سفر به مجمع الجزایر آزور

0
4358
مجمع الجزایر آزور
مجمع الجزایر آزور

سفر به مجمع الجزایر آزور – امن ترین مقاصد گردشگری جهان در دوران همه گیری ویروس کرونا

آزور مجمع الجزایری نیمه گرمسیری در پرتغال متشکل از ۹ جزیره است که به سه گروه تقسیم می‌شوند. گروه غربی مجمع الجزایر آزور شامل جزایر فلورس و کوروو، گروه مرکزی شامل جزایر ترسیرا، فیالی، سائو ژورژی، گراسیوزا و پیکو و در نهایت گروه شرقی آن شامل جزایر سانتا ماریا و سائو میگوئل است.

رزرو بلیط هواپیما آزور 

هر کدام از جزایر آزور، با جزیره همسایه خود متفاوت است، به طوریکه در هر یک از آن‌ها می‌توانید شاهد مناظر، فعالیت‌ها و سنت‌های متنوع باشید.

آزور در زمان همه گیری کرونا

آزور با وجود پاندمی کرونا، در جرگه سبز امن‌ترین مناطق گردشگری جهان باقی مانده است و جایی امن برای تعطیلات شما در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود.

 مجمع الجزایر آزور
مجمع الجزایر آزور

در سال ۲۰۲۱، آزور یکی از امن ترین، شگفت انگیزترین و مرفه ترین مقاصد است و با امنیتی که به بازدیدکنندگانش هدیه می دهد خود را از بقیه متمایز کرده است. برای جلوگیری از انتشار ویروس همه بازدید کنندگان قبل از ورود آزمایش می شوند (آزمایشات را می توانند در کشور / منطقه خودشان انجام دهند) . به علاوه، این مقصد گردشگری فاصله ایمن را که بازدیدکنندگان به آن نیاز دارند و بسیاری از فعالیتها در فضای باز که همه آن چیزهایی هستند که پس از مدت طولانی قرنطینه، در چنین شرایط دشواری به آن نیاز داریم را به ما ارائه می‌دهد.

این مجمع الجزایر ترکیبی است از سنت و مدرنیته ، با غذاهای بسیار خاص و مناظر طبیعی بی نظیری که در هیچ کجای دیگر نمی توانید بیابید. حداقل یک بار در زندگی باید به خود فرصت دهیم که زندگی واقعی را متوقف کنیم به طبیعت بنگریم و همیشه پذیرای آن باشی. ضد طبیعت نباشیم، بلکه همیشه با آن در ارتباط باشیم.

 مجمع الجزایر آزور
مجمع الجزایر آزور

کوه پیکو بلندترین نقطه کشور پرتغال با ارتفاع ۲۳۵۱ در این مجمع الجزایر واقع است. این منطقه با قرارگیری در نیم کره شمالی واقع در اقیانوس اطلس موقعیت جغرافیایی خاصی دارد و محل اتصال سه قاره آمریکا، اروپا و آفریقا می‌باشد.

برای اطلاع از جزئیات ملزومات سفر به آزور می توانید به وب سایت http://www.visitazores.com/pt/timetoazores

مراجعه نمایید. برای داشتن آرامش خاطر، می توانید از بیمه Covid-19 بهره‌مند شوید که تمامی هزینه‌های بازگشت به کشور، بازپرداخت بلیط هواپیما ، هتل ها و هزینه های بیمارستان در صورت ابتلا به ویروس را شامل می‌.شود.

آیا مایلید در این شرایط از ازدحام جمعیت دور بمانید؟ پس حتما سری به فلورس بزنید.کمتر از ۴۰۰۰ نفر در این جزیره با زیبایی کم نظیر زندگی می کنند. این جزیره مخصوص دوستداران طبیعت، پیاده‌روی و خوش خوراک‌ها است.

جزیره فلورس
جزیره فلورس

پروازهای میان جزیره‌ای در مجمع الجزایر آزور بسیار منظم هستند. برای سفر به این مجمع الجزایر، می توانید ابتدا پرواز خود را به مقصد پونتا دلگادا (شهر اصلی جزیره سائو میگوئل) رزرو کرده و سپس با هزینه ای کم  با پرواز داخلی به Flores سفر نمایید. برای خرید بلیط هواپیما در هر یک از مسیرهای مورد نظر خود می‌توانید از طریق سایت فلای تودی اقدام نمایید.

شرایط قرنطینه در مجمع الجزایر آزور: اگر آزمایش COVID-19 را طی ۷۲ ساعت قبل از عزیمت یا گذرنامه واکسن انجام دهید، قرنطینه نمی شوید.

تست مورد نیاز: فقط برای مسافرانی که واکسن نزده اند مورد نیاز است.

محدودیت رفت و آمد: ندارد

هتل، فروشگاه ها و رستوران ها: باز هستند.

نزدیک ترین فرودگاه: Ponta Delgada

آمار مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در هر ۱۰۰،۰۰۰ هزار نفر: ۹ نفر

اسناد اجباری سفر: ۷۲ ساعت پیش از عزیمت “پرسشنامه ارزیابی ریسک و تشخیص زودهنگام-آزور در امنیت” آنلاین را از اینجا دریافت و تکمیل نمایید.

پس از ورود به آزور، اظهارات زیر را تکمیل نمایید: “اعلامیه ورود به آزور” و “اعلامیه سفر بین جزیره” که در اینجا موجود است.

برای دریافت آخرین اطلاعات می‌توانید به این آدرس مراجعه نمایید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید