توسعه ناوگان هوایی کانتاس

0
3300
توسعه ناوگان هوایی کانتاس
ناوگان هوایی کانتاس

توسعه ناوگان هوایی کانتاس

طبق گزارش جفری توماس از غرب استرالیا، نخستین پرواز مستقیم هواپیمایی کانتاس از استرالیا به بریتانیا موفقیت قابل توجهی در پی داشت. طی فعالیت های نیمه اول سال، فقط یک مشکل در برنامه پروازهای ناوگان هوایی کانتاس به وجود آمد که مربوط به مشکلات مکانیکی می شد. از آنجایی که این اتفاق ناخوشایند باعث شد همه کارها به آرامی پیش رود، و پرواز دو روز به طول انجامید، مسافران کمی احساس سر درد داشتند.

پروازهای دیگر همگی به طور متوسط، ۳۰ الی ۶۰ دقیقه، زودتر به مقصد رسیدند.

ناوگان هوایی کانتاس
ناوگان هوایی کانتاس

سریع ترین پرواز هواپیمایی کانتاس( Qantas Airlineکه عازم خارج از کشور شد، مربوط به تاریخ ۲۰ جولای امسال می شود که این پرواز ۱۶ ساعت و ۲۳ دقیقه به طول انجامید. در حالیکه سریع ترین پرواز این هواپیمایی که از کشور دیگر عازم این کشور بود، مربوط به تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۸ است که ۱۵ ساعت و ۳۴ دقیقه به طول انجامید.

بارگیری هواپیماها با متوسط ۹۲% در هر پرواز نیز بسیار قابل توجه بوده است.

کلاس های پرمیوم نیز با متوسط بارگیری ۹۴%، در مجموع بالاترین درصد بارگیری را برای کانتاس داشته است.

از سفارش اخیر هواپیمایی کانتاس که شامل ۸ فروند هواپیمای Boeing 787-9s می باشد، ۶ عدد از این هواپیماها به دست کانتاس رسیده است و دو هواپیمای دیگر تا آخر سال ۲۰۱۸ آماده خواهد شد.

ناوگان هوایی کانتاس- Qantas Boeing 787-9
ناوگان هوایی کانتاس- Qantas Boeing 787-9

این سری از هواپیماهای بوئینگ که با نام Dreamliner معروف هستند، راه را برای این هواپیمایی هموار می کنند تا هواپیماهای Boeing 747-400s با تاریخچه ۵۰ ساله را کنار بگذارد و آن ها را با ملکه آسمان ها یعنی دریم لاینرها جایگزین کند.

هواپیمایی کانتاس هواپیماهای ۹-۷۸۷ را از ملبورن به مسیرهای سان فرانسیسکو، لوس آنجلس و لندن استفاده می کند.

هواپیماهای دریم لاینر همچنین در دسامبر ۲۰۱۸ از بریزبن استرالیا به لوس آنجلس و نیویورک پرواز خواهند داشت. کانتاس در نظر دارد تا از این هواپیماها در مسیر هنگ کنگ نیز استفاده کند.

یکی از سخنگویان کانتاس اظهار داشته است برند جدید بوئینگ یعنی دریم لاینرها استثنایی هستند.

ناوگان هوایی کانتاس
ناوگان هوایی کانتاس

آلن جویس مدیر کانتاس اخیرا اظهار داشته است: هواپیمایی کانتاس با ناوگانی بزرگ تر از هواپیماهای ۷۸۷S در پی خدمات رسانی با این هواپیماها به مقاصد امریکا، آسیا، آفریقای جنوبی و اروپا است.

با وجودیکه پروازهای مسیر پِرت- لندن هواپیمایی کانتاس به خوبی عمل کرده اند، اجویس خیرا اعلام کرد که علاقه مند به هواپیماهای مناسب برای مسیرهای طولانی است، تا مستقیما از سیدنی به لندن پرواز کنند.

کانتاس در نظر دارد برای این مسیرها از ایرباس های متفاوت A350-900ULR که ایرلاین های سنگاپور برای پروازهایشان از سنگاپور به نیویورک از آن ها استفاده می کنند، بهره ببرد.

کانتاس همچنین به ایرباس های A350-1000 علاقه نشان داده است. طراح اروپایی این کمپانی نیز امکان وجود این ایرباس را تایید کرده است.

نمایی از داخل هواپیمای A350-1000- ناوگان هوایی کانتاس
نمایی از داخل هواپیمای A350-1000 ناوگان هوایی کانتاس

همچنین احتمال دارد به جای ایرباس های A350-1000 از نوع دیگری که ظرفیت بیشتری دارد مثل ایرباس ۷۷۷-۸X برای این منظور استفاده شود.

آلن جویس تصدیق کرد که در پی مذاکرات با شرکت بوئینگ بوده است. اما به دنبال جزئیات در مورد وزن این هواپیما، ماه هاست که آن را از تولید دور کرده است.

جویس همچنین اظهار داشت که اطمینان دارد بوئینگ می تواند با توجه به توصیه های خاص انجام شده در مورد وزن هواپیما، به مشکلات پاسخ دهد.

رزرو هتل در سیدنی با بهترین قیمت

رزرو هتل در لندن با بهترین قیمت

رزرو هتل در ملبورن با بهترین قیمت

بهترین نرخ پروازی به مقصد سیدنی استرالیا

بهترین نرخ پروازی به مقصد ملبورن استرالیا

بهترین نرخ پروازی به مقصد لندن

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید