رویداد های مهم فوریه ۲۰۱۹ آلمان که نباید از دست داد

0
4415
رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان
رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان

رویداد های مهم فوریه ۲۰۱۹ آلمان

رویدادهای بسیار جالبی هستند که هر ساله در آلمان برگزار می شوند. اگر در ماه فوریه قصد سفر به آلمان را دارید، از جشنواره بین المللی فیلم گرفته تا کارناوال هایی که مردم شهر برپا می کنند، فوریه ماهی عالی برای سفر به آلمان است. به خاطر داشته باشید که در این فصل تعداد کمی به این کشور سفر می کنند، بنابراین هزینه های شما بسیار پایین می آید و بهترین فرصت است تا این رویدادهای مهم را نیز در برنامه سفر خود بگنجانید. در ادامه برخی از رویداد های مهم فوریه ۲۰۱۹ آلمان را به شما معرفی می کنیم، تا از سفر خود به آلمان در ماه فوریه نهایت لذت را ببرید.

۱. روزهای موتورسیکلت در هامبورگ

۲۴- ۲۲ فوریه

روزهای موتورسیکلت - رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان
روزهای موتورسیکلت از رویداد های مهم فوریه ۲۰۱۹ آلمان

روزهای موتورسیکلت در هامبورگ( HMT Hamburger Motorrad Tage) از ۲۲ فوریه تا ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بزرگ برای دوستداران و علاقه مندان به موتورسواری ترتیب داده شده است. روزهای موتورسیکلت رویدادی سنتی است که در ابتدای سال جاری در هامبورگ اتفاق می افتد. مساحت زمین نمایشگاه ۲۵۰۰۰ مترمربع است.

در این فستیوال می توانید طرفداران موتورسیکلت را از سراسر آلمان و سایر کشورها ملاقات کنید. در این نمایشگاه همچنین می توانید شاهد آخرین مدل های موتورسیکلت، مجموعه های جدید لباس های موتورسواران و نمایش موتورها باشید. این نمایشگاه برای کسانی که عاشق موتور هستند و فکر می کنند، نمایش موتورسیکلت ها زیباترین سرگرمی جهان است، بسیار جالب خواهد بود.

برای رزرو هتل در هامبورگ کلیک کنید
خرید بلیط سفر به هامبورگ

۲. کارناوال کلن، دوسلدورف و دیگر شهرهای غربی آلمان

کارناوال کلن - رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان
کارناوال کلن از رویداد های مهم فوریه ۲۰۱۹ آلمان

این کارناوال در ساعت ۱۱:۱۱ و در روز یازدهم از ماه یازدهم سال در آلمان آغاز شده است و در حال حاضر در شهرهای کلن، دوسلدورف، و دیگر شهرهای غربی آلمان در حال اجرا است. با این حال، این جشنواره ۴ ماهه در ماه فوریه به پایان می رسد. برای همه کسانی که با این فصل آشنایی ندارند، این سنت ها کاملا عجیب و غریب به نظر می رسد.

هفته جشن ها با “وایبرفاستناخت”( Weiberfastnacht)، یا ” پنجشنبه چاق”( fat thursday) شروع می شود. در این جشن، رسم بر این است که زنان تالار شهر را پر می کنند، و کراوات مردان را قیچی می کنند. تمام وقایع این جشن به صورت زنده در تلویزیون نمایش داده می شود.

برای بقیه هفته ها، جشن ها و راهپیمایی های فراوانی وجود دارد، که گروه های مختلف می توانند به خیابان ها بیایند و در فستیوال شرکت کنند. بیشتر مردم شهر، لباس های مخصوص و شبیه به هم می پوشند، صورت های خود را رنگ می کنند و برای برگزاری جشن به خیابان ها می آیند.

بدون شک، بزرگترین شهر برگزاری کارناوال ها، کلن است. جایی که هر هفته بیش از ۲ میلیون یورو برای جشن ها هزینه می شود، و ۷۰۰٫۰۰۰ شکلات و ۳۰۰٫۰۰۰ شاخه گل، به تماشاچیان داده می شود. در بعضی از مناطق راینلند، به جنبه های مذهبی مراسم توجه بیشتری می کنند، و عروسکی پوشالی را می سوزانند تا گناهان را در طول دوره کارناوال از محل برگزاری کارناوال دور کنند.

رزرو هتل در دوسلدرف با بهترین قیمت

۳. جشنواره بین المللی فیلم برلین

۷-۱۷ فوریه

جشنواره بین المللی فیلم برلین - رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان
جشنواره بین المللی فیلم برلین از رویداد های مهم فوریه ۲۰۱۹ آلمان

از هالیوود خسته شده اید؟ به دنبال فیلم های مبتکرانه و جالب توجه هستید؟ می توانید برای تماشای فیلم به یکی از جشنواره های مشهور جهان، یعنی جشنواره فیلم برلین بروید.

جشنواره فیلم برلین، یکی از مهمترین رویدادهای صنعت فیلم سازی است. این جشنواره ۶۸ ساله از ۷ فوریه آغاز می شود و تا ۱۷ فوریه ادامه خواهد داشت. مثل همیشه، در این جشنواره طیف گسترده ای از فیلم ها، از تولیدات مستقل و هنری گرفته تا فیلم های بین المللی به نمایش در می آیند.

هر ساله تعداد زیادی کارشناس، خبرنگار و عاشقان فیلم از سراسر جهان در این جشنواره شرکت می کنند. این جشنواره که از سال ۱۹۵۱ برگزار می شود، یکی از مشهورترین فستیوال های جهان است. مهمترین جایزه این جشنواره، ” خرس طلایی” است.

این جشنواره با حضور ۲۰٫۰۰۰ هنرپیشه و متخصصان صنعت فیلم سازی از ۲۲ کشور جهان برگزار می شود. و انتظار می رود که نیم میلیون شرکت کننده داشته باشد.

ارزانترین نرخ پروازی سفر به برلین
رزرو هتل در برلین با بهترین قیمت

۴. فستیوال هنر معاصر ترنس میدیاله

 ۳۱ ژانویه تا ۳ فوریه

فستیوال هنر معاصر - رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان
فستیوال هنر معاصر از رویداد های مهم فوریه ۲۰۱۹ آلمان

فستیوال ترنس میدیاله( Transmediale) هر سال برگزار می شود و در رابطه با هنر معاصر و فرهنگ دیجیتال است. این فستیوال از سال ۱۹۸۸ در حال برگزاری است. بعد ها نام فستیوال فیلم ویدئویی را به آن دادند. این رویداد ترکیبی منحصر به فرد از مفاهیم فرهنگ، فن آوری و هنر است. برنامه های نمایشگاه شامل، تاسیسات سمعی و بصری، فیلم و هنر معاصر است. همچنین در طول برگزاری این نمایشگاه، کارگاه ها و گروه های بحث نیز تشکیل می شود. و فرصتی است تا هنرمندان با استعداد با ارائه سخنرانی، اجرا، و بحث و تبادل نظر، بیشتر با یکدیگر آشنا شوند. محل برگزاری این فستیوال شهر برلین است.

۵. نمایشگاه تفریح و گردشگری مونیخ

۲۰-۲۴ فوریه

نمایشگاه تفریح و گردشگری - رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان
نمایشگاه تفریح و گردشگری از رویداد های مهم فوریه ۲۰۱۹ آلمان

نمایشگاه تفریح و گردشگری  یا به اختصار F.RE.E، نمایشگاه محبوب تفریح و گردشگری است که در مونیخ برگزار می شود. این نمایشگاه، بزرگترین نمایشگاه گردشگری در باواریا محسوب می شود. در این نمایشگاه بسیاری از دوستداران گردشگری می توانند علاقه مندی های خود را پیدا کنند. این نمایشگاه از سال ۱۹۷۰ برگزار می شود. در نمایشگاه تفریح و گردشگری، شرکت های مسافرتی، هتلداران و ریزورت داران شرکت می کنند. بسیاری از گردشگران ورزش را یکی از پیش نیازهای اساسی برای لذت بردن از سفر خود می دانند. در این نمایشگاه بسیاری از تجهیزات برای موج سواری، رانندگی، ماهیگیری و ورزش های دیگر وجود دارد. ساعت برگزاری نمایشگاه گردشگری مونیخ از ۱۰ صبح الی ۶ بعد از ظهر می باشد.

رزرو هتل در مونیخ با بهترین قیمت

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید