پرواز فوق العاده تهران استانبول سلام ایر

0
3630
پرواز فوق العاده تهران استانبول سلام ایر
پرواز فوق العاده تهران استانبول سلام ایر

 پرواز فوق العاده تهران استانبول سلام ایر ششم اکتبر انجام می‌شود

هواپیمایی سلام ایر اقدام به برقراری پروازی فوق‌ العاده در مسیر تهران استانبول نموده است. در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی نظیر ماهان، پگاسوس، قطر ایرویز و ایر صربیا در این مسیر پرواز دارند، که بیشترین سهم جابجایی مسافر در این مسیر بر عهده هواپیمایی قطر ایرویز است. اما هواپیمایی سلام ایر نیز اقدام به برقراری پروازی فوق العاده در این مسیر نموده است. پرواز فوق العاده تهران استانبول سلام ایر در تاریخ ۱۵ مهر از تهران به مقصد استانبول انجام می‌شود و این پرواز در تاریخ ۲۶ مهر از استانبول به تهران بازخواهد گشت.

با توجه به اینکه پروازهای سلام ایر از جمله‌ پروازهای اقتصادی و ارزان به شمار می‌رود‌، می‌توانید پرواز تهران استانبول را در این تاریخ با قیمتی ارزان‌تر خریداری نمایید.

خرید بلیط ارزان هواپیما استانبول

بر این اساس پرواز فوق العاده تهران استانبول سلام ایر در روز سه شنبه  ۱۵ مهر ماه سال جاری برابر با ۶ اکتبر ۲۰۲۰ انجام خواهد شد.

پرواز فوق العاده تهران استانبول سلام ایر در مسیر رفت به شماره پروازی OV544 روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه ۹۹ رأس ساعت ۶:۳۰ از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت کرده و پس از توقف در فرودگاه مسقط (MCT)، رأس ساعت ۱۹:۳۰ همان روز در فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول  (SAW) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی سلام ایر در مسیر استانبول تهران به شماره پروازی OV825 در روز شنبه ۲۶ مهر ماه ۹۹ رأس ساعت ۱۴:۲۵ از فرودگاه صبیحا گوکچن (SAW) حرکت کرده و پس از توقف در فرودگاه مسقط (MCT)،  رأس ساعت ۲۳:۲۵ در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی سلام ایر از تهران به استانبول و از استانبول به تهران را دارید می‌توانید همین حالا از طریق سایت فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید