شروع تعطیلات تابستانی با ایزی جت + فیلم

0
2134
شروع پروازهای ایزی جت
شروع پروازهای ایزی جت

شروع پروازهای ایزی جت از ابتدای ماه آگست

هواپیمایی ایزی جت ایرلاین ارزان قیمت بریتانیا اخیرا اعلام کرد پروازهای این شرکت هواپیمایی از ابتدای ماه آگست میلادی از سر گرفته خواهد شد.

این حرکت ایزی جت در پی تصمیماتی است که اخیرا دولت انگلستان در خصوص از سرگیری سفر‌ها و رفع قرنطینه اتخاذ کرده است.

هواپیمایی ایزی جت در حال حاضر خود را برای جابجایی مسافران برای تعطیلات تابستانی از ابتدای ماه آگست آماده می‌کند.

خرید ارزان بلیط هواپیما ایزی جت

این شرکت هواپیمایی اظهار کرده است مسافران کشورهایی مانند اسپانیا، یونان و ترکیه می‌توانند با شروع پروازهای ایزی جت از تعطیلات تابستانی خود لذت ببرند.

برنامه شروع مجدد پروازها بدین معنی است که مسافرانی که دیگر از سپری کردن تعطیلات تابستانی در سفر ناامید شده بودند، اکنون می‌توانند با هیجان و خیالی آسوده برای تعطیلات خود برنامه ریزی کنند.

ایزی جت با انتشار ویدیویی و ایجاد صفحاتی حاوی اطلاعاتی پیرامون ویروس کووید ۱۹ در وب سایت خود و همچنین مرکز ایمنی و تندرستی، حمایت خود از مسافران و برآورده کردن نیازهای آن‌ها را در این شرایط سخت اعلام کرده است و اطمینان شروع سفرهایی ایمن را به آن‌ها داده است.

ویدئو سفر ایمن با ایزی جت

ایزی جت دلیل خود از شروع پروازها از ابتدای ماه آگست را، نهایی کردن برنامه‌های این شرکت هواپیمایی برای اطمینان از سلامت مسافران و رقم زدن سفری لذتبخش برای آن‌ها بیان کرده است.

مدیر ارشد اجرایی ایزی جت در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است: “مانند بسیاری از مردم، ما نیز انتظار ماه جدید میلادی را می‌کشیم.

اینکه بتوانیم تعطیلاتی حیرت انگیز را برای مشتریانمان رقم بزنیم واقعا هیجان انگیز است. ما در پشت صحنه اقدامات بسیاری را انجام داده‌ایم تا به مشتریانمان این اطمینان را بدهیم که می‌توانند با اعتماد به نفس کامل سفر کنند. بنابراین مشتریانمان نیز می‌دانند که هنگام رزرو و خرید بلیط هواپیما از ایزی جت، چه انتظاری از ما داشته باشند.”

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید