ترفندهایی برای تحویل سریع چمدان در فرودگاه

0
6801
تحویل سریع چمدان در فرودگاه
تحویل سریع چمدان در فرودگاه

برای تحویل سریع چمدان در فرودگاه چه کارهایی می‌توان انجام داد؟

انتظار برای دریافت چمدان در سالن انتظار فرودگاه بی تردید یکی از بخش‌های ناخوشایند سفر است و اینکه چمدان شما یکی از آخرین چمدان‌های روی نوار نقاله فرودگاه باشد، این انتظار را برایتان سخت‌تر خواهد کرد. به خصوص اینکه سفری طولانی را با هواپیما سپری کرده باشید و بخواهید چشم انتظار چمدان خود روی نوار نقاله فرودگاه بمانید. اما ترفندهایی بسیار ساده برای تحویل سریع چمدان در فرودگاه وجود دارد تا بتوانید از این مرحله به راحتی عبور کنید. با فلای تودی همراه باشید تا با این ترفندها که حاصل تجربه بسیاری از مسافران در طول سفر است آشنا شوید.

بلیط فرست کلاس رزرو کنید

تحویل سریع چمدان در فرودگاه
فرست کلاس هواپیما

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که چمدان شما در میان اولین چمدان‌های روی نوار نقاله فرودگاه قرار می‌گیرد و اگر توانایی مالی این کار را دارید بلیط فرست کلاس تهیه کنید. درست است که بلیط این نوع کلاس پروازی بسیار گران‌تر از بلیط‌های اکونومی است اما در عوض می‌توانید مطمئن باشید که چمدان خود را زودتر از سایر مسافرین تحویل خواهید گرفت. بلیط‌های فرست کلاس علاوه بر این مزیت، بسیاری مزیت‌های دیگر از جمله اولویت در چک – این، اولویت در سوار شدن به هواپیما، اولویت خروج از هواپیما، استفاده از صندلی‌های راحت و خدمات برتر در هواپیما نسبت به بلیط‌های عادی دارند. بنابراین اگر از عهده خرید بلیط هواپیما فرست کلاس برمی‌آیید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما این نوع بلیط را برای پرواز خود خریداری کنید.

Link1 2 در صورت گم شدن چمدان چه باید کرد؟

 چمدانتان را دیرتر از سایر مسافرین تحویل بدهید

تحویل بار به چک این فرودگاه
تحویل بار به چک این فرودگاه

یکی از ترفندهای ساده برای تحویل سریع چمدان در فرودگاه که خیلی از مسافران با آن آشنایی ندارند این است که هنگام تحویل چمدان خود هنگام چک – این، آن را دیرتر از همه تحویل بدهید. دلیل این امر آن است که ترتیب بارگیری چمدان‌ها در قسمت بار هواپیما به ترتیب از اولین چمدان به آخرین چمدان است. بدین صورت که چمدان‌هایی که اول تحویل داده شده‌اند زودتر در هواپیما بارگیری می‌شوند و در فرودگاه مقصد نیز از آخر به اول خارج می‌شوند، یعنی درست بر عکس وارد شدن به هواپیما! در نتیجه این چمدان‌ها زودتر از همه روی ریل فرودگاه قرار می‌گیرند. هر چند توصیه می‌شود فرایند چک – این را زود انجام دهید تا هنگام سوار شدن به هواپیما به علت تاخیر احتمالی دچار استرس نشوید اما اگر واقعا حوصله انتظار کشیدن برای تحویل چمدانتان را ندارید می‌توانید این کار را کمی دیرتر انجام دهید.

چمدانتان را با خودتان به داخل هواپیما ببرید

چمدان کابین هواپیما
چمدان کابین هواپیما

اگر سبکبار سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که چمدانتان را با خودتان به داخل کابین هواپیما ببرید. میزان حمل بار به هواپیما و به داخل کابین هواپیما با توجه به قوانین ایرلاین‌ها متفاوت است. اما در هر پرواز مسافران پرواز اکونومی معمولا می‌توانند حداکثر ۲۰ کیلوگرم بار در چمدان و ۵ الی ۷ کیلوگرم بار در کیف دستی خود به داخل کابین هواپیما ببرند. بنابراین اگر میزان باری که همراه خود دارید وزن زیادی ندارد، می‌توانید آن را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید و خیال خود را از چشم انتظاری روی نوار نقاله فرودگاه راحت کنید.

البته توصیه می‌کنیم قبل از سفر، حتما از قوانین حمل بار ایرلاین خاصی که با آن سفر می‌کنید آگاهی داشته باشید تا هنگام سفر شدن به هواپیما به دلیل وزن و یا ابعاد ساک دستی و یا چمدان کوچکی که با خود به داخل کابین هواپیما می‌برید، دچار مشکل نشوید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید