بازی های ایران در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸

0
6119
ورزشگاه سارانسک

روسیه تابستان ۲۰۱۸ میلادی میزبان جام جهانی است و مسافران بسیاری به این کشور سفر خواهند کرد. بسیاری از مردم کشورمان نیز به خاطر بازی‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ و همچنین سفر نسبتا راحت به روسیه در صف مسافران به روسیه هستند و قصد دارند بازی‌های تیم ملی کشورمان را به صورت زنده تماشا کنند. همانطور که میدانید تیم ملی کشورمان با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است و برای بالا رفتن از گروه خود کاری بس دشوار پیش رو دارد. اگر شما هم جز آن دسته از ایرانی ها هستید که به تماشای بازی های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهید رفت، با ما همراه باشید تا اطلاعاتی در مورد این مسابقات و نحوه سفر به روسیه در اختیار شما قرار دهیم.

خوب است بدانید که تور جام جهانی روسیه نیز توسط آژانس‌های مسافرتی بسیاری برگزار می‌شود اما خودتان هم به راحتی می توانید به روسیه سفر کنید.

بازی اول: ایران – مراکش

اولین و ساده‌ترین بازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی روسیه با تیم مراکش روز ۲۵ خرداد ساعت ۱۸:۳۰ در شهر سن پترزبورگ روسیه و در ورزشگاهی با همین نام که متعلق به تیم زنیت است، برگزار می‌شود. این ورزشگاه گنجایش حدود ۶۲ هزارتفر دارد و به جز بازی تیم ملی ایران، میزبان ۶ بازی دیگر نیز هست.

بدون شک سن پترزبورگ زیباترین شهر در میان سایر شهرهای میزبان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ است و احتمالا مقصد بسیاری از هموطنانمان در جام جهانی خواهد بود تا علاوه بر تماشای بازی تیم ملی ایران به گشت و گذار در شهر نیز بپردازند. برای سفر به سن پترزبورگ کافی است اقدام به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های سن پترزبورک برای تاریخ مورد نظر خود کنید.

ورزشگاه سن پترزبورگ –  شهر سن پترزبورگ
ورزشگاه سن پترزبورگ –  شهر سن پترزبورگ

بازی دوم: ایران – اسپانیا

دومین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روز ۳۰ خرداد ساعت ۲۱:۰۰ در شهر کازان و در ورزشگاه کازان آرنا برگزار می‌شود؛ یک بازی سنگین با تیم قهرمان اروپا که یکی از مدعیان قهرمانی جهان نیز هست. این ورزشگاه ۴۵ هزار نفر گنجایش دارد و به جز بازی تیم ملی کشورمان میزبان ۵ بازی دیگر نیز هست. برای سفر به کازان می توانید هم مسیر هوایی را انتخاب کنید و هم با اتوبوس های رایگانی که روسیه فراهم کرده است سفر کنید. در صورتی که مایل به خرید بلیط هواپیما هستید فلای تودی این امکان را برای شما فراهم کرده است که با کارت‌های عضو شتاب بلیط کازان را خریداری کنید. شما همچنین می توانید رزرو هتل را زودتر انجام دهید تا در هزینه‌های سفر به روسیه کنید.

کازان آرنا - جام جهانی - ورزشگاه کازان

بازی سوم: ایران – پرتغال

حساس‌ترین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بازی با پرتغال است؛ ممکن است این بازی در صعود تیم دوم تعیین‌کننده باشد . یه همین خاطر هم خیلی از هموطنانمان مایلند این بازی را از نزدیک تماشا کنند. بازی ایران پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روز ۴ تیر ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه موردویا آرنا شهر سارانسک برگزار می‌شود. فاصله این شهر تا مسکو حدود ۵۰۰ کیلومتر است و می‌توان برای رسیدن به این شهر از اتوبوس‌های رایگان فراهم شده توسط روسیه استفاده کرد. البته بهتر است پرواز کازان را نیز چک کنید شاید پروازی با قیمت مناسب پیدا کردید و نیاز به سفر زمینی نداشتید. با توجه به دیروقت بودن بازی در این شهر بهتر است از قبل اقدام به رزرو هتل نیز بکنید.

ورزشگاه سارانسک - شهر سارانسک - جام جهانی روسیه

نظرات

لطفا نظر خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید