برقراری مجدد پروازهای فلای دبی

0
2431
پروازهای فلای دبی
پروازهای فلای دبی

آغاز مجدد پروازهای فلای دبی به ۲۴ مقصد بین‌المللی از هفتم ژوئیه

فلای دبی اخیرا اعلام کرد، پروازهای این شرکت هواپیمایی با از سرگیری فعالیت‌های تجاری امارات از ۷ ژوئیه به ۲۴ مقصد بین‌المللی آغاز خواهد شد. این ایرلاین در نظر دارد تا پروازهای خود را در فصل تابستان به ۶۶ مقصد بین‌المللی افزایش دهد.

خرید بلیط هواپیما فلای دبی

طبق بیانیه‌ای که فلای دبی در روز چهارشنبه منتشر کرد افزایش مقاصد و پروازهای بین‌المللی این شرکت هواپیمایی تا فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

مدیر ارشد تجاری فلای دبی اظهار کرد: “در حال حاضر رزرو پروازهای فلای دبی برای مسافرین مقدور است و تاریخ انجام تمامی این پروازها از ۷ ژوئیه به بعد می‌باشد. ما در حال حاضر پروازهای خود را با ۲۴ مقصد بین‌المللی آغاز کرده‌ایم و به تدریج مسیرهای بیشتری به برنامه‌های پروازی فلای دبی اضافه کرده و تا فصل تابستان تعداد آن‌ها را به ۶۶ مقصد خواهیم رساند. البته اضافه شدن پروازهای جدید به شبکه پروازی فلای دبی بستگی به شرایط کشورهای دیگر و محدودیت‌هایی که آن‌ها برای سفر اعمال کرده‌اند خواهد داشت.”

او همچنین افزود: “ما پروازهای خود را در شرایطی ایمن و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برقرار خواهیم کرد. با توجه به شرایط موجود، ما برنامه سفر مسافران را مجدد طراحی کرده‌ایم تا با ارتقای استانداردهای بهداشتی پرواز، خطر ابتلا به ویروس کرونا را به حداقل برسانیم.”

با توجه به اینکه مسافران نیازمند اطلاعات به روز در این زمینه هستند، فلای دبی جزئیات مربوط به پروازها و هر آنچه که مسافران این شرکت هواپیمایی نیاز است بدانند را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

با توجه به مصوبات دولت امارات ۲۴ مقصدی که هواپیمایی فلای دبی به آن‌ها از ۷ ژوئیه به بعد پرواز خواهد داشت به شرح زیر می‌باشد:

تهران، شیراز، اصفهان، لار، آدیس آبابا، اسکندریه، آلماتی، امان، باکو، بیروت، بلگراد، بخارست، دوبروونیک، جوبا، کابل، خرطوم، کیف، کراکوف، نور سلطان، پراگ، سارایوو، صوفیه، تفلیس، ایروان.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید