kors ،Rimowa و Victoria’s Secret باعث بوجود آمدن ترافیک سنگینی در پیاده‌روی خیابان شده است.

مرکز خرید ماندارین

مرکز خرید Ngee Ann City

مرکز خرید Ngee Ann City دارای یک نمای خارجی به رنگ قرمز است که اغلب آن را به نام «تاکاشیمایا» نیز می‌شناسند. در این مرکز خرید مجلل می‌توان انواع مغازه‌ها از جمله Goyard و Loewe را برای کیف‌های دستی و کالاهای چرمی و یا Cartier و Van Cleef & Arpels را برای زیورآلات پیدا کرد.

مرکز خرید Ngee Ann City

مرکز خرید پاراگون

مرکز خرید پاراگون (Paragon)، مجموعه‌ای از مارک‌های مشهور و بین‌المللی از جمله Gucci ،Prada ،Miu Miu و Salvatore Ferragamo را در خود جای داده است. مارک اسپانیایی Loewe اولین فروشگاه آسیایی خود با نام Casa Loewe را در این مرکز خرید افتتاح کرد. همچنین مرکز خرید پاراگون به خاطر ارائه خدمات ویژه پزشکی بین خریداران معروف است.

مرکز خرید Paragon

مرکز خرید هیلتون

هتل هیلتون سنگاپور و مرکز خرید آن در خیابان Orchard قرار دارند. معماری و دیزاین مرکز خرید هیلتون (Hilton) در مقایسه با سایر مراکز خرید سنگاپور لوکس‌تر و مجلل‌تر می‌باشد. بسیاری از افراد برای خرید برند و مارک‌هایی مثل Comme Des Garcons ،Stella McCartney ،Rolex و Giorgio Armani به این مرکز خرید می‌روند.

مرکز خرید Hilton

 

 

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید