سین هشتم: سلامتی

0
3968
نوروز سلامت
نوروز سلامت

سین هشتم: سلامتی

باز هم بهار و شوق روزهای آخر سال. اما این بار سال نو رنگ و بویی متفاوت با سال‌های دیگر دارد. این روزها دیگر آن شور و شوق همیشگی برای شروعی تازه در کمتر کسی دیده می‌شود. امسال حتی بوی عید هم با سال‌های پیش متفاوت است. دیگر سیمای شهرها مملو از افرادی نیست که با نگاه‌های مشتاق، خود را برای سال جدید و استقبال از بهار آماده می‌کردند.

سال‌های پیش در گوشه گوشه شهر تنگ‌های ماهی و سبزه‌‌ها و سنبل‌های رنگارنگ خودنمایی می‌کردند و مردم با هیجانی وصف ناپذیر خود را برای شروعی نو آماده می‌کردند. اما امسال سایه شوم کرونا همه زیبایی‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده است. امسال قطعا بهاری متفاوت با سال‌های پیش را تجربه خواهیم کرد. اما اگر بخواهیم می‌توانیم بهارهای آینده را برای خود واطرافیانمان زیباتر سازیم.

شاید هر سال یکی از زیباترین بخش‌های عید نوروز سفر بود. با آمدن عید همه کوله بار سفر می‌بستند تا خستگی یکسال زندگی روزمره را از خود دور کنند. اما این روزها اجتناب از سفر، قطعا یکی از بهترین راه‌ها برای مبارزه با این بیماری است.

نوروز به عنوان فرهنگی اصیل در ایران نشان از تمدن و فرهنگی غنی در میان مردم ما دارد. نوروز که با تحول طبیعت و شکوفایی و نو شدن همراه است، شاید این روزها بهترین تمرین برای همگان است تا با آمدن بهار تحول عظیمی در خود به وجود آورند.

تعطیلات نوروز بهترین فرصت است تا همه به یاری هم برای ریشه کن کردن این بیماری تلاش کنیم و به یاد داشته باشیم که اگر نوروز امسال را هم مانند هر سال با دید و بازدید و سفر همراه کنیم، قطعا بهترین فرصت را برای شیوع هر چه بیشتر این ویروس مهیا کرده‌ایم. نسخه واحد برای پیشگیری از کرونا در جهان قطع کردن زنجیره انتقال آن است و در این میان نوروز می‌تواند تهدیدی جدی برای اتصال این زنجیره باشد. به خاطر داشته باشیم سفر و دید و بازدید همیشه امکان پذیر است اما چیزی که باید مغتنم شمرد سلامتی و بودن در کنار عزیزانمان است.

پس این نوروز را در خانه بمانیم و هشتمین سین سفره‌هایمان را با سلامتی خود و عزیزانمان تکمیل کنیم.

تیم فلای تودی از اینکه در این روزهای سخت همراه ما بودید و با صبر و شکیبایی خود ما را همراهی کردید صمیمانه از شما عزیزان قدردانی می‌کند.

سالی سرشار از شادی و تندرستی را برایتان آرزومندیم.

نوروز سلامت

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید