بدون ویزا به صربستان سفر کنید

0
7956
سفر به صربستان بدون ویزا
سفر به صربستان بدون ویزا

سفر به صربستان بدون ویزا

صربستان یکی از کشورهای کمتر شناخته ‌شده و در عین حال زیبای اروپا است که اخیرا مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته که یکی از دلایل آن می‌تواند تصمیم مقامات این کشور برای لغو ویزای توریستی برای اتباع ایرانی باشد تا بدین ترتیب سفر به صربستان بدون ویزا برای آن ها فراهم شود. در نشست ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ دولت جمهوری صربستان ویزای توریستی برای اتباع ایرانی را برای منافع گردشگری و جلب شهروندان ایرانی لغو کرد. به همین دلیل نیز این کشور می‌تواند تبدیل به مقصد جدید سفرهای خارجی ایرانیان شود.

قبل از اجرای قانون عدم نیاز ویزای توریستی صربستان برای اتباع ایرانی، سفر به این کشور سختی‌ها و مشکلات خود را به همراه داشت، مدارک لازم برای ویزای صربستان دست کمی از مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن نداشت. به همین دلیل احتمال رد شدن درخواست متقاضی اخذ ویزای صربستان وجود داشت. مدارکی از جمله تمکن مالی با حدود ۴۰ میلیون تومان موجودی، بلیط رفت و برگشت قطعی هواپیما، واچر هتل در کل زمان مدت اقامت، دعوتنامه و … را برای اخذ باید اراده می‌گشت.

با برداشته شدن ویزای توریستی صربستان، دیگر نیازی به این مدارک نیست و تنها با پاسپورتی با اعتبار حداقل شش ماه، به راحتی می‌توانید وارد یکی از شهرهای صربستان شده و حداکثر ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید. به همین دلیل موقعیت بسیار مناسبی برای علاقمندان به سفر بوجود آمده و صربستان که تقریبا مقصدی ناشناخته برای ایرانیان است، می‌تواند تبدیل به مقصدی جدید برای هم‌وطنان شود.

گارانتی خرید بلیط ارزان بلگراد

رزرو هتل بلگراد با بهترین قیمت

توجه داشته باشید چنان چه قصد اقامت بیش از ۳۰ روز در این کشور را دارید، برای مثال به قصد کار و یا زندگی به این کشور سفر می‌کنید، همچنان بایستی برای اخذ ویزای صربستان در سفارت این کشور در تهران اقدام کنید. همچنین اشاره به این نکته نیز لازم است که افرادی که تاکنون سفر خارجی نداشته‌اند، و در واقع پاسپورتشان مهر ورود و خروج ندارد، صربستان را به عنوان اولین کشور خارجی برای سفر انتخاب نکنند. چرا که با توجه به برخی محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌هایی که وجود دارد، احتمال دیپورت شدن این افراد وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

شرایط جدید ویزای الکترونیکی هند

شرایط جدید دریافت ویزای آذربایجان

از ویزای مسافرتی چه می‌دانیم؟

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید