۵ آوت لِت از برترین آوت لت های ایتالیا

0
9023
معرفی آوت لت های ایتالیا
بهترین آوت لت های ایتالیا

معرفی ۵ آوت لِت از برترین آوت لت های ایتالیا

در تعطیلات و سفر به کشورهای مختلف ممکن است بخشی از سفر خود را به خرید در مراکز خرید آوت لت آن کشور اختصاص دهید. ایتالیا یکی از مکان هایی است که می توانید اجناس با برندهای لوکس جهانی و با تخفیف های خوب را از آوت لت های آن خریداری کنید. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین آوت لت های ایتالیا می پردازیم. با فلای تودی همراه باشید.

۱٫آوت لت سراواله( outlet di serravalle)

آوت لت سراواله یکی از آوت لت های ایتالیا
آوت لت سراواله – آوت لت های ایتالیا

دهکده آوت لت سراواله، درست در شمال جنوا در منطقه پیدمونت قرار دارد. این آوت لت در نوع خود بزرگترین آوت لت اروپا و اولین آوت لت ایتالیا محسوب می شود. این آوت لت با ۲۲۵ فروشگاه از طراحان مطرح، و با تخفیف های ۳۰ تا ۷۰ درصدی بازدیدکنندگان بسیاری را به آنجا می کشاند و باعث دوام و پایداری این آوت لت می شود. در این آوت لت می توانید با پرسه زدن در خیابان هایی با خانه های پاستلی رنگ، به دنبال خرید با تخفیف های بالا از مارک های مشهوری مثل فِندی(Fendi)، گوچی( Gucci)، موسکینو( Moschino) و پرادا( Prada) باشید. می توانید مقداری از مبلغی که با توجه به تخفیف ها برایتان باقی مانده است را صرف یک شب اقامت در هتل Villa La Bollina کنید؛ ویلایی شیک و مدرن که با ماشین فقط ۶ دقیقه تا این آوت لت فاصله دارد.

۲٫ پوئییا آوت لت ویلِیج( Puglia Outlet Village)

پوئییا آوت لت ویلِیج یکی از آوت لت های ایتالیا
پوئییا آوت لت ویلِیج – آوت لت های ایتالیا

در نزدیکی باری، واقع در سواحل دریای آدریاتیک ایتالیا، پوئییا آوت لت ویلِیج مجموعه ای از ساختمان های سفید رنگ در منطقه ای آفتابی است، که تمامی این ساختمان ها با ۱۴۰ بوتیک از طراحان معروف پر شده است. در این دهکده ورود حیوانات آزاد است و همچنین زمین های بازی برای کودکان وجود دارد. تمامی این امکانات این آوت لت را به مکانی مناسب برای گذراندن روزی خانوادگی و آرامش بخش تبدیل کرده است. برندهای تخفیف یافته از کفش ها و چکمه های زیبای ایتالیایی مثل فراتلی روسِتی( Fratelli Rossetti)، تا گرمکن های ورزشی مثل نایک( Nike)، ریبوک( Reebok) و آدیداس( Adidas) را شامل می شود. درست در پایین جاده ای که به این آوت لت منتهی می شود و در شهر ساحلی مولفِتا، هتل مدرن Resort Bufi با ساحلی اختصاصی انتظار شما را می کشد.

۳٫ آوت لت باربرینو( Outlet di Barberino)

آوت لت باربرینو یکی از آوت لت های ایتالیا
آوت لت باربرینو – آوت لت های ایتالیا

با ۴۲ دقیقه رانندگی از فلورانس یا مسافتی کمی طولانی تر و با استفاده از اتوبوس های شاتل بولونیا، می توانید به آوت لت باربرینو برسید. سفرهای روزانه از هر یک از این شهرهای دوران رنسانس فوق العاده است. در این آوت لت، ۱۲۱ مغازه از برندهای مشهوری مثل دولچه اند گابانا( Dolce & Gabbana)، پرادا( Prada)، و کاوالی( Cavalli)، با تخفیف های قابل توجه انتظار شما را می کشد. به خصوص کسانی که به دنبال تخفیف هستند می توانند قبل از رفتن به این آوت لت، خیابان های فلورانس را بگردند و با تماشای ویترین مغازه ها، در مورد قیمت ها و اجناس تحقیق کنند. می توانید برای اقامت در نزدیکی این آوت لت به خانه روستایی سنگی Agriturismo Massoserpente، با سقف های چوبی و غذاهای خانگی توسکانی بروید.

۴٫ فیدنزا آوت لت ویلِیج( Fidenza Outlet Village)

فیدنزا آوت لت ویلِیج یکی از آوت لت های ایتالیا
فیدنزا آوت لت ویلِیج – آوت لت های ایتالیا

میلان گاهی مقصدی برای کسانی است که میل وافری به یافتن چیزهای خوب- به خصوص صنعت مد- در زندگی دارند. اما این آوت لت که یک ساعت با شهر میلان فاصله دارد، تجربه ای مشابه بودن در پایتخت لباس را ایجاد می کند. بوتیک های این آوت لت کاملا مشابه همتایانشان در مرکز شهر هستند. از میان برندهایی که در این آوت لت به نمایش گذاشته می شوند، می توان به میسونی( Missoni)، والنتینو( Valentino) و لا پرلا( La Perla) و بسیاری برندهای دیگر اشاره کرد.

اتوبوسی هر روز صبح از میلان به سمت این آوت لت حرکت می کند. بهای این اتوبوس با برگشت فقط ۲۰ یورو است. و مسافرینی که از این اتوبوس ها استفاده می کنند از ۱۰ درصد تخفیف ویژه نیز برای خریدهایشان برخوردار می شوند. برای اقامت در محل این آوت لت می توانید در هتل Hotel The Cube که فقط ۲ دقیقه پیاده از فیدنزا تا آن راه است، و یا در هتل Milano Apartments Navigli که رده بالاترین هتل میلان است، اقامت کنید.

۵٫ نوونتا دی پیاوه دیزاینر ویلِیج( Noventa Di Piave Designer Village)

نوونتا دی پیاوه دیزاینر ویلِیج یکیی از آوت لت های ایتالیا
نوونتا دی پیاوه دیزاینر ویلِیج – آوت لت های ایتالیا

مسیر ونیز را با خریدی تجملی از آوت لت نوونتا ترکیب کنید. این آوت لت در وِنتییَن ریوییِرا( Venetian Riviera) واقع شده است. بیش از ۱۴۰ مغازه از برندهای معتبر بین المللی مثل پل اسمیت، جیل ساندر، پرادا و گوچی و نیز برندهای کمتر شناخته شده ایتالیایی مثل بوییولی و ایزایا در این آوت لت فعالیت می کنند. مغازه های این آوت لت با موزاییک و نقاشی های دیواری که از ونیز الهام گرفته شده اند، تزئین شده اند. برای اقامت در نزدیکی این آوت لت می توانید در هتل Moresco اقامت کنید.

اخذ ویزای شینگن ایتالیا

سفر به میلان با بهترین قیمت

رزرو هتل در میلان

بلیط سفر به رم با نازلترین قیمت

رزرو هتل ارزان در شهر رم

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید