راهنمای کامل انتخاب بهترین ایرلاین برای سفر

0
3533
بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

کدام ایرلاین را برای سفر انتخاب کنیم؟

چه به سفر تجاری بروید چه به سفر تفریحی، انتخاب بهترین ایرلاین برای اینکه سفری راحت و به دور از اضطراب و استرس داشته باشید، بسیار مهم است. هنگامی که مقصد خود را برای سفر انتخاب می‌کنید و تصمیم به پرواز می‌گیرید، زمانی است که باید بهترین ایرلاین را برای پرواز خود انتخاب کنید. این روزها هزاران ایرلاین در سراسر جهان وجود دارد که به مسافران خدمات رسانی می‌کنند. هر کدام از این ایرلاین‌ها خدمات متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهند و برای ارائه این خدمات نرخ‌های متفاوتی دارند.

رزرو بلیط ارزان هواپیما

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

در این مواقع اگر با یک آژانس هواپیمایی خوب مشورت کنید می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و به راحتی ایرلاینی را پیدا کنید که در قبال هزینه‌ای که می‌پردازید، بهترین خدمات را برای راحتی شما ارائه کند و شما را در کمال امنیت و آرامش به مقصد برساند. ممکن است در قدم اول این کار کمی دشوار به نظر برسد اما در ادامه با توصیه‌هایی که به شما می‌کنیم می‌توانید بهترین ایرلاین را برای سفر خود انتخاب کنید. با فلای تودی همراه باشید.

۱. از هزینه‌های ایرلاین‌ها آگاهی داشته باشید

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام سفر با هواپیما باید به آن دقت کنید هزینه‌ای است که برای سفر خود به ایرلاین می‌پردازید. همه می‌خواهند که در قبال پرداخت کمترین هزینه بیشترین خدمات را دریافت کنند. بنابراین هنگامی‌که یک ایرلاین را برای سفر انتخاب می‌کنید، برای پیدا کردن بهترین ایرلاین با پرداخت کمترین هزینه بهتر است که از یک آژانس هواپیمایی کمک بخواهید. قطعا بهره‌گیری از راهنمایی‌های یک آژانس مسافرتی برای شما سودمند خواهد بود چرا که آن‌ها با تجارب و دانشی که در این زمینه دارند بهتر می‌توانند ایرلاینی را پیدا کنند که در عین ارزان بودن خدمات بهتری را به شما ارائه دهند، بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی حتی به محض ورود به فرودگاه مقصد نخواهید شد.

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

برای مثال اگر پرواز غیر مستقیمی وجود دارد که ۱۵ ساعت به طول می‌انجامد و ۳ ساعت توقف خواهد داشت و در مقابل با همین قیمت پرواز مستقیمی وجود دارد که تنها ۱۲ ساعت طول می‌کشد، پرواز مستقیم را برای سفر خود انتخاب کنید، چرا که پروازهای مستقیم هم راحت‌تر هستند و هم دردسرهای توقف در فرودگاه را ندارند. بنابراین در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید ارزش بیشتری دارند. مشاورین و تیم پشتیبانی فلای تودی آماده هستند تا در این امر شما را یاری کنند.

۲. یادداشتی از هزینه‌ها آماده کنید

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

ایرلان‌های کوچک‌تر، به خصوص ایرلاین‌های ارزان قیمت و اقتصادی، ممکن است که اجازه حمل بار کمتری را نسبت به ایرلاین‌های بزرگتر و شناخته‌ شده‌تر بدهند و یا هزینه بیشتری را در قبال هزینه بار دریافت کنند. اگر برنامه سفرتان شامل چندین شرکت هواپیمایی است، حتما به قیمت‌هایی که هر ایرلاین برای هزینه حمل بار و یا هزینه‌های دیگر در نظر گرفته است توجه کنید. شاید بهتر باشد برای این کار با تیم مجرب فلای تودی تماس بگیرید تا برنامه سفر شما را به بهترین نحو تنظیم کنند و شما را در انتخاب بهترین ایرلاین در این زمینه یاری کنند.

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

خیلی مواقع پیش می‌آید که گمان می‌کنید رزرو بلیط هواپیما را با پایین‌ترین نرخ انجام داده‌اید اما بعد از خرید بلیط هواپیما متوجه می‌شوید که باید هزینه‌ای را هم برای حمل بار پرداخت کنید، چون نسبت به قوانین آن شرکت هواپیمایی آشنایی نداشته‌اید و صفحه قوانین ایرلاین را نیز مطالعه نکرده‌اید. قطعا هیچکس دوست ندارد که این اتفاق برایش رخ بدهد. بنابراین خواندن قوانین ایرلاین و یادداشت برداری از هزینه‌های آن ممکن است وقت گیر و خسته کننده باشد، اما این کار می‌تواند جلوی بسیاری از هزینه‌های اضافی را بگیرد، تا بتوانید همین پول را برای لذت بردن از سفر خود خرج کنید.

۳. به تالارهای گفتگو و فرم‌های تبادل نظر وب سایت‌ها توجه نکنید

فرم‌های تبادل نظری که توسط مردم و درباره ایرلاین‌ها پر شده است را نخوانید. معمولا افرادی در این گفتمان‌‌ها شرکت می‌کنند که بیشتر تمایل دارند ایرلاین موردنظر را خوب یا بد جلوه دهند. بنابراین این فرم‌ها معمولا اغراق آمیز و از واقعیت به دور هستند. هر ایرلاینی کاستی‌های خود را دارد و نکته مهم این است که شما نحوه تحقیق درست در این مورد را بدانید تا با توجه به یافته‌هایتان و تحقیقاتی که انجام داده‌اید، بهترین ایرلاین را برای سفر خود انتخاب کنید.

۴. انعطاف پذیر باشید

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

تاریخ سفر خود را انعطاف پذیر نگه دارید تا بتوانید از تخفیف‌های بیشتری بهره ببرید. اگر بتوانید انعطاف بیشتری به تاریخ پرواز خود بدهید، ممکن است هزینه سفرتان کاهش پیدا کند. چرا که با وجود تاریخ‌های منعطف و قابل تغییر بسیاری از آژانس‌های مسافرتی می‌توانند نرخ‌های بسیار مناسبی را برای شما پیدا کنند. اگر بتوانید تاریخ پرواز خود را تغییر دهید و قبل یا بعد از تاریخ مقرر سفر پرواز کنید، می‌توانید از طریق سیستم‌های آنلاین خرید بلیط هواپیما بهترین نرخ‌های پروازهای را پیدا کنید و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

در سیستم رزرواسیون آنلاین فلای تودی می‌توانید تاریخ‌های قبل و بعد از سفر را نیز به راحتی و تنها با کلیک بر روی تاریخ قبل و بعد جستجو کنید و تمامی قیمت‌ها را از کمترین به بیشترین مشاهده کنید. ممکن است شانس با شما یار باشد و بلیط هواپیما را با ارزان‌ترین نرخ ممکن خریداری کنید.

۵. سایت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

بسیاری از سایت‌های رزرواسیون آنلاین ادعا می‌کنند که ارزان‌ترین نرخ بلیط هواپیما، ارزان‌ترین نرخ رزرو هتل و یا ارزان‌ترین تورهای مسافرتی را عرضه می‌کنند. برای اینکه بلیط بهترین ایرلاین را با بهترین قیمت خریداری کنید قیمت وب سایت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر زمان کافی برای گشتن تمامی وب سایت‌ها ندارید کافی است با مشاورین فلای تودی تماس بگیرید تا تمام کارها را برای شما در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند. یقین داشته باشید که با مراجعه به فلای تودی بهترین نرخ و بهترین ایرلاین را پید خواهید کرد.

۶. صندلی‌های پروازها را با هم مقایسه کنید

بهترین ایرلاین برای سفر
بهترین ایرلاین برای سفر

اگر میان انتخاب دو ایرلاین که هر دو نرخ‌های مناسبی را برای پرواز عرضه می‌کنند، مردد هستید و نمی‌توانید تشخیص دهید که کدام یک بهتر است، به راحتی و با مراجعه به وب سایت‌های این ایرلاین‌ها می‌توانید بفهمید که کدام یکی صندلی‌های راحت‌تر، غذای بهتر، سرگرمی‌های پرواز مهیج‌تری دارند. به این ترتیب فریب ارزان‌تر بودن بلیط آن ایرلاین را نمی‌خورید و سوار هواپیمایی نمی‌شوید که نه فضای پای کافی دارد، نه سرگرمی و نه پذیرایی در حین پرواز.

با رعایت مواردی که گفته شد امیدواریم بتوانید بهترین ایرلاین را انتخاب کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید