بخشنامه های پروازهای داخلی ایران ایر

0
2265
بخشنامه های هواپیمایی ایران ایر

بخشنامه های پروازهای داخلی ایران ایر| آخرین به روز رسانی ۱۴۰۰/۰۵/۱۸

در این مطلب می‌توانید تمامی بخشنامه های پروازهای داخلی ایران ایر را از تاریخ ۹۸/۱۲/۲۸ به بعد دنبال نمایید.

بار همراه مسافر داخل کابین

تاریخ بخشنامه: ۱۴۰۰/۰۵/۱۸

به منظور حفظ ایمنی مسافران و جلوگیری از بروز مشکلات عملیاتی در حین پرواز، ابعاد و وزن مجاز جهت بار همراه مسافر در کابین پروازی به شرح ذیل اعلام می‌گردد. خواهشمند است جهت سهولت در انجام پذیرش مسافران به هنگام پرواز، مراتب به نحو مقتضی به مسافران گرامی اطلاع رسانی گردد.

حداکثر میزان ابعاد بار همراه مسافر داخل کابین در شبکه پروازی “هما” ۵۶ سانتی‌متر (۲۲ اینچ) طول، ۴۵ سانتی‌متر(۱۸ اینچ) عرض و ۲۵ سانتی‌متر(۱۰اینچ) ارتفاع می‌باشد و یا به عبارتی دیگر مجموع ابعاد آن نباید بیشتر از ۱۱۵ سانتی‌متر(۴۵ اینچ) باشد. همچنین حداکثر وزن بار دستی قابل حمل در کابین اکونومی ۵ کیلوگرم و در کابین “هما” کلاس ۷ کیلوگرم می‌باشد. از تاریخ این بخشنامه ورود بار دستی ترولی یا چرخدار به داخل کابین با رعایت مقررات وفق در شبکه پروازی “هما” بلامانع است.

ابعاد: ۵۶*۴۵*۲۵ سانتی‌متر ( ۲۲*۱۸*۱۰ اینچ)

وزن: ۵ کیلوگرم در کابین اکونومی و ۷ کیلوگرم در کابین “هما” کلاس

دانلود بخشنامه های پروازهای داخلی هواپیمایی ایران ایر- نیمه دوم سال ۱۳۹۸

بخشنامه های پروازهای داخلی ایران ایر – نیمه اول سال ۱۳۹۹

استرداد وجه بلیط مسافران مبتلا به بیماری کووید-۱۹

تاریخ بخشنامه: ۹۹/۰۴/۲۵

بلیط آن دسته از مسافرانی که به علت مثبت بودن تست PCR قادر به انجام مسافرت خود در شبکه پروازهای داخلی “هما” نمی‌باشند، بدون کسر هیچگونه هزینه‌ای ( استرداد، No-Show )  قابل استرداد می‌باشد. ارسال کپی از جواب مثبت تست PCR مسافران به همراه گزارش فروش به اداره درآمد الزامی می‌باشد. همچنین پیرو اطلاعیه مورخ ۹۹/۴/۱۶، استرداد وجه بلیط مسافرانی که به هنگام پرواز مشکوک به ویروس کرونا تشخیص داده شوند، پس از ممهور بلیط به مهر خدمات فرودگاهی، از پرداخت هزینه استرداد و No-Show معاف می‌باشند.

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید