آشنایی با ایرلاین ها و پروازهای داخلی ترکیه

0
6110
پروازهای داخلی ترکیه
پروازهای داخلی ترکیه

رزرو پروازهای داخلی ترکیه

در سال‌های اخیر سفر به ترکیه به یکی از سفر‌های محبوب میان مردم ایران تبدیل شده است. این امر چند دلیل دارد. ترکیه پیشینه تاریخی غنی دارد و به همین دلیل بسیاری از جاذبه‌های گردشگری را می توان در آن پیدا کرد. به طوریکه در هر شهر آن می‌توانید شاهد زیبایی منحصر به فردی باشید. دلیل دیگر مهمان نوازی مردم ترکیه است.مردم ترکیه مردمی خونگرم هستند و از لحاظ فرهنگی شباهت های بسیاری با مردم ایران دارند. بسیاری از ایرانی ها نیز برای تجارت به ترکیه سفر می کنند. و اما شاید مهم ترین دلیل سفر به این کشور برای بسیاری از مردم ایران، خرید باشد. قطعا یکی از ویژگی های مردم ایران این است که در هر سفری چه تفریحی چه کاری، از خرید کردن صرفنظر نمی کنند و خرید، یکی از جنبه های اصلی سفر آن‌ها است.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، حتما به صفحه ارزان‌ترین بلیط ترکیه مرجعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پروازهای داخلی ترکیه
سفر به ترکیه

ترکیه نیز با داشتن این ویژگی‌ها و داشتن مراکز خرید فراوان در کنار جاذبه های گردشگری بی نظیر و رستوران های با غذاهای محلی لذیذ بسیاری از گردشگران را جذب خود می کند.

جاذبه های ترکیه در یک منطقه متمرکز نشده،‌ به همین دلیل هر شهر زیبایی خاص خود را دارد و شما با سفر به هر یک از شهرهای ترکیه ضرر نخواهید کرد و از سفر خود لذت خواهید برد. اما از آنجایی که ترکیه کشور بزرگی است، برای جابجایی بین شهر‌های آن راحت ترین راه استفاده از ایرلاین ها و پروازهای داخلی ترکیه است.

سفر به ترکیه
سفر به ترکیه

از طرف دیگر هزینه بلیط‌های داخلی ترکیه در مقایسه با بلیط‌های بین المللی مثل بلیط هواپیما از تهران به استانبول بسیار پایین‌تر و مقرون به صرفه است. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که برای سفر به استانبول، ازمیر، آنکارا، بودروم و یا هر یک از شهرهای بزرگ ترکیه به یکی از شهرهای مرزی آن مثل وان و ایغدیر سفر کنند و پس از آن از طریق رزرو بلیط هواپیما داخلی ترکیه سفر خود را ادامه دهند.

رزرو آنلاین پروازهای داخلی ترکیه
رزرو پروازهای داخلی ترکیه

بسیاری از افراد برای خرید بلیط پروازهای داخلی ترکیه با مشکل مواجه می شوند. ممکن است با مراجعه به وب سایت ایرلاین مربوطه با مشکلات پرداخت مواجه شوند و یا نتوانند مقایسه دقیقی بین ایرلاین‌ها و قیمت پروازهای داخلی ترکیه داشته باشند. اگر می‌خواهید ارزانترین بلیط داخلی ترکیه را خریداری کنید و در عین حال سفری امن و راحت داشته باشید،‌ می‌توانید از سیستم رزرواسیون آنلاین فلای تودی استفاده کنید و تنها با چند کلیک ساده رزرو و خرید خود را انجام دهید، و پس از خرید از پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم حرفه ای فلای تودی بهره مند شوید.

خرید آنلاین پروازهای داخلی ترکیه
خرید بلیط داخلی ترکیه

در سیستم رزرواسیون آنلاین فلای تودی می توانید با بهره گیری از سیستم فیلترینگ، مقایسه دقیقی بین قیمت بلیط پروازهای داخلی ترکیه، ایرلاین‌ها و مسیرها داشته باشید و بدون نیاز به کارت اعتباری به راحتی و در هر نقطه ای از جهان پرداخت خود را به صورت ریالی انجام دهید. همچنین می توانید اطمینان داشته باشید که بلیط پرواز داخلی ترکیه خود را با ارزانترین قیمت و بدون واسطه خریداری کنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با ایرلاین های ترکیه،‌ معرفی کوتاه و مختصری از هر ایرلاین خواهیم داشت. با فلای تودی همراه باشید.

همچنین خرید بلیط های لحظه آخری و بلیط های چارتر می توانند به شما در کاهش هزینه های سفر به ترکیه کمک کننده باشند.

هواپیمایی ترکیش ایرلاین - پروازهای داخلی ترکیه
هواپیمایی ترکیش ایرلاین

بهترین ایرلاین های ترکیه

ترکیش ایرلاین قدیمی ترین هواپیمایی ملی ترکیه و قدیمی‌ترین ایرلان این کشور محسوب می‌شود. هواپیمایی ترکیش بعد از لوفت هانزا بزرگترین ناوگان هوایی جهان را در اختیار دارد. این ایرلاین در حال حاضر روزانه به ۳۰۰ مقصد در سراسر جهان پرواز دارد. ترکیش ایرلاین در سال‌های اخیر جوایز متعددی کسب کرده و به یکی از مطرح‌ترین ایرلاین‌های جهان تبدیل شده است.

کلاس های پروازی هواپیمایی ترکیش شامل سه کلاس، کامفورت، اکونومی و بیزینس کلاس می‌باشد.

میزان حمل بار مجاز برای پرواز‌های داخلی ترکیش ایرلاین، در کلاس راحت ۱۵ کیلوگرم،‌ کلاس اقتصادی ۲۰ کیلوگرم و در کلاس تجاری ۳۰ کیلوگرم می باشد.

هواپیمایی ترکیش در پروازهای داخلی ترکیه تقریبا به تمام شهرها پرواز دارد. پروازهای داخلی هواپیمایی ترکیش به شرح زیر است:

آدانا،‌آدییامان، آگری،‌آلانیا، آماسیا،‌ آنکارا، آنتالیا، آرتوین، بالیکِسیر، باتمان، بینگول، بورسا، کاناکاله، دنیزلی، دیارباکیر، الازیگ، ارزوروم، اسکی شهیر، قاضی انتپ، هاکاری، هاتای، اگدیر، اسپارتا، استانبول، ازمیر، کارس، ‌کاستامونو، کایسری، کوجاالی، قونیه، کوتاهیه، کاهرامان ماراش، موش، مالاتیا،‌ ماردین،‌ بدروم، مولا،‌ نوشهیر،‌اردو،‌سامسون،‌سینوپ، شیرناک، ‌سیواس، ترابزون، اوساک و ‌وان.

در مورد هواپیمایی ترکیش ایرلاین بیشتر بدانید

خرید بلیط هواپیما داخلی ترکیه ترکیش ایرلاینز

هواپیمایی اطلس گلوبال( اطلس جت)

هواپیمایی اطلس گلوبال - پروازهای داخلی ترکیه
هواپیمایی اطلس گلوبال

اطلس گلوبال ایرلاین جوان و یکی از ایرلاین‌های ارزان قیمت ترکیه است. این ایرلاین در ابتدا کار خود را با دو فروند هواپیما آغاز کرد،‌اما اکنون تعداد هواپیماهای خود را گسترش داده و به بسیاری از مقاصد داخلی و بین المللی پرواز دارد.

کلاس‌های پروازی هواپیمایی اطلس گلوبال شامل دو کلاس اکونومی پلاس و بیزینس کلاس می‌باشد.

میزان حمل بار مجاز برای پروازهای داخلی اطلس گلوبال، در کلاس پروازی بیزینس کلاس ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم و در کلاس پروازی اکونومی پلاس ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم می باشد.

مسیرهای اطلس گلوبال در پروازهای داخلی ترکیه به شرح زیر است:

آدانا، ‌آنتالیا،‌ استانبول،‌ بدروم،‌ قاضی انتپ،‌ ازمیر،‌ کایسری،‌ قبرس شمالی و ‌ارجان.

هواپیمایی پگاسوس

هواپیمایی پگاسوس - پروازهای داخلی ترکیه
هواپیمایی پگاسوس

هواپیمایی پگاسوس ایرلاین خصوصی و ارزان قیمت ترکیه است و اولین ایرلاینی است که سیستم پروازهای ارزان قیمت در ترکیه را ارائه داده است. ایرلاین پگاسوس با داشتن ناوگانی بزرگ،‌ مدرن و به روز، پروازهای بسیار با کیفیت و ایمنی را به سراسر جهان انجام می‌دهد. این ایرلاین از لحاظ اجرای به موقع پروازها و به روز بودن ناوگان خود در رزه برترین ایرلاین‌های اروپایی قرار گرفته است.

از آنجایی که پگاسوس ایرلاینی ارزان قیمت است، تنها یک کلاس پروازی اکونومی را به مسلفران ارائه می‌دهد.

میزان حمل بار مجاز برای پروازهای داخلی هواپیمایی پگاسوس، ۱۵ کیلوگرم می‌باشد.

مسیرهای هواپیمایی پگاسوس در پروازهای داخلی ترکیه به شرح زیر است:

آدانا، آنتالیا،‌ بالی کسیر،‌باتمان، بدروم، مارماریس، دیارباکر، الازیر، ارزوروم، قاضی انتپ، هاتای، ازمیر، کایسری، قونیه، مالاتیا،

موش، نوشهیر، سامسون، وان و قبرس شمالی.

خرید بلیط هواپیما داخلی ترکیه پگاسوس

هواپیمایی سان اکسپرس

هواپیمایی سان اکسپرس - پروازهای داخلی ترکیه
هواپیمایی سان اکسپرس

شرکت هواپیمایی سان اکسپرس یکی دیگر از ایرلاین‌های ارزان قیمت ترکیه است که با سرمایه گذاری مشترک هواپیمایی لوفت هانزا و ترکیش ایرلاین تاسیس شده است. اصلی‌ترین پروازهای چارتر بین آلمان و ترکیه مختص این شرکت هواپیمایی است اما این ایرلاین تعدادی پرواز داخلی نیز انجام می‌دهد که از آن میان پرواز بین وان و استانبول پرطرفدارترین پرواز آن محسوب می‌شود. سان اکسپرس از لحاظ کیفیت و ایمنی دارای گواهینامه‌های بسیاری است.

سان اکسپرس دارای سه کلاس پروازی سان اکو،‌ سان کلاسیک و سان پرمیوم می‌باشد.

میزان حمل بار مجاز برای پرواز‌های داخلی سان اکسپرس، در کلاس سان اکو ۳۰ کیلوگرم،‌ کلاس سان کلاسیک ۳۵ کیلوگرم و در کلاس سان پرمیوم ۴۰ کیلوگرم می باشد.

مسیرهای هواپیمایی سان اکسپرس در پروازهای داخلی ترکیه به شرح زیر است:

وان، ازمیر،‌استانبول، ترابزرون، آنتالیا، ارزوروم، دیارباکر، کایسری، قاضی انتپ،‌ قونیه و سامسون.

در مورد هواپیمایی سان اکسپرس بیشتر بدانید

خرید بلیط هواپیما داخلی ترکیه سان اکسپرس

هواپیمایی آنادولوجت

هواپیمایی آنادولوجت
هواپیمایی آنادولوجت

شرکت هواپیمایی آنادولوجت در واقع زیرمجموعه هواپیمایی ترکیش است. در ابتدا هدف از تاسیس آنادولوجت،‌ اتصال آناتولی به آنکارا بود. اما بعدها تعداد خطوط هوایی این هواپیمایی گسترش پیدا کرد. از آنجایی که این ایرلاین تحت نظارت ترکیش ایرلاین فعالیت می‌کند، کیفیت پروازهای آن بسیار مناسب است. و ارزان بودن بلیط تاثیری در کیفیت آن نداشته است.

آنادولوجت دارای دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی می‌باشد.

میزان حمل بار مجاز برای پرواز‌های داخلی آنادولوجت، حداکثر ۱۵ کیلوگرم می‌باشد.

مسیرهای هواپیمایی آنادولوجت در پروازهای داخلی ترکیه به شرح زیر است:

آدانا، آنکارا، آنتالیا، ارزوروم، استانبول،‌ازمیر، سامسون،‌ آدی یامان، آلانیا، بینگول، چاناکاله، بدروم و نوشهیر.

در مورد هواپیمایی آنادولوجت بیشتر بدانید

خرید بلیط هواپیما داخلی ترکیه آنادولوجت

شرکت هواپیمایی انور ایر

هواپیمایی انور ایر - پروازهای داخلی ترکیه
هواپیمایی انور ایر

شرکت هواپیمایی انور ایر،‌ بزرگترین ایرلاین خصوصی و ارزان قیمت ترکیه است. مقاصد انور ایر در ابتدا برای پروازهای داخلی برنامه ریزی شده بود،‌اما به مرور زمان به یکی از بزرگترین شرکت های خصوصی ترکیه تبدیل شد. این ایرلاین پروازهای چارتر و سیستمی را به کشورهای مختلف جهان انجام می‌دهد. این ایرلاین کار خود را در ابتدا با اجاره هواپیماهای ایرباس آغاز کرد و در حال حاضر ۳۰ فروند هواپیما در ناوگان خود دارد.

اونور ایر دارای سه کلاس پروازی پروموشن، ‌فلکسیبل،‌ و پرمیوم فلکس می باشد.

میزان حمل بار مجاز برای پرواز‌های داخلی اونور ایر، حداکثر ۱۰ کیلوگرم می‌باشد.

مسیرهای هواپیمایی اونور ایر در پروازهای داخلی ترکیه به شرح زیر است:

آدانا، آنتالیا،‌استانبول، ازمیر، دیارباکیر، الازی، قاضی انتپ، کایسری، مالاتیا، سامسون، شانلی اورفا و ترابزون.

خرید بلیط داخلی ترکیه انور ایر

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید