ایرلاین‌های داخلی از کدام ترمینال فرودگاه مهرآباد پرواز می‌کنند؟

0
4998
ایرلاین ها از کدام ترمینال فرودگاه مهرآباد پرواز می کنند

هنگام خرید بلیط پروازهای داخلی به مقصد یا از مبدا تهران همیشه با یک سوال مواجه می‌شویم؛ سوالی که معمولا روی بلیط‌های خریداری شده ما بی‌جواب مانده است؛ پرواز ما از کدام ترمینال فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود. با توجه به تنوع هواپیمایی‌های کشور و همچنین تنوع قیمت‌ها طبیعی است که هر بار از یک ایرلاین خرید کنیم و در نتیجه در خاطرمان نماند که پروازهای هر ایرلاین از کدام ترمینال فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود.

خوشبختانه اخیرا برای این مشکل راه حلی کارآمد اندیشیده شده و حتی اگر تا لحظه ورود به فرودگاه ندانید به کدام ترمینال باید بروید در فرودگاه و مسیر منتهی به ترمینال‌ها، با تابلوهای بزرگ نام ایرلاین‌ها ثبت شده است به‌طوریکه مسیر منتهی به ترمینال‌های ۱ و ۲ و ترمینال‌های ۴ و ۶ با ذکر نام ایرلاین‌ها جدا می‌شود. اما تردیدی نیست که بهتر است قبلا رفتن به فرودگاه و قرار گرفتن در مسیر دوراهی از ترمینال پرواز خود اطمینان حاصل کنید. یا اینکه بدانید پس از رسیدن به تهران از کدام ترمینال فرودگاه مهرآباد خارج می‌شوید.

خوب است بدانید که ترمینال ۱ و ۲ مخصوص ورود و خروج پروازهای داخلی، ترمینال ۴ مخصوص خروج پروازهای داخلی و ترمینال ۶ مخصوص خروج پروازهای داخلی است.

ترمینال ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد: کیش ایر، زاگرس، ایران ایر، ایرتور، آتا، قشم ایر، معراج و نفت

ترمینال ۴ و ۶ فرودگاه مهرآباد: ماهان، کاسپین، آسمان، اترک، تابان، سپاهان

بیشتر بخوانید

حوادث مرگبار هوایی و سقوط هواپیما در ایران

هما هواپیمایی ایران ایر، نیم قرن افتخار ایران

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید