ضدعفونی ناوگان هوایی کشور + فیلم

0
2896
ضدعفونی ناوگان هوایی ایران
ضدعفونی ناوگان هوایی ایران

ضدعفونی ناوگان هوایی کشور

به دنبال شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی ناوگان هوایی کشور در دستور کار شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفت. در پی این اقدام، تمامی ناوگان هوایی کشور به همراه تجهیزات زمینی ضدعفونی می‌شوند. انجام ضدعفونی ناوگان هواپیمایی کشور طبق دستورالعمل و بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری صورت می‌گیرد.

همچنین اقدامات پیشگیرانه جهت بیماری کرونا، توسط سازمان هواپیمایی کشوری و با حضور تیم پزشکی هوایی تدوین شده است و به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.

در ادامه به شرح اقداماتی می‌پردازیم که ایرلاین‌های کشور برای جلوگیری از شیوع کرونا و ضدعفونی ناوگان هوایی خود انجام می‌دهند.

ضدعفونی ناوگان هوایی ایران ایر + فیلم

به دنبال شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی ناوگان هوایی هما در دستور کار این شرکت هواپیمایی قرار گرفته و پس از هر پرواز به صورت مستمر انجام می‌شود. در هواپیمایی ایران ایر علاوه بر ضدعفونی ناوگان هوایی خود، عملیات گندزدایی تجهیزات زمینی هواپیما از جمله ماشین‌های حمل بیمار، حمل کترینگ و .. توسط متخصصین پزشکی هما صورت می‌گیرد.

ضدعفونی ناوگان هوایی ایران ایر
ضدعفونی ناوگان هوایی ایران ایر

ضدعفونی ناوگان هوایی ایران ایر تور + فیلم

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور نیز پس از شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از ابتلای مسافران به این بیماری علاوه بر ضدعفونی هواپیماهای خود با محلول، استفاده از اشعه UV را نیز در دستور کار خود قرار داد.

ضدعفونی ناوگان هوایی ایران ایرتور
ضدعفونی ناوگان هوایی ایران ایرتور

ضدعفونی ناوگان هوایی سپهران + فیلم

شرکت هواپمایی سپهران در مقابله با ویروس کرونا علاوه بر ضدعفونی ناوگان هوایی خود اقداماتی مانند ضدعفونی کنترها قبل از پذیرش، بررسی سلامت مسافرین قبل از سوار شدن به هواپیما، ضدعفونی کردن دست مسافرین قبل از نشستن داخل هواپیما را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است. همچنین این شرکت هواپیمایی قبل از هر سفر به مسافران خود بسته‌های حاوی ماسک، دستکش و پد الکلی اهدا می‌کند.

ضدعفونی ناوگان هوایی ایران ایرتور
ضدعفونی ناوگان هوایی ایران ایرتور

ضدعفونی ناوگان هوایی کیش ایر

کلیه هواپیماهای ناوگان هوایی کیش ایر نیز به صورت مداوم و با بهره گیری از روش‌های نوین پاکسازی و ضدعفونی می‌شوند.

از جمله اقداماتی که برای ضدعفونی هواپیمایی کیش ایر صورت می‌گیرد، می‌توان به بازرسی و چک روزانه عملیات ضدعفونی ناوگان هوایی کیش، ضدعفونی تمام تجهیزات صندلی مسافر، ایمن سازی تجهیزات فرودگاهی و ضدعفونی و ایمن سازی تمام نقاط هواپیما اشاره کرد.

همچنین درجه حرارت بدن تمامی مسافران این شرکت هواپیمایی قبل از هر سفر بررسی می‌شود و تمامی کادر پروازی شرکت هواپیمایی کیش ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند.

ضدعفونی ناوگان هوایی کیش ایر
ضدعفونی ناوگان هوایی کیش ایر

ضدعفونی ناوگان هوایی قشم ایر

شرکت هواپیمایی قشم ایر نیز پس از شیوع ویروس کرونا به پاکسازی و ضدعفونی ناوگان هوایی و ساختمان مرکزی خود پرداخته است.

ضدعفونی ناوگان هوایی قشم ایر
ضدعفونی ناوگان هوایی قشم ایر

 

 

 

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید