بهترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟

0
7872
شهرهای اروپا
شهرهای اروپا

همه ما برای سفر به دنبال بهانه هستیم، پیدا کردن مقصدی جدید و آشنایی با فرهنگ های مختلف، بهترین بهانه برای سفر و کشف تجربه‌های ناشناخته است. برای سفر مقاصد زیادی در گوشه و کنار دنیا وجود دارند که با توجه به بودجه و سلیقه‌ خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اینبار ما در مجله گردشگری فلای تودی می‌خواهیم بهترین شهرهای اروپایی را برای سفر به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید تا سفر متفاوتی را تجربه کنید. شما می‌توانید با شرکت در تورهای فلای تودی به بهترین شهرهای اروپا سفر کنید.

استکهلم | سوئد

استکهلم به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا شناخته می‌شود. شهری که از نظر امکانات، زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی و معماری، مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد. پارک‌های فوق‌العاده، کافه‌های بی‌نظیر، رستوران‌های عالی، آثار تاریخی دیدنی و هزاران جاذبه دیگر، دست به دست هم داده‌اند تا استکهلم به یکی از جذاب‌ترین شهرهای اروپایی تبدیل شود.

استکهلم

برای سفری ارزان به استکهلم، ماه جولای (اردیبهشت و خرداد) را انتخاب کنید تا از روزهای بلند و آفتابی اسکاندیناوی لذت ببرید. اما به طور کلی سفر به استکهلم در هر زمانی از سال، جذابیت خاص خود را دارد. بین ماه‌های ژوئن تا آگوست (خرداد تا مرداد)، که هوا ملایم است و دمای هوا به ۲۰ درجه می‌رسد را می‌توان، بهترین زمان برای سفر به سوئد معرفی کرد. برای دیدن قیمت هتل‌های استکهلم کلیک کنید.

پوزیتانو | ایتالیا

یکی از مشهورترین سواحل ایتالیا، پوزیتانو نام دارد که مقصدی بسیار زیبا برای تعطیلات تابستانی به حساب می‌آید. این شهر علاوه بر مسافران تور ایتالیا، میزبان بسیاری از ستارگان سینما و موسیقی است که بر محبوبیت این مقصد گردشگری می‌افزاید. خانه‌های رنگی و زیبا که بر روی صخره‌های شیب‌دار قرار گرفته‌اند منظره‌ای مسحور کننده به این ساحل می‌بخشند.

پوزیتانو

آرامش را می‌توانید در کوچه پس کوچه‌های این شهر زیبا حس کنید. همین آرامش باعث شده این شهر به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلاتی لذت‌بخش در ایتالیا تبدیل شود. آب و هوای پوزیتانو در تمام طول سال معتدل و ملایم است. در جولای یک فستیوال مذهبی بزرگ در این شهر برگزار می‌شود، به همین دلیل هزینه‌ها در ماه جولای بالاتر می‌رود. با سفر به این شهر دیدنی در ماه ژوئن که قیمت‌ها کاهش می‌یابند، مقداری از هزینه‌ها کاسته شده و سفر ارزانتری به سوئد خواهید داشت. فرودگاه بین‌المللی ناپل و فرودگاه سالرنو، نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این شهر هستند.

پراگ | جمهوری چک

پراگ پایتخت کشور جمهوری چک با جاذبه‌های زیبا و معماری منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از گردشگران در اروپا قرار می‌گیرد. زیبایی شهر رویایی پراگ در کشور چک با داشتن پل ها و کلیساهای بسیار زبانزد است؛ شهری که از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برد. رود ولتاوا از میان شهر پراگ می‌گذرد و همین موضوع نیز باعث ایجاد طبیعت زیبایی در این شهر شده، شهری که اکنون یکی از شهرهای پرطرفدار اروپایی برای گردشگران است. در ماه جولای هزاران جشن فرهنگی در پراگ برگزار می‌شود که این شهر را تبدیل به یکی از مقاصد سفر ارزان در اروپا می‌کند. برای دیدن قیمت هتل‌های پراگ کلیک کنید.

پراگ

مادرید | اسپانیا

به مادرید، پایتخت کشور اسپانیا، خوش آمدید. معماری این شهر به گونه‌ای انجام شده که زیرساخت‌های مدرن آن آسیبی به بافت تاریخی شهر نرسانده‌اند. در این شهر می‌توان غذاهای شگفت انگیز، مد و شب نشینی را به خوبی تجربه کرد. با کاهش دما در ماه آگوست (مرداد) و ورود گردشگران، هزینه های سفر به مادرید کاهش می‌یابند و شما می‌توانید سفری نسبتا ارزان و اقتصادی به اسپانیا داشته باشید. برای دیدن قیمت هتل‌های مادرید کلیک کنید.

مادرید

فلورانس | ایتالیا

فلورانس یکی از هنری‌ ترین شهرهای اروپا و میزبان هنرمندان بسیاری چون لئوناردو داوینچی بوده است. فلورانس شهری زنده با رستوران‌های فوق‌العاده است. این شهر از کانون‌های مالی و بازرگانی اروپای سده‌های میانه و از ثروتمندترین شهرهای دوران خود بود. فلورانس خاستگاه رنسانس ایتالیایی بوده که به آن لقب آتن سده‌های میانه را داده‌اند. سفر کردن به فلورانس در ماه آگوست این امتیاز بزرگ را دارد که نسبت به سفر در ماه ژوئن، درصدی از هزینه‌ها را کاهش خواهد داد و سفر ارزانتری را تجربه خواهید کرد.

فلورانس

کراکف | لهستان

کراکف عنوان دومین شهر بزرگ لهستان و یکی از مهم‌ترین شهرهای فرهنگی اروپای مرکزی را به خود اختصاص داده است. کراکف به دلیل زیبایی و معماری فوق العاده‌ خود به فلورانس لهستان شهرت دارد. خوشبختانه معماری باشکوه این شهر از جنگ جهانی دوم جان سالم به در برده است و شاید بزرگ‌ترین علت این باشد که در اغلب حمله‌های هوایی به این شهر در جنگ جهانی شکست خوردند. این شهر یکی از مقرون به صرفه‌ترین شهرهای اروپایی محسوب می‌شود که ناشناخته‌های بسیاری برای کشف دارد.

کراکوف

برلین | آلمان

هیچ کس نمی‌داند که چرا سفر به برلین در ماه آگوست آنقدر به صرفه و مناسب برای سفری ارزان است. دقیقا برعکس سایر پایتخت‌ها که در تعطیلات کامل به سر می‌برند، این ماه یکی از شلوغ‌ ترین و پرانرژی‌ ترین ماه‌های برلین محسوب می‌شود. همچنین در این ماه این فرصت را دارید تا در فستیوال‌های بین‌المللی برلین شرکت کنید. گردشگران در طول تابستان از هوای مطبوع این شهر لذت ببرند. طبیعت زیبای شهر شما را به تحسین وا‌ می‌دارد. برلین پس از سقوط مشهورترین دیوار جهان به مقصد گردشگران بدل شده و سالانه میزبان خیل عظیمی از گردشگران است. برای دیدن قیمت هتل‌های برلین کلیک کنید.

برلین

رم | ایتالیا

شهر رم، یکی از شناخته‌ترین پایتخت‌های اروپایی برای سفر محسوب می‌شود. شهری با قدمت چند هزار ساله که مرکز امپراتوری بزرگ روم بوده و بناهای معروفی که تصاویر آن را روی کارت پستال‌ها و تابلوهای نقاشی زیادی دیده‌اید. مسلما رم آنقدر جای دیدنی دارد که اگر بخواهید یک سفر یک هفته‌ای را به‌طور کامل به این شهر اختصاص دهید هم خسته نخواهید شد. برای دیدن قیمت هتل‌های رم کلیک کنید.

رم سفر به اروپا

میلان | ایتالیا

انتخاب اول بسیاری از گردشگران برای سفر به ایتالیا، رم است در صورتی که اگر سری به شمال ایتالیا، میلان بزنید، از جذابیت های این شهر حیرت زده خواهید شد.این شهر نه تنها بناهای تاریخی زیادی در خود جای داده بلکه ترکیب معماری مدرن ساختمان‌ها در کنار بناهای قدیمی جلوه زیبایی به شهر بخشیده‌اند. طعم غذاهای فوق العاده‌ ایتالیایی را رستوران‌های میلان بچشید و در مراکز خرید میلان از برند محبوب خود خرید کنید. برای دیدن قیمت هتل‌های میلان کلیک کنید.

میلان سفر به اروپا

پاریس | فرانسه

شهر پاریس را با خیابان‌های معروف، موزه‌ها و از همه مهم‌تر برج ایفل می‌شناسیم. این شهر از جایگاه بالایی در میان هنردوستان برخوردار است. پاریس یکی از اولین انتخاب های گردشگران برای سفر به اروپاست که در کنار تورهای سفر به اروپا، شرایط و امکانات در این شهر به گونه‌ای است که گردشگران می‌توانند به تنهایی نیز به آن سفر کنند. برای دیدن قیمت هتل های پاریس کلیک کنید.

پاریس سفر به اروپا

مسکو | روسیه

امپراتوری بزرگ شوروی، شب های سفید روسیه و سرمای طاقت فرسای آن مهم ترین تصاویری است که با شنیدن نام مسکو، در ذهنمان نقش می‌بندد. مسکو جاذبه های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است که به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد تابستانی اروپا برای ایرانیان شناخته می‌شود. با رزرو هتل های مسکو، چند روزی در این شهر اقامت داشته باشید و با تاریخ و فرهنگ مردمان روس بیشتر آشنا شوید.

جام جهانی 2018 روسیه

ادینبرو | اسکاتلند

دومین شهر بزرگ و پایتخت اسکاتلند، ادینبرو یا دینبورگ نام دارد. این شهر از نخستین شهرهای اروپایی به شمار می‌رود که توسط انسان‌ها مورد سکونت قرار گرفته و شاید هیچ شهری در اروپا مانند ادینبرو ترکیبی از معماری مدرن و قرون وسطایی رو به نمایش نگذارد. طبیعت ادینبرو با وجود سواحل زیبا، دشت‌های وسیع و جنگل‌های انبوه، جلوه‌های زیبایی به خود گرفته و هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند.

ادینبرو از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
ادینبرو از بهترین شهرهای اروپا

ماه آگوست به فستیوال‌های ادینبرو اختصاص دارد. در این ماه، تقویم شهر ادینبرو پر از همایش‌ها و اتفاق‌‌های جالبی است که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. سفر به این شهر در ماه ژوئن، در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند و سفر ارزانتری را به شما هدیه کند.

دوبرونیک، کروواسی

شهر دوبرونیک، یکی از باشکوه‌ترین شهرهای کرواسی محسوب می‌شود که در مقایسه با دیگر شهرهای کرواسی بیشترین میزان گردشگر را به خود جلب می‌کند. پیاده‌روهای شهر در کنار معماری زیبای کلیساهای آن باعث می‌شود تا شما فکر کنید که همچنان در قرون وسطی زندگی کنید. در کنار تمام این موارد باید سواحل زیبا، دریای خوش رنگ و غذاهای دریایی دلچسب آن را نیز اضافه کنید. برای شنا به یکی از سواحل بکر و دست نخورده شهر بروید و در هنگام غروب، کنار دیوارهای قلعه قرون وسطایی شهر قدم بزنید.

دوبرونیک یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
دوبرونیک یکی از بهترین شهرهای اروپا

 بروژ| بلژیک

بروژ یا بروخه یکی از مقاصد ارزان سفر به اروپا، به شمار می‌آید. معماری به جامانده از قرن سیزدهم در شهر بروژ، آن را به یکی از توریستی ترین شهرهای اروپا، تبدیل کرده است. این شهر زیبا همانند کارت پستال‌هایی است که در مغازه‌ها می‌بینیم. بروژ نمونه‌ای کوچک، از تلفیق شهرهای ونیز و آمستردام است که به خاطر همین شباهت‌ها و زیبایی‌ها، مجبوبیت بالایی در میان گردشگران دارد. شهرت بروخه بیشتر به کانال‌های آبی و خیابان‌های سنگفرش شده آن برمی‌گردد.

بروژ از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
بروژ از بهترین شهرهای اروپا

بارسلونا | اسپانیا

بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا پس از مادرید و مهمترین بندر این کشور محسوب می‌شود. این شهر به طور کلی موزه‌ای برای نمایش معماری به سبک‌های مختلف از جمله گوتیک است. انواع کلیساها و موزه‌ها در کنار ساختمان‌ها و رنگ‌های زنده شهر می‌توانند روزهای زیبایی را رقم بزنند. این شهر هفت ساحل فریبنده نیز دارد که می‌توان از آفتاب مطبوع آن استفاده کرد. رستوران‌های بارسلونا از نظر کیفیت تقریبا در تمام اروپا بی‌رقیب هستند.

بارسلونا یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر

بارسلونا را می‌توان یکی از مقاصد گران گردشگری در تابستان و یکی از ارزانترین مقصد زمستانی اروپا به شمار می‌رود. با این وجود در ماه آگوست(مرداد)، قیمت‌ها در این شهر مناسب‌تر، درحالی‌ که در ماه‌های ژوئن و جولای (تیر)، هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کنند. برای دیدن قیمت هتل‌ های بارسلونا کلیک کنید.

آمستردام | هلند

برای زوج‌های رمانتیک، قایق سواری در کانال‌های آب آمستردام بسیار خاطره انگیز خواهد بود، اما این شهر، یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر های گروهی به حساب می‌رود. دوچرخه سواران، کانال های آب به همراه خانه‌‌های رنگی، زیباترین تصاویر از هلند هستند. تابستان آمستردام آفتابی، همراه با دمای ۲۰ – ۲۵ درجه، محبوب ترین زمان در میان گردشگران به حساب می‌آید. مغازه‌ها و خیابان‌های این شهر در کنار موزه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های آمستردام در تابستان مملو از گردشگرانی است که برای تماشای تاریخ کهن اروپا، به آن سفر می‌کنند.

آمستردام یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
آمستردام یکی از بهترین شهرهای اروپا

دوبلین | ایرلند

دوبلین را می‌توان یکی از ارزانترین مقاصد سفر به اروپا معرفی کرد. پارک فونیکس، بزرگ‌ترین پارک شهری اروپا در شهر دوبلین قرار گرفته که مساحتی بالغ بر ۶ میلیون مترمربع مساحت دارد. به هنگام بازدید از این پارک بزرگ زیبایی‌های آن نظیر باغ، بلوارهای درختی، باغ وحش، چایخانه، موزه و آکواریوم شما را شگفت زده خواهد کرد. در آخر، حتما سری به قلعه اشفورد بزنید، چرا که در این قلعه از مهمانان مهمی مانند پادشاهان و شاهزادگان پذیرایی می‌شود.

دوبلین یکی از بهترین شهرهای اروپا برای سفر
دوبلین یکی از بهترین شهرهای اروپا

لیسبون | پرتغال

لیسبون به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپا، تاریخی غنی، موسیقی فاخر و هنرمندان و طراحان به نامی دارد که آوازه آن‌ها در سراسر جهان پیچیده است. بهار و پاییز به دلیل آب و هوای متعادل و همچنین پایین بودن هزینه هتل‌ها، بهترین زمان سفر به لیسبون به شمار می‌آید. اما تابستان های لیسبون، به دلیل روزهای آفتابی، فرصت خوبی برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از سواحل لیسبون را فراهم می‌کند. برای دیدن قیمت هتل‌های لیسبون کلیک کنید.

لیسبون

تجربه‌ای متفاوت با سفر به بهترین شهر های اروپا

برای سفر، مقاصد مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند اما شهرهای اروپایی به دلیل برخورداری از آب و هوای متنوع و معتدل، مقاصد جذابی برای سفر محسوب می‌شوند. ما در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین شهرهای اروپا را برای سفر معرفی کنیم. انتخاب شما برای سفر، کدام یک از شهرهای اروپایی است؟

سوالات متداول درباره بهترین شهرهای اروپایی

بهترین شهرهای اروپا برای زندگی کدامند؟

لندن، نیویورک، مسکو، پاریس از بهترین شهرهای اروپا برای زندگی به حساب می‌آیند.

بهترین شهرهای توریستی اروپا کدامند؟

لیسبون، مادرید، میلان و رم، برلین، کراکف از بهترین شهرهای توریستی اروپا محسوب می‌شوند.

دمای هوای شهرهای اروپا چگونه است؟

آب و هوای اروپا در هر فصلی از سال و کشوری که قصد سفر دارید، متفاوت خواهد بود.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید