معرفی ایرلاین ارزان قیمت پگاسوس

0
2652
ایرلاین پگاسوس
ایرلاین پگاسوس

ایرلاین پگاسوس

یکی از ایرلاین‌های ارزان قیمت ترکیه که طرفداران زیادی دارد، ایرلاین پگاسوس( Pegasus Airlines) است؛ هواپیمایی خصوصی کشور ترکیه که کمتر از ۳۰ سال قدمت دارد. این ایرلاین در سال ۲۰۰۷ بیشترین تعداد مسافر نسبت به سایر ایرلاین‌های خصوصی را جابه‌جا کرد و در سال ۲۰۰۸ توانست ۴٫۴ میلیون مسافر جابه‌جا کند. در سال‌های بعد رشد پگاسوس باز هم بیشتر شد به طوریکه در سال ۲۰۱۳، این ایرلاین ارزان قیمت توانست ۱۶٫۸ میلیون مسافر را جابه‌جا کند.

کلاس‌های پروازی ایرلاین پگاسوس

ایرلاین پگاسوس نیز همچون بسیاری از ایرلاین‌های ارزان قیمت، کلاس‌های پروازی متفاوتی ندارد و تنها یک کلاس پروازی و یک نوع کابین در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اما این ایرلاین با ارائه بلیط‌های متفاوت با قیمت‌هایی متفاوت، برخی امکانات و خدمات از جمله پذیرایی و سرگرمی‌های صوتی تصویری را با پرداخت هزینه برای مسافران فراهم می‌کند.

مقاصد پروازی ایرلاین پگاسوس

هواپیمایی پگاسوس نه تنها به بیشتر شهرهای داخلی ترکیه پروازهای منظم روزانه دارد، بلکه به بسیاری از پایتخت‌های آسیایی و اروپایی نیز پروازهای منظم هفتگی برقرار کرده است. شهرهایی در کشورهای آلمان، سوئیس، روسیه، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و بسیاری دیگر از کشورها در میان مقاصد پروازی پگاسوس قرار دارند.

پروازهای پگاسوس به ایران

هواپیمایی پگاسوس از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در تهران به مقصد استانبول به صورت مستقیم و به مقاصد آنتالیا، وان، ازمیر و پایتخت‌های اروپایی از جمله بلگراد، استکهلم، مادرید، برلین و غیره به طور غیرمستقیم پرواز دارد.

خرید بلیط ارزان استانبول با پگاسوس

بهترین هتل های استانبول

خرید بلیط پگاسوس

خرید بلیط پگاسوس نیز همچون بلیط دیگر ایرلاین‌ها، در فلای تودی فراهم شده است. برای خرید بلیط این ایرلاین تنها کافی است به صفحه ایرلاین پگاسوس مراجعه کنید. سپس پرواز مورد نظر خود را جستجو و با بهترین قیمت خریداری کنید. خوب است بدانید که برای خرید بلیط پگاسوس در فلای تودی، حتما نیازی نیست که مبدا یا مقصد شما ایران باشد. بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید بلیط پروازهای پگاسوس از هر نقطه از جهان به هر نقطه دیگری در دنیا را به راحتی و با چند کلیک به صورت آنلاین خریداری کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید